Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Galaxy S6 na części kupię

Galaxy S6 na części kupię

LuiN 16 Kwietnia 2015 16:58

5 0

Samsung poinformował o cenach wymiany akumulatora i wyświetlacza w swoich najnowszych smartfonach Galaxy S6 i S6 Edge. Mowa jest o cenie usługi i nowych części w autoryzowanym serwisie.



minitest samsung galaxy s6 minitest samsung galaxy s6 minitest samsung galaxy s6 minitest samsung galaxy s6




Ceny znamy póki co jedynie dla USA, gdzie tego typu naprawy realizowane są w 1 dzień roboczy. Nowy akumulator to wydatek 29,99 dolara (w przypadku iPhone'a 6 aż 79 dolarów). Z kolei wymiana wyświetlacza w nowych Samsungach kosztuje 199 dolarów (oba modele).

Powyższe ceny nie obejmują kosztu transportu telefonu do i z serwisu. W czasie pierwszego roku od sprzedaży, Samsung wymienia akumulator gratis.

Zobacz: inne filmy z kategorii Telefony

Zobacz: Samsung Galaxy S6 Duos póki co tylko w Rosji
Zobacz: Wodowanie Samsunga Galaxy S6 Edge
Zobacz: Samsung Galaxy S6 - miniTEST

Źródło tekstu: PhoneArena, wł     

w sumie: 17
  • 0

    1. ~domin95  2015-04-16 17:28:38  host: aclm156.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W czasie pierwszego roku od sprzedaży, Samsung wymienia akumulator gratis. Bo po roku jeszcze nie ma potrzeby wymiany akumulatora.

  • 2

    2. ~  2015-04-16 17:32:42  host: user-46-113-111-57.play-internet.pl

    @1: Chyba, że dostaniesz wadliwą sztukę.
    Ciekami mnie, jak to będzie z wymianą akumulatora w UE - przez jaki czas od zakupu będzie ona bezpłatna?

  • 0

    3.  2015-04-16 17:38:53

    Jeśli akumulator jest niewyminialny, to jak gwarancja na niego może wynosić tylko 12 miesięcy?

  • 0

    4.  2015-04-16 17:47:31

    @3 USA to nie Polska, u nas sprzęt z oficjalnej dystrybucji będzie miał 24 miesiące pełnej gwarancji.

  • 1

    5.  2015-04-16 17:54:30

    na akumulatory i baterie jest 6 miesięcy gwarancji

  • -1

    6.  2015-04-16 18:06:01

    @5 Jeśli są wymienne, jeśli nie to 24 miesiące.

  • 1

    7.  2015-04-16 18:09:24

    A teraz podane kwoty mnozymy przez 5 i mamy cene uslugi w Polsce, niestety ;)

  • -1

    8. ~  2015-04-16 18:16:17  host: user-46-113-111-57.play-internet.pl

    @7: Europa Środkowa - ceny zachodnie, zarobki wschodnie.
    Gdyby tylko polski lud był mądrzejszy i nie kupował czegoś, co jest za drogie, nie szedł do pracy za najniższą krajową, to by w końcu ceny spadły, a płace wzrosły...

  • 1

    9.  2015-04-16 18:19:50

    @8
    Gdyby w *** był ryby nie trzeba by było stawu.

  • 2

    10. ~piokuk  2015-04-16 18:23:05  host: apn-37-248-22-119.dynamic.gprs.plus.pl

    Przypominam: gwarancja (w tym jakości) jest całkowicie dobrowolna. Czymś innym jest natomiast odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Jeśli np. Samsung postanowi, że w Polsce na akumulator jest gwarancja 12-miesięczna, to problem będą mieć jedynie sprzedawcy ponoszący względem kupującego odpowiedzialność przez (w uproszczeniu) dwa lata.

  • 0

    11. ~Ja tam wole goophone-a  2015-04-16 19:04:12  host: ip-5-172-247-194.free.aero2.net.pl

    Ja tam wole goophone-a

  • 1

    12. ~Mem  2015-04-16 19:41:33  host: apn-5-172-252-63.dynamic.gprs.plus.pl

    Piokuk ale rękojmia 24 miesięczna nie dotyczy akumulatorów ktory mozna zarżnąć w 6 miesiecy ładując go non stop z małymi przerwami .

  • -1

    14.  2015-04-16 20:53:43

    13). Nie, to mnie nie stać , ale ciebie stać. Co to dla ciebie 3000zł? Przecież masz kasę :)

  • 0

    15. ~piokuk  2015-04-17 00:51:03  host: apn-37-7-168-78.dynamic.gprs.plus.pl

    #12 - wracamy do początku - nie rozróżniasz rękojmi i gwarancji. Jeśli jesteś konsumentem sprzedawca nie może ograniczyć twoich uprawnień z tytułu rękojmi skracając czas trwania swojej odpowiedzialności. A ten (co do zasady) wynosi dwa lata.

  • 0

    16.  2015-04-17 12:53:20

    @15. Zgadza się to co napisałeś, ale zapomniałeś o "drobnym" szczególe. W domniemaniu jedynie sprzęt, który popsuł się w ciągu pierwszych 12 miesięcy jest uznawany za taki co musiał posiadać wadę ukrytą już w momencie zakupu a tylko taki podlega pod rękojmię. Wtedy to sprzedawca musi udowodnić, że takiej wady nie było w produkcie od samego początku. W przypadku awarii w ciągu kolejnych 12 miesięcy to klient musi udowodnić, że wada istniała w momencie zakupu a nie, że "nadmiernym" użytkowaniem doprowadził do przedwczesnego zużycia się sprzętu. Powodzenia w takim przypadku z wymuszeniem reklamacji, gdy sprzedawca odmówi jej uznanania.

  • 0

    17. ~piokuk  2015-04-17 13:09:32  host: apn-37-7-168-78.dynamic.gprs.plus.pl

    Nic nie zapomniałem. Ja to wszystko wiem. A z 90 % sprzedawców spokojnie sobie radzę. W sądzie.

  • 0

    18. ~Fakt autentyczny  2015-04-17 17:35:12  host: host-81-190-149-255.olsztyn.mm.pl

    Na moim samusngu galaxy s II bateria ma ponad 3 lata i trzyma jeszcze cały dzień na jednym ładowaniu. Jeszcze jej nie wymieniam, zrobię to jak trzeba będzie ładować po połowie dnia. Jeśli te baterie maja taką żywotność to nie trzeba będzie ich wcale wymieniać.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-129-169.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet