Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Galaxy S8 i S8+ z dodatkową gwarancją i ubezpieczeniem wyświetlacza

Galaxy S8 i S8+ z dodatkową gwarancją i ubezpieczeniem wyświetlacza

orson_dzi 12 Lipca 2017 10:17

4 1

samsung galaxy s8 plus

Samsung rusza ze specjalną promocją. Klienci, którzy w okresie wakacyjnym kupią smartfon Samsung Galaxy S8 lub S8+ otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza, w ramach pakietu Guard S8.

Guard S8 to pakiet usług serwisowych premium dedykowanych nowym flagowcom Samsunga. Użytkownicy Galaxy S8 i Galaxy S8+ w standardzie otrzymują dostęp do dedykowanej infolinii. Po rejestracji na stronie internetowej zyskują również dodatkowy rok gwarancji, a także możliwość szybkiej naprawy telefonu (nawet w dwie godziny w wybranych punktach) lub wymianę urządzenia w trybie door-to-door. Dodatkowo, klienci, którzy zakupią model Galaxy S8 lub S8+ w okresie od 10 lipca do 31 sierpnia 2017 otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza.

Ubezpieczenie Guard obowiązuje nawet w przypadku braku wystąpienia czynnika zewnętrznego (np. udziału osób trzecich) w powstaniu szkody. Użytkownik nie ponosi również żadnych dodatkowych kosztów związanych z naprawą wyświetlacza.




W celu skorzystania z opcji ubezpieczenia wyświetlacza w ramach promocji wystarczy zarejestrować nowo zakupiony smartfon Galaxy S8 lub S8+ korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej guards8.samsung.pl. Do rejestracji niezbędny jest kod promocyjny, który zostanie przekazany za pośrednictwem partnerów handlowych (wyłącznie autoryzowani partnerzy firmy Samsung Electronics Polska).

Zobacz: TEST: Samsung Galaxy S8+ - tak blisko ideału

Zobacz: Regulamin promocji

Źródło tekstu: Samsung     

w sumie: 16
  • 0

    1. ~Annubis17  2017-07-12 10:21:13  host: ip-5-172-238-184.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ubezpieczenie o wartości 349zl a nieco poniżej że użytkownik nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z wymianą
    Tylko że wymiana wyświetlacza kosztuje więcej, więc jak to jest w rzeczywistości?

  • 0

    2.  2017-07-12 10:29:19

    @1 Przyznam, że nie wiem co Samsung miał na myśli, bo takiej kwoty nawet nie ma w regulaminie. Tam jest mowa o 760 zł. Usunąłem fragment.

  • 2

    3. ~piotr  2017-07-12 10:31:24  host: 188.146.41.137.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Sprzedaż mniejsza niż S7 to nie ma się co dziwić

  • 0

    4. ~Hotelarz  2017-07-12 10:34:07  host: ip-37-248-253-117.a2mobile.pl

    Nie rozumiem, gorille glass ma i różne wytrzymałości a jeszcze gwarancje trzeba i szkło może hartowane? To szrot jest w takim razie nic nie warty pieniędzy.

  • 0

    5. ~Dad  2017-07-12 10:43:02  host: user-94-254-179-202.play-internet.pl

    Do 1 - koszt ubezpieczenia a koszt naprawy to dwie różne sprawy. Na pulę ubezpieczenia składają się wszyscy - dlatego 349 zł a nie 760. Nie wszyscy skorzystają z ubezpieczenia.

  • 0

    6.  2017-07-12 12:49:40

    bardziej opłaca się kupić S6 edge, bo praktycznie to samo w środku siedzi

  • 0

    7. ~Henia  2017-07-12 14:27:16  host: 85.255.233.49

    Ktos daje cos za darmo, a polacy znowu narzekaja, nie mowiac ze niewielu moze sobie pozwolic na taki telefon

  • 0

    8. ~  2017-07-12 16:55:13  host: 212.160.172.85

    @7 Żyjemy w erze rat więc każdy jest w stanie sobie pozwolić na taki smartfon :) tylko po co wydać 3,5k na telefon który już za rok nie otrzyma aktualizacji? Nie jestem fanem jabłek ale muszę przyznać że mimo ogromnego zdzierania kasy z klientów człowiek wie za co płaci... poc o wydać 3,5k co dwa lata skoro można wydać 5k na 4 i telefon dalej będzie na topie? w skali lat jednak zakup iphona jest rozsądniejszy :)

  • 0

    9. ~Dad  2017-07-12 17:46:37  host: 78.31.143.212.rybnet.pl

    Do -> 8 S6 dostało aktualizację do 7.0 a jest już ponad dwa lata na rynku, więc bądź obiektywny. Ajfon taki dobry - zapytaj o optymalizację baterii, czas ładowania i np. połączenie z innymi urządzeniami jak TV - nie ma idealnego urządzenia.

  • 0

    10. ~Gosc  2017-07-12 18:32:01  host: user-94-254-133-84.play-internet.pl

    @8 Mówisz o tych aktualizacjach, które z urządzenia robią nic nie warty szmelc? Na przykładzie iPad2, co z tego, że były aktualizacje na bieżąco, skoro już po 1,5 roku od wydania, od premiery, był problem z przeglądanie Internetu na safari. Wiesz co zrobiłem z tym urządzeniem po dwóch latach ? Wrzuciłem, ale wcześniej rozje rozwaliłem młotkiem, dosłownie. To właśnie myślę o urządzeniach Apple.

  • 0

    11.  2017-07-12 20:00:27

    W końcu któryś producent oferuje to sam, a nie trzeba się prosić u swojego operatora (PLAY)

  • 0

    12.  2017-07-13 20:49:11

    @8: Powiadasz zatem waść, że iPhone 5S z 2013 roku jest nadal na topie? To ja wolę co rok sprzedawać rocznego Samsunga, dołożyć 1,25k i kupić nowego.

  • 0

    13. ~Jarek  2017-07-16 10:36:06  host: xt4D36A8.stansat.pl

    Wyswietlacze w s8 to szrot. Rysują sie od byle czego a wczoraj mi pękł w kieszeni. Oczywiscie wymiana nieopłacalna. Nie bez powodu dają teraz gwarancje wyswietlacza bo w większej ilosci widocznie sie kuszą a nie chca stracić sprzedaży po klapie note 7. Wiec telefonem nacieszyłem sie csłe 2 miesiące. :-(

  • 0

    14.  2017-07-16 11:05:56

    13). w s8 już jest nieopłacalna..?
    No... to ładnie se samsung liczy....

  • 0

    15. ~  2017-07-21 11:14:20  host: 89-76-142-26.dynamic.chello.pl

    Witam! Mam pytanie wziąłem s8+ na przedluzenie umowy w maju w t mobile, tydzien temu pekl mi wyswietlacz, telefon odrazu po zakupie zarejestrowalem w s8 guard, czy jest jakas mozliwosc zeby skorzystac z ubezpieczenia?

  • 0

    16. ~Seba  2017-07-22 07:19:44  host: static.kpn.net

    Mam s8 od półtora miesiąca i jestem bardzo zadowolony dziala idealnie s to ze niby wyswietlacz sie rysuje od byle czego i pęka to nie prawda spadl mi nie raz w kieszeni mialem go z kluczami i drobniakami i nie ma zadnej rysy ani uszczerbku a zaznaczam ze nie mam żadnej folii ochronnej. Ludzie po co wam ta debata co kto i gdzie nie podoba sie cena czy tel to kupcie se cos innego nikt WAS NIE ZMUSZA DO ZAKUPU S8!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-30-57.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.