Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Galaxy S jak świeże bułeczki

Galaxy S jak świeże bułeczki

Q! 2 Grudnia 2010 23:43

0 0

Samsung podał informacje na temat sprzedaży w Korei Południowej swoich dwóch flagowych urządzeń - telefonu Galaxy S oraz tabletu Galaxy Tab.

samsung i9000samsung p1000 galaxy tab

Sprzedaż wszystkich wersji modelu Galaxy S osiągnęła poziom 2,3 mln sztuk w ciągu około 5 miesięcy od momentu wprowadzenia go na rynek. Równie dobrze sprzedawały się urządzenia z serii Corby, które znalazły 1,6 mln nabywców.




Z kolei tablet Galaxy Tab nabyło od chwili premiery około 100 tys. mieszkańców Korei. Według analityków, globalna sprzedaż Taba tylko do końca 2010 roku może osiągnąć poziom 1 mln sztuk.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia Galaxy Tab w katalogu.
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia Galaxy S w katalogu.

Źródło tekstu: SamsungHub     

Dodaj do:
w sumie: 10
  • 0

    2. ~asd  2010-12-02 23:42:28  host: host-81-190-181-188.gorzow.mm.pl

    fakt ;] szkoda że głośnik do bani i nie ma track pada , wtedy ideał ;]

  • 0

    4. ~hehe  2010-12-03 00:22:34  host: net-93-147-184-45.cust.dsl.teletu.it

    @2 no samsung ostatnio robi telefony blisko ideału ale daje sredni głosnik, głupie kostki zamiast optyczno-fizycznego oada i brak podswietlenia tego pada by sygnalizowac zdarzenia. To samo było w Omni2. Za to baterie i wyswietlacze sa top.

  • 0

    6. ~  2010-12-03 06:55:51  host: z10-05.opera-mini.net

    Miałem i się pozbyłem kupiłem reklamę

  • 0

    7.  2010-12-03 08:30:18

    Ekhm... skoro Galaxy S idzie jak świerze bułeczki to co powiedziecie o Nokii N8, która w ciągu 2 miesięcy sprzedała się w ilości 2,5 mln egzemplarzy?

  • 0

    8. ~qwerty  2010-12-03 10:24:23  host: public51311.xdsl.centertel.pl

    do 7, przeczytaj jeszcze raz a zrozumiesz, n8 sprzedała się na całym świecie w takiej liczbie i razem z zamówieniami z preorderów, galaxy S taki wynik osiągnął tylko w samej Korei gdzie mieszka tylko 50mln ludzi, globalna sprzedaż tego modelu zbliża się do 10mln, miesiąc temu przekroczyła 7mln

  • 0

    9.  2010-12-03 13:14:04

    Aj, racja. Mój błąd - dzięki za zwrócenie uwagi :)

  • 0

    10. ~  2010-12-03 19:54:46  host: public8104.xdsl.centertel.pl

    spoko jak Ci ludzie beda musili pojsc do serwisuy samsunga to juz kolejnych nie kupia tak chetnie:) robia dobry hardware ale poziom obslugi posprzedazowej zarowno jesli chodzi o serwis jak i upagradey jest zenujacy

  • 0

    11. ~me  2010-12-04 11:01:02  host: 87-206-136-197.dynamic.chello.pl

    No w porownaniu do serwisu, zwlaszcza polskiego, Nokii to i tak sa tam super fachowcy ;]

  • 0

    12. ~skarabeusz87  2010-12-05 16:28:55  host: 178-36-2-95.adsl.inetia.pl

    ja mam galaxy s i jest kozak a żaden optyczny pad nie jest potrzebny widać, że piszą ci co go nie mieli w rękach...

  • 0

    13. ~Domer  2010-12-06 15:31:29  host: plus-96-192.polkomtel.com.pl

    Wole serwis samsunga bo tam przynajmniej starają się w terminie 14 dni zmieścić i warunki gwarancji taki zapis posiadają. Kilka reklamacji takich spóźnionych napraw widziałem i kończyło się wymianą na nowy telefon. W nokii telefon może ci zniknąć w serwisie i na miesiąc ( sytuacja raczej skrajna ale może tak być)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-157-200-1.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.