Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Gdy jedna słuchawka Bluetooth to za mało

Gdy jedna słuchawka Bluetooth to za mało

LuiN 4 Lutego 2008 15:37

0 0

Firma callpod zaprezentowała nowe urządzenie o nazwie Phoenix. Jest to zestaw pięciu słuchawek konferencyjnych Bluetooth i stacji łączącej się z telefonem.

phoenix phoenix phoenix phoenix

W promieniu 100 metrów od owalnej stacji bazowej, niezależnie od połączenia telefonicznego, możliwe jest prowadzenie konferencji głosowej przez pięć osób zaopatrzonych we słuchawki. Dodatkowo, do tej sporej już grupy, może dojść kolejna osoba, połączona telefonicznie.




Nic oczywiście nie stoi na przeszkodzie, by i po drugiej stronie odbywała się podobna konferencja. Mamy więc do czynienia z maksymalnie 10-osobową konferencją, w cenie pojedynczego połączenia głosowego.

Z telefonem parowana jest jedynie stacja dokująca, słuchawki same w sobie tego nie wymagają. Każda ze słuchawek wytrzymuje maksymalnie 10 godzin ciągłej rozmowy. Na chwilę pisania wiadomości cena zestawu nie była jeszcze ustalona.

Źródło tekstu: callpod, wł     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~znawca  2008-02-04 15:50:26  host: atropos.tpi.pl

    Ale rozumiem że chodzi tu o konferencję prasową rzecznika ...

  • 0

    2.  2008-02-04 15:57:39

    a w tytule zabrakło T w słowie Bluetooth

  • 0

    3.  2008-02-04 16:00:13

    żabcia, dzięki, już poprawiam ;]

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-104-234.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.