Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Galaxy S po ciemnej stronie mocy

Galaxy S po ciemnej stronie mocy

LuiN 26 Listopada 2010 18:03

0 0
samsung i9000 Sieć NTT DoCoMo wprowadziła ostatnio do swojej oferty Samsunga Galaxy S. Potęgę tego popularnego na całym świecie smartfonu japońska sieć promuje w nietypowy, kosmiczny sposób.

W reklamie NTT DoCoMo nowy smartfon to nasz kieszonkowy Darth Vader, który zawsze jest z nami. Sieć liczy, że po przejściu na ciemną stronę mocy telefon będzie sprzedawał się jak świeże bułeczki.



Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.



Źródło tekstu: engadget, wł     

Dodaj do:
w sumie: 7
  • 0

    1.  2010-11-26 19:49:56

    Już nigdy nie będę narzekał na tempo wprowadzania modeli telefonów w Polsce, jeżeli nawet w Japonii Samsunga Galaxy S wprowadzono dopiero "ostatnio"

  • 0

    2. ~  2010-11-26 20:08:36  host: aftg217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niewidze tu neewsa o marketplace , który w tamtym tygodniu wyprowadził się z wm 6.5 dla Polski

  • 0

    4.  2010-11-27 09:55:59

    @2: a kogo obchodzi jakiś niszowy system jakim jest wm 6.5??

  • 0

    5. ~  2010-11-27 10:03:18  host: z02-12.opera-mini.net

    Co za głupii sposób reklamy. Diabła mam nosić w kieszeni? NIGDY.

  • 0

    6. ~  2010-11-27 16:30:58  host: 85-202-223-3.internetia.net.pl

    nigdy nie przejdę na ciemną stronę mocy ;)

  • 0

    7. ~  2010-11-27 19:31:56  host: 213-238-116-122.adsl.inetia.pl

    drętwa ta reklama

  • 0

    8. ~  2010-11-28 12:51:40  host: z14-15.opera-mini.net

    Nędzna ta reklama. Myślałem ze japońce mają lepszy gust.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-210-99.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.