DAJ CYNK

Galaxy S8 i S8+ z dodatkową gwarancją i ubezpieczeniem wyświetlacza

orson_dzi

Sprzęt

Samsung rusza ze specjalną promocją. Klienci, którzy w okresie wakacyjnym kupią smartfon Samsung Galaxy S8 lub S8+ otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza, w ramach pakietu Guard S8.



Samsung rusza ze specjalną promocją. Klienci, którzy w okresie wakacyjnym kupią smartfon Samsung Galaxy S8 lub S8+ otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza, w ramach pakietu Guard S8.

Guard S8 to pakiet usług serwisowych premium dedykowanych nowym flagowcom Samsunga. Użytkownicy Galaxy S8 i Galaxy S8+ w standardzie otrzymują dostęp do dedykowanej infolinii. Po rejestracji na stronie internetowej zyskują również dodatkowy rok gwarancji, a także możliwość szybkiej naprawy telefonu (nawet w dwie godziny w wybranych punktach) lub wymianę urządzenia w trybie door-to-door. Dodatkowo, klienci, którzy zakupią model Galaxy S8 lub S8+ w okresie od 10 lipca do 31 sierpnia 2017 otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza.

Ubezpieczenie Guard obowiązuje nawet w przypadku braku wystąpienia czynnika zewnętrznego (np. udziału osób trzecich) w powstaniu szkody. Użytkownik nie ponosi również żadnych dodatkowych kosztów związanych z naprawą wyświetlacza.

W celu skorzystania z opcji ubezpieczenia wyświetlacza w ramach promocji wystarczy zarejestrować nowo zakupiony smartfon Galaxy S8 lub S8+ korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej guards8.samsung.pl. Do rejestracji niezbędny jest kod promocyjny, który zostanie przekazany za pośrednictwem partnerów handlowych (wyłącznie autoryzowani partnerzy firmy Samsung Electronics Polska).

Zobacz: TEST: Samsung Galaxy S8+ - tak blisko ideału

Zobacz: Regulamin promocji

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Samsung