Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Galaxy S II - 10 mln sztuk w 5 miesięcy

Galaxy S II - 10 mln sztuk w 5 miesięcy

LuiN 26 Września 2011 08:45

1 0

samsung i9100Nowy rekord sprzedaży telefonów marki Samsung. Model I9100 Galaxy S II pobił Avilę (S5230) osiągając pułap 10 mln sprzedanych sztuk w zaledwie 5 miesięcy od premiery.

Z podziałem na regiony, dotychczasowa sprzedaż Samsunga I9100 Galaxy S II kształtuje się następująco: Korea Południowa - 3,6 mln sztuk, Europa - 3,4 mln sztuk, Azja - 2,3 mln sztuk. Telefon stosunkowo późno zadebiutował na rynku amerykańskim.

Dotychczasowy rekordzista - Samsung S5230 Avila (Star) - sprzedał się w ilości 10 mln sztuk w ciągu 6 miesięcy. Samsung I9000 Galaxy S potrzebował na to 7 miesięcy.






Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.
Zobacz: test telefonu w dziale artykuły.

Źródło tekstu: sammyhub     

Dodaj do:
w sumie: 28
  • -1

    9. ~  2011-09-26 09:58:11  host: z10-07.opera-mini.net

    Nie polecam tego telefonu, zasięg 3G/4G łapie szczątkowo.

  • 0

    10.  2011-09-26 10:08:48

    tak tak, wiemy - nie stać na s na iphone'a. wszytko się do tego sprowadzi w tych komentarzach.

  • 0

    11.  2011-09-26 10:22:03

    rain86: dokładnie, mój skót myślowy.

  • -1

    12. ~vcasssxxaz  2011-09-26 10:47:12  host: 94.75.84.90

    Iphone sprzedał 10 milionów egzemplarzy z 2h po premierze! A wy tu o 5 miesiacach piszecie. Zenada...

  • 0

    13. ~kkk  2011-09-26 10:51:47  host: 92.60.132.22

    zapomniałeś dodać że w USA

  • 1

    15. ~Kermadec  2011-09-26 11:33:44  host: 194.165.48.90

    I jak zwykle na telepolis, do każdej informacji muszą się podpiąć ajfoniarze. A co mnie interesuje ile apple sprzedało gejfonów? Co to ma do treści artykułu? Nic.

  • 0

    16.  2011-09-26 11:53:27

    Kermadec: dobrze jest porównać sprzedaż kilku producentów, a nie tylko jednego, by wiedzieć kto odniósł większy sukces.

  • 0

    17.  2011-09-26 12:15:54

    Ludzie nie opowiadajcie głupot! Apple sprzedaje 6 mln iPhone miesięcznie czyli wynik Samsunga jest tylko 3x gorszy od Apple. Trzeba jednak pamiętać że Samsung sprzedaje jeszcze kilkanascie innych modeli.

  • 0

    18. ~  2011-09-26 12:46:08  host: smtp.2mprojekt.pl

    Samsung sprzedaje ze 100 rownych modeli, apple jeden, wiec prosze nie porownujcie jednego modelu do drugiego, ile kazda z firm sprzedaje to mozna bylo czytac w innych arykulach. Apple me 5% rynku ?

  • 0

    19. ~franco baresi  2011-09-26 12:56:39  host: public96969.xdsl.centertel.pl

    ja tam jednak chciałbym mieć Iphone'a, może właśnie dlatego że obecnie korzystam z dwóch Samsungów: S8500 Wave i Galaxy Ace. Miałem w rękach dosłownie pół godziny temu Iphone'a 4 i stwierdzam obiektywnie że żaden z nich nie dorasta mu do pięt niestety ..

  • 0

    20.  2011-09-26 12:58:52

    26% podzespołów Phone4 produkuje Samsung ;-)) Przez moment nawet więcej bo również wyświetlacz Retina.

  • 0

    21. ~  2011-09-26 13:15:07  host: z11-11.opera-mini.net

    Muss.20. Być może i tak. Ale chyba nie sądzisz, że dobór i jakość części jest ten sam co dla typowego fonu samsunga? Mylę się?

  • 0

    22.  2011-09-26 13:18:26

    Z tych statystyk najlepsze jest porownanie sprzedazy w Europie i w samej Korei Południowej :) Gdzie Korea ma praktycznie rowne 50 mln ludnosci, a cala Europa - zdrowo ponad 700 mln (okolo 725). || Na wynik sprzedazy zdecydowanie wplywa brak premiery nowego iP, nie ma co sie ludzic. Ale Samsung nie zasypia gruszek w popiele, wprowadzajac niedlugo Note'a i nieco pozniej SGS Mark III (nad ktorym aktualnie NAJpowazniej sie zastanawiam). Na pewno to jest najlepszy telefon z Androidem, tutaj nie ma slowa dyskusji IMHO, HTC, SE i Motorola (nie mowiac o reszcie) moglyby sie bardziej postarac. || @Krisu: akurat to jest argument jesli patrzec na to globalnie (nie w ujeciu do konkretnego modelu), niektorych ludzi nie stac na flagowe modele czy Samsunga, czy Apple'a. || #15: ma i to bardzo duzo, gejkomentatorze :> || #18: haha, 100 ROWNYCH? Sorry, ale oprocz SGS1 i SGS+ to naprawde nie ma za bardzo telefonow w ofercie Samsunga, ktore podchodza pod SGSa2. A Apple ma PAREDZIESIAT procent rynku smartfonow - dokladne dane na Telepolis, poszukaj sobie. #20: Yeah, so? Kazda firma tak ma, ze sa zewnetrzni producenci i dostawcy. Czy to istniejacy bezposrednio na rynku koncowym, czy tez nie.

  • -2

    23. ~ja  2011-09-26 14:04:13  host: 77-253-98-15.adsl.inetia.pl

    Dwie sprawy. 1) To nie jest 10 mln sprzedanych sztuk, tylko wypuszczonych z fabryk do kanalow sprzedazy. 2) W USA SGS2 dopiero w tych dniach wchodzi do sprzedazy. A wlasciwie to jest jeszcze trzecia sprawa: 3) W przeciwienstwie do 99% zabierajacych tu glos, mam na co dzien porownanie SGS2 i iPhone4. Przesiadlem sie z iP4 na SGS2 kilka miesiecy temu. I wiecie co? Samsung zjada iP4 na sniadanie. Lepszy zasieg, duuuuzo lepszy aparat, karty pamieci, wymienna bateria, elastyczny, zaawansowany system, ktory potrafi cos wiecej, niz wyswietlanie ikonek, wielki, komfortowy ekran, pelna przegladarka z flashem, BEZ POROWNANIA WIEKSZA SZYBKOSC dzialania SGS2. Jedyne wady w porownaniu to iP4 to plastikowan obudowa (ale jest dzieki temu lekki) i mniej zaawansowanych gierek. Programow uzytkowych jest juz porownywalna ilosc. Poza tym Samsung wygrywa w kazdej kategorii. Nie sluchajcie zestresowanych ajfoniarzy, SGS2 to naprawde w tej chwili najlepszy telefon na swiecie, Apple straszliwie zaspalo i jesli nie pokaze czegos ciekawego 4 pazdziernika, czeka ich powolne, ale nieuchronne oddawanie rynku.

  • 0

    24. ~  2011-09-26 15:07:10  host: smtp.2mprojekt.pl

    PLANET http://www.telepolis.pl/news.php?id=22343 Apple 19,6288mln sztuk 4,6%

  • 0

    25. ~  2011-09-26 21:00:07  host: z41-02.opera-mini.net

    zostaw PLANET'a! on gra w Asphalta 6 ;D Play

  • 0

    26.  2011-09-27 00:45:12

    Ja tez mam porownanie na co dzien SGS2 i iP4. I efekt jest tego taki, ze najchetniej nosilbym obydwa - tak na marginesie, nadaja sie do troche innych grup klientow docelowo. Zjadanie na sniadanie to mozesz sobie miedzy bajki wlozyc... To sa rownorzedne produkty w wiekszosci kwestii. Zasieg trzymaja podobnie (o oslawionym nadmuchanym problemie anteny nawet nic nie bede mowil, gdyz prawie nie istnieje). Aparat i pewne dane z papieru - racja. Ale zauwaz, ile pozniej wyszedl SGS2 od iP4... Oczywiscie otwartosc systemu i jego inna struktura jest niepodwazalna, dlatego tez mowie - kwestia innego odbiorcy. A iOS nadaje sie do o wiele wiecej, niz do pokazywania ikonek, smieszny jestes w tym momencie (BTW, z iOS 5 miales choc minimalna stycznosc?). Bateria moze i wymienna, realnie jednak w Samsungu podstawowa nie trzyma za dobrze, a przetrzymanie dnia przy dosyc ciezkim uzytkowaniu jest jak najbardziej realne w przypadku iP4. Slot kart pamieci - jestem fanem, ale umieszczenie go pod bateria jest juz debilizmem. Z szybkoscia dzialania mnie najbardziej jednak rozbawiles - i jednoczesnie sie totalnie skompromitowales, bo to iPhone 4 jest SZYBSZY od SGSa 2. Masz problem ze swoim rozumowaniem i to duzy. 20 g roznicy nie jest az tak istotne.. choc roznice masy sie czuje. A co do calej reszty - jest albo rownorzednie, albo bardzo podobnie, wiec nie pierdziel jak potluczony :) Dla mnie iP4 jest do najszybszego, bezkonfiguracyjnego korzystania (choc czesto konfiguracje ma o dziwo lepsza, np. pamieta niezalezne IP na konkretnych WiFi, czego SGS2 juz nie potrafi o dziwo), korzystania z realnie - najlepszego ekosystemu (AppStore, glupcze! Programy i gry sa jakby najlepiej zoptymalizowane tez na tej platformie - nie chodzi wcale o ilosc.), majac gwarancje wsparcia przez 2 lata, a nie koniecznosc szukania dobrego ROMu, bo nowszy niekoniecznie oznacza lepszy. Przy okazji NAJlepszy ekran (oprocz wielkosci ;)

  • 0

    27.  2011-09-27 00:53:22

    SGS2 jest za to swietny ze wzgledu na otwarty system, wiekszy ekran, jeden z lepszych aparatow foto na rynku i ewentualnie pelny flash (choc raczej nie mozna go nazwac w 100% pelnym, a komfort korzystania jest raczej mocno dyskusyjny). Pewnym minusem jest koniecznosc zdecydowanie wiekszego siedzenia w konfiguracji (najlepsze ROMy to nie stocki...) i czasami bardziej bycia dla telefonu, niz odwrotnie. Kiedys ten problem byl bardzo namacalny w takim WM ;) Android jest pod tym wzgledem lepszy, ale choc cenie go za mozliwosci konfiguracji (widgety chocby - i tyle wiecej od "ikonek" ma w temacie pulpitow :), to jednak wcale nie uwazam, ze pojscie w strone ograniczenia konfiguracji celem blyskawicznego dzialania telefonu (takze na WP7, ktory w sumie raczkuje jeszcze) jest bledem. I nie trzeba od razu wrzucac 2x wiecej RAMu, 1,5x (nominalnie, wg zegara) szybszego procka, duzo szybszej grafiki (ktora efektywnie nie jest wykorzystana) zeby to wszystko w miare dobrze dzialalo przy rozdzielczosc jednak sporo mniejszej ;) Bo potem to zre baterie niestety ciut bardziej tez; )

  • 0

    28. ~  2011-09-27 08:27:34  host: smtp.2mprojekt.pl

    Twój post porównuje oba telefony, za kazdym razem sgs wypada lepiej i wtedy umniejszasz ta ceche "ale tego nie czyc" "ale to jest debilizm" itp troche obiektywizmu... co z tego co wtyszlo pozniej. Wazne to co jest lepsze

  • 0

    29.  2011-09-27 14:18:58

    Gdybys czytal uwazanie, widzialbys, ze sprawa nie jest wcale taka oczywista. W pewnych kwestiach lepiej wypada iP4, w innych SGS2. A nie tak, jak to przedstawiles, ze "za kazdym razem wypada lepiej". Owszem, umniejszam momentami jego przewage, gdy np. karta pamieci jest pod bateria - no wybacz, to nie jest dobre rozwiazanie, tylko hot-swap! Majac iP4 kupionego pol roku wczesniej nie czuje realnej motywacji, zeby kupic SGS2. Taki argument wystarczy? Nie ma az takich roznic miedzy tymi telefonami, jak niektorzy przedstawiaja. Dla mnie lepszy jest wrecz iP4, aczkolwiek widze multum zalet SGSa2 i tez go polecam. W przyszlosci widze jednak, ze bardziej mnie skusi strona mocy Samsunga w postaci SGS Mark III badz Note - niestety nie spodziewam sie, zeby Apple zaszalal w tym roku z premiera, czas wiec pewnie na mala zmiane ;) (chyba, ze wyjda dwa modele, w co watpie... albo nastepny wyjdzie duzo szybciej, niz w tym roku (i lepiej przed polowa przyszlego dla dobra interesow firmy ;), juz jako godna konkurencja dla SGS3). || Aha, nie odnioslem sie do udzialu rynkowego. Chodzilo mi o udzial w rynku smartfonow - racja z tymi danymi. De facto zadna z firm nie ma aktualnie parudziesieciu % udzialu rynku :P (choc pewnie przy tej tendencji wzrostowej, Samsung osiagnie taki wynik procentowy).

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-150-10.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.