Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości FreecoNet: MassDial, czyli kampanie telefoniczne

FreecoNet: MassDial, czyli kampanie telefoniczne

sirmark 8 Grudnia 2009 19:32

0 0

FreecoNet wprowadza usługę MassDial, dzięki której będzie można zautomatyzować wykonywanie połączeń telefonicznych, w celu przekazania tej samej informacji.

Mass Dial umożliwia zestawianie połączeń na dowolną liczbę numerów jednocześnie i odtworzenie wcześniej przygotowanego komunikatu. Aby skorzystać z tej usługi, należy wcześniej założyć konto we FreecoNet, a następnie - z poziomu dostępnego przez internet panelu użytkownika - poprosić o uruchomienie MassDial. Kiedy już usługa zostanie aktywowana, trzeba wgrać w panelu przygotowaną wcześniej bazę numerów telefonów i plik z nagranym komunikatem. Wiadomość może też zostać odczytana przez dostępny we FreecoNet syntezator mowy. Decydując się na tę drugą opcję, wystarczy tylko wpisać tekst w odpowiednim polu w konsoli MassDial. Komunikat można personalizować dla każdego numeru telefonu.

Dla tworzonej kampanii telefonicznej można także m.in. określić dni i godziny wykonywania połączeń oraz sposób ponawiania połączeń, jeżeli rozmówca nie mógł odebrać telefonu. Jednocześnie można też wskazać numer telefonu, na jaki ma zostać przekierowane połączenie (np. do Call Center), jeśli rozmówca będzie zainteresowany reklamowaną ofertą. Potem można już zaczynać kampanię. Śledzenie przebiegu akcji umożliwiają rozbudowane raporty, które pokazują dokładny status wykonywanych połączeń. Cena usługi to 149 zł brutto na miesiąc, do czego należy doliczyć koszt połączenia. Dla przykładu minuta odsłuchanej przez odbiorcę wiadomości na terenie Polski kosztuje 5 groszy brutto - mówi Jan Wyrwiński, prezes zarządu FreecoNet.




Usługę MassDial od FreecoNet wyróżnia jeszcze to, że został do niej udostępniony interfejs programowania aplikacji, czyli tzw. API. Pozwala to na integrację dowolnych zewnętrznych systemów, np. CRM, z platformą FreecoNet i wzbogacenie ich np. o możliwość wykonywania połączeń masowych.

Warto przypomnieć, że FreecoNet oferuje również inną usługę, która umożliwa masowy kontakt z klientami. Jest nią opcja masowej wysyłki faksów, w ramach usługi Witualny Fax. Przy pomocy tej usługi można wysłać nieograniczoną liczbę faksów jednocześnie. Każdy z nich można łatwo spersonalizować, co pozwala skierować faks do konkretnego odbiorcy. Nie trzeba przy tym utrzymywać linii telefonicznej, inwestować w zakup drogich urządzeń faksowych, zajmujących dużo miejsca, ponosić kosztów eksploatacyjnych związanych z zakupem papieru czy toneru. Przeprowadzanie kampanii faksowych jest możliwe z dowolnego miejsca na świecie, o dowolnej porze (24 h/dobę, 7 dni w tygodniu). Wystarczy tylko komputer i dostęp do internetu. Udana transmisja jednego faksu zarówno w kraju, jak i za granicę - kosztuje już od 2 groszy brutto.

Źródło tekstu: FreecoNet     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 0

    1. ~  2009-12-08 19:33:33  host: 213-92-154-135.serv-net.pl

    masowym dzwonieniem do klientow powinna zajac sie prokuratura a nie telepolis.

  • 0

    2. ~tof  2009-12-08 20:05:22  host: r6.ists.pl

    @1: dlaczego tak sądzisz? Jeśli firma ma bazę klientów, którzy zgodzili się na przekazywanie im informacji handlowych, to może to być w pełni legalny i całkiem nowatorski sposób poinformowania ich o najnowszej ofercie. Swoją drogą wątpię, by coś takiego się upowszechniło. Ludzie raczej nie będą entuzjastycznie reagować na dzwoniące do nich automaty.

  • 0

    3. ~telemarketer  2009-12-08 21:08:21  host: host-81-190-140-35.olsztyn.mm.pl

    nie trzeba specjalnej bazy kupować, wystarczy aktualna książka telefoniczna w excelu lub accesie i po sprawie. małe callcentra tak robią, a potem Ci głupi klienci się dziwią skąd mamy ich numer :)

  • 0

    4. ~berdys  2009-12-08 21:41:37  host: ip-94-42-34-251.multimo.pl

    Ja jestem w ksiazce z 1972 roku ( a raczej moja babcia ) i czasem sie zdarza, ze jakies panny dzwonia. Ale jak tylko zaczynaja skad i po co to ja bez slowa odkladam sluchawke :P

  • 0

    5.  2009-12-08 22:51:11

    #3. polaczenia wykonywane przez konsultanta, a wykorzystywanie automatow do dzwonienia, to dwie rozne sprawy.

  • 0

    6. ~denis  2009-12-08 23:06:24  host: 188.33.211.150

    @2; rzadko który abonent wyraża świadomą zgodę na propagowanie treści handlowych drogą telefoniczną. Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek wyrażał na to zgodę w jakiejkolwiek firmie, mimo to otrzymywałem nieraz kilka telefonów dziennie z różnego rodzaju "prezentami" lub "zaproszeniami". Od kiedy nie posiadam telefonu stacjonarnego, komfort mojego mojego życia się zwiększył (nie muszę się w weekend zrywać o 8 z łóżka, bo jakaś przemiła pani oferuje mi pościel w atrakcyjnej cenie). Nie mogę jeszcze dojść do ładu z Erą, która mimo braku mojego przyzwolenia wysyła mi swoje wewnętrzne "kuszące inaczej" oferty (dlaczego UKE się tym nie zajmie?). Ale i tę sieć zmieniam na początku przyszłego roku, więc kolejny problem zniknie. Nie dajcie się zaspamować!

  • 0

    7. ~denis  2009-12-08 23:12:09  host: 188.33.211.150

    do berdys: trochę z innej beczki :-) masz mobilny internet Multimo po sieci Orange? Jestem ciekaw jak działa ( tzn jaka prędkość i jakość połączeń, zasięg) thx

  • 0

    8. ~jankor  2009-12-09 00:12:06  host: 94.254.197.225

    Wbrew pozorom usługa wirtualnego faxu jest już dość powszechna . Ja w swojej firmie w ostatnim czasie "odbieram " ich po kilka dziennie.I wystarczy tylko podnieść słuchawkę, a następnie szybko ją odłożyć to i tak nie przerywamy transmisji.Teraz się wycwaniłem- naciskam stop na faxie.W ten sposób oszczędzam i papier i toner oraz unikam niechcianych reklam.

  • 0

    9. ~z  2009-12-09 03:21:02  host: 87-205-57-141.adsl.inetia.pl

    nowy spam i tyle to powinno byc karalne

  • 0

    10.  2009-12-09 08:25:55

    Kampanie faksowe... SPAM to jest! Już z 5 takich ofert dostałem. Ja rozumiem, ze oni (nie mówię tu o FreecoNet, bo nie od nich przychodziły) gdzieś mają czy numer faksu jaki zdobyli należy do firmy reklamowej czy do osoby fizycznej, ale żeby kilka faksów dziennie przychodziło? Chyba chcą pokazać, ze ich stać na reklamowanie swojej usługi bo jest tak tania? ~berdys - ja, kiedy się przedstawią i powiedzą, ze chodzi o wyroby kaszmirowe, albo "leki" naturalne, koce, meble skórzane, porcelana, stal najwyższej jakości itd., mówię, ze nie działam w tej branży i polecam swoje usługi... Same bez słowa odkładają słuchawkę ;-) A czasem jak mam dobry humor i słuchawkę w uchu (mogę w tym czasie pracować), proszę o w miarę dokładne informacje o produktach, spotkaniu, na któe proszą, do kogo kierują ofertę... A ona gada... Chociaż dla nich to niewielkie koszty na jakie ich naciągam, to jednak naciągam ;-) Bo na koniec znajduję jakieś "ale" i dziękuję za informację, ale "niestety" ;-)

  • 0

    11. ~:))  2009-12-09 10:24:05  host: 188.33.114.210

    Niezbyt rozumiem o co wam chodzi. Jeśli nie wyrażacie zgody na reklamę, to można to zgłosić jako nadużycie - a nawet jak wyrażaliście zgodę, to można ją cofnąć. Natomiast może to dobra okazja do zbierania darmowych minut? :))) Jednego nie rozumiem, kto używa jeszcze faksów - do tego na papier? Jesli już to jak wysłac można z komputera, tak i można przyjąć fax na komputer.

  • 0

    12. ~Alek  2009-12-09 16:13:24  host: 87-204-23-227.ip.netia.com.pl

    @11: To taki nasz ludzki szowinizm -- dyskryminujemy roboty i automaty. Uważamy, że są to istoty znacznie niższego rzędu i nie powinny mieć prawa inicjowania połączeń do nas.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-139-217.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.