Samsung rusza ze specjalną promocją. Klienci, którzy w okresie wakacyjnym kupią smartfon Samsung Galaxy S8 lub S8+ otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza, w ramach pakietu Guard S8.
Guard S8 to pakiet usług serwisowych premium dedykowanych nowym flagowcom Samsunga. Użytkownicy Galaxy S8 i Galaxy S8+ w standardzie otrzymują dostęp do dedykowanej infolinii. Po rejestracji na stronie internetowej zyskują również dodatkowy rok gwarancji, a także możliwość szybkiej naprawy telefonu (nawet w dwie godziny w wybranych punktach) lub wymianę urządzenia w trybie door-to-door. Dodatkowo, klienci, którzy zakupią model Galaxy S8 lub S8+ w okresie od 10 lipca do 31 sierpnia 2017 otrzymają w prezencie ubezpieczenie wyświetlacza.
Ubezpieczenie Guard obowiązuje nawet w przypadku braku wystąpienia czynnika zewnętrznego (np. udziału osób trzecich) w powstaniu szkody. Użytkownik nie ponosi również żadnych dodatkowych kosztów związanych z naprawą wyświetlacza.
W celu skorzystania z opcji ubezpieczenia wyświetlacza w ramach promocji wystarczy zarejestrować nowo zakupiony smartfon Galaxy S8 lub S8+ korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej guards8.samsung.pl. Do rejestracji niezbędny jest kod promocyjny, który zostanie przekazany za pośrednictwem partnerów handlowych (wyłącznie autoryzowani partnerzy firmy Samsung Electronics Polska).
Zobacz: TEST: Samsung Galaxy S8+ - tak blisko ideału
Zobacz: Regulamin promocji
Źródło tekstu: Samsung
I to jest właśnie cały RCS - czyli mało stabilny, nowy komunikator internetowy, zamiast zawsze dział ...
Jak się nie ma miedzi to się w domu siedzi .
Gdzie ten sprzęt za GROSZE!!@@@
Byłaby przyszłość gdyby nie było komunikatorów internetowych lub MMS. RCS to śmietnik dla reklamodaw ...
Ta współpraca AMD z Sony opłaca się. Pewnie karencja na wykorzystanie tej techniki poprawiającej jak ...