DAJ CYNK

Fossil stawia na smartwatche

orson_dzi

Sprzęt

Grupa Fossil ogłosiła, że w 2017 roku na rynek trafi ponad 300 smartwatchy. Do grupy należą takie marki jak Diesel, Emporio Armani, Misfit czy Skagen Denmark.



Grupa Fossil ogłosiła, że w 2017 roku na rynek trafi ponad 300 smartwatchy. Do grupy należą takie marki jak Diesel, Emporio Armani, Misfit czy Skagen Denmark.

W Bazylei odbywają się targi Baselworld, na których prezentowana jest biżuteria. To właśnie tam Grupa Fossil podzieliła się informacją o pójściu w kierunku inteligentnych zegarków. Zaprezentowane zostały również pierwsze urządzenia. Jedne z nich będą typowymi smartwatchami, inne będą rozwiązaniami hybrydowymi.

Zegarki wyposażone w system Android Wear 2.0 będą miały zbliżoną specyfikację, z procesorem Qualcomm Snapdragon Wear 2100 i okrągłym ekranem AMOLED na czele. Wśród nich znajdą się urządzenia Diesel (pojawią się latem 2017 roku), Emporio Armani (wrzesień 2017 roku), Miechael Kors (lato 2017 roku), a także autorskie rozwiązania Fossil - Q Venture i Q Explorist. Dwa ostatnie mają być najcieńszymi smartwachami jakie pojawią się na rynku. Zegarki każdej z marek będą wyróżniać się charakterystycznymi dla nich szczegółami obudowy oraz autorskimi aplikacjami.



Jednym z pierwszych smartwatchy jakie pojawią się na rynku jest Misfit Vapor z ekranem AMOLED o średnicy 1,39 cala. Na wyposażeniu znajdziemy też GPS, pulsometr i wbudowany mikrofon do prowadzenia rozmów. Zegarek będzie kosztować 199 dolarów.



Z myślą o tradycjonalistach powstaną również urządzenia hybrydowe, zasilane typowymi dla zegarków bateriami. Ich funkcje smart będą ograniczać się do synchronizacji ze smartfonami i sygnalizacji powiadomień.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: The Verge; wł