Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Formuła 4.0 na kartę znika z oferty Play

Formuła 4.0 na kartę znika z oferty Play

Piszemy o tym pierwsi LuiN 28 Marca 2013 10:23

17 4

Sieć Play po cichu zakończyła promocję "Formuła 4.0 na kartę". Oferta obowiązywała od 10. października do odwołania. Ciche odwołanie nastąpiło 25. marca.

Na stronie Play próżno szukać oferty na kartę Formuła 4.0. Promocję usunięto z listy ofert na kartę, a jej regulamin wylądował w archiwum.

Formuła 4.0 na kartę była odpowiedzią na "no limit" w prepaidzie Plusa. Po doładowaniu konta klienci mogli cieszyć się nielimitowanymi połączeniami i wiadomościami do krajowych sieci. Długość działania promocji zależała od wartości doładowania.




Wcześniej z ofert "no limit" dla klientów prepaid wycofały się sieci T-Mobile, Plus i Orange.

Zobacz: Nowy sposób aktywacji promocji Formuła 4.0 w Play na kartę.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: formuła 4.0 | play

w sumie: 106
  • 2

    95. ~  2013-03-29 09:48:02  host: v10-10.opera-mini.net

    wlo 60dni . tylko nie bulgotaj bo to że sieci nie stosują się do przepisów o dobrych obyczajach to co innego.

  • 1

    96.  2013-03-29 09:48:45

    @94 Akurat tutaj frustracja była mała, bo mało kto wiedział o tej ofercie w play czy w innej sieci. Przed doładowaniem i tak trzeba było wpisywać magiczny kod. Teraz kod nie działa to proste, że oferta nie działa. Większe narzekanie było z inną promocją "do odwołania" przelew sms. Raz, że więcej ludzi używało, a dwa to już nie mogli przelać pieniędzy z numeru, a niektórzy specjalnie doładowali by tylko przelać. W innym przypadku by nie doładowali czy mniejsze kwoty. "Do odwołania" od wielu lat istnieje. Nie wiem czy da się to zwalczyć skoro przez tyle lat za to nikt nie zabrał się.

  • -1

    97.  2013-03-29 09:58:06

    kocim - ja mówię ogólnie o tego typu ofertach ;-) Wiesz czemu? Bo kazdy ma to gdzieś. Wyżej ktoś pisze o dobrych obyczajach... Dobrym obyczajem jest wyrzucić papierek po batoniku do kosza - a nie pod nogi, śnieg sprzed samochopdu na trawnik - a nie przed samochód sąsiada, g... własnego psa zabrać ze sobą - a nie zostawić na środku chodnika, nie wchodzić do otwartego mieszkania sąsiada, chyba, że po to aby pilnować do powrotu właściciela - a nie wynosić z niego komputer czy cokolwiek... Jak kultury brakuje to jest od tego prawo.

  • 1

    98.  2013-03-29 10:25:37

    Wystarczyło z odpowiednim wyprzedzeniem poinformować na stronie Playa o wygaszeniu oferty i byłoby po sprawie. A tak wlo ma znowu o czym pisać.

  • -1

    99.  2013-03-29 10:28:04

    Oczywiście, zę wystarczyło... Nie byłoby dyskusji na ten temat. Bo nie ja ją zacząłem tylko inni. Ja tylko wskazuję, ze jak komuś się nie podoba, to jest od tego instytucja w tym kraju, żeby stało się zwyczjem, dobrym obyczajem, tak po prostu - informować o tym na stronie operatora ;-)

  • -1

    100.  2013-03-29 10:31:55

    A ja? Wcale o tym nie piszę... Ja się śmieję z piszących o tym. Żenujące to jest kiedy się czyta takie żale, że operator czegoś nie zrobił, nie poinformował itp.

  • -2

    101.  2013-03-29 10:36:41

    Ja miałem prywatną rozmowę z jednym kolegą, który podobno korzystał z tej oferty w Plusie (tam akurat termin zakońćzenia był okreśłony, więc pretensji tym bardziej nie ma prawa nikt mieć do oeratora). Mówił. ze zasilił "jak zwykle" i "jak zwykle" oczekiwał, ze będzie miał nielimitowane przez dzień czy dwa... Zadzwonił do kogoś ważnego (interesy) a ty przerwało rozmowę bo wykorzystało kasę z konta i d... zbita! Podobno wyszedł na idiotę. Nie dziwię się. Ja żeby ie wyjść na idiotę przed klientami i kontrahentami mam nielimitowaną taryfę ;-) I płacę z a nią te 65 netto, bo to cena warta tego, żeby na idiotę nie wyjść chociażby ;-)

  • 1

    103.  2013-03-29 10:43:47

    101 - wyczerpie się bateria, stracisz zasięg, będzie przeciążony BTS, to również wyjdziesz na idiotę. Jak ktoś nie potrafi sprawdzać statusu danej usługi przed wykonaniem ważnego połączenia, to też nie jest zbyt mądry. Zresztą sprawa dotyczy Plusa, a tam takie rzeczy nie dziwią. Gdy korzystałem z usług tego operatora, co chwilę zdarzały się takie niespodzianki. W Play, jak dotąd nie miałem NIGDY problemu z wyegzekwowaniem należnych "benefitów" ;-)

  • 1

    105. ~  2013-03-29 10:45:54  host: V35-16.opera-mini.net

    101 a co niemileś 800netto na słuchawkę że wziąłeś abo

  • 1

    106.  2013-03-29 11:00:05

    toms... oczywiście masz rację ;-) Ale kudzi nie zmienisz... 105 - jak najbardziej mam, dlatego kupuję w sklepie a nie u operatorów. Przypomnę tym, którzy nie znają moich starych komentarzy - od blisko 10 lat nie kupuję telefonów u operatorów, więc nawet tego tematu nie podnoszę. Bo mnie nie interesuje cena u operatora.

  • 1

    107.  2013-03-29 11:05:13

    No - żeby ktoś mnie za słówka nie łapał - pomijam nowe aktywacje, gdzie dopiero od stosunkowo niedawana jest możliwość zakupu "tylko sim". Ale i tu ostatnio kupowałem - dla numeru właściwie (chociaż okazaja była za kilka złotych E61i wziąć) - z roczną umową i abonamentem 10 czy 12 zł kupiłem z 5-6 lat temu telefon.

  • -1

    108.  2013-03-29 11:12:58

    A co do benefitów... Już lata temu miałem sytuację, że po zmianie taryfy nadal miałem dodawany pakiet miut, ale nie naliczali za niego opłaty... Bo przecież inna taryfa była i go w ofercie nie było - inne były. Po 3 miesiącach, kiedy się zorientowałem, zę mam więcej minut wydzwonionych niż wynika to z taryfy i braku opłaty dodatkowej za to, złożyłem "reklamację", poważnie obawiając się, zę mi naliczą te opłaty za to co wykorzystałem. I wiesz co? Nie dość, że nie naliczyli, przeprosili, to jeszcze przez kolejne 3 miesiące, w ra,mach rekompensaty doatałem za darmo pakiety już z aktualnej taryfy ;-) Tak więc tu akurat bym nie mówił, ze ten czy tamten jest lepszy od tego czy tamtego ;-) Bo każdy ma coś za skórą, ale w większości załatwiają sprawy z korzyścią dla klienta. Pomijam sprawy kiedy klient jest cwaniakiem i typowym polaczkiem ;-)

  • 1

    109.  2013-03-29 11:26:57

    108 - też złożyłem reklamację i została uwzględniona po niezłych przepychankach z konsultantami. Chodziło o połączenie usługi "Szczęśliwe Godziny" z pakietem "Easy Gadka"- po wykorzystaniu SzG naliczyło mi stawkę podstawową, zamiast pobierać z EG, mimo, że była aktywna. Pytanie tylko, ile osób zorientowało się o nieprawidłowościach, złożyło reklamację, która - jak to w Plusie i niestety w Play, jest rozpatrywana wyłącznie po dokonaniu rejestracji. No i miało dość determinacji, żeby wykłócić się o swoje. Sprawa podstawowa : czy klienci telko mają być śledczymi i detektywami, skrupulatnie śledzącymi sposób naliczania opłat, czy raczej normalnymi użytkownikami, ze spokojem korzystającymi z tego co im należne?

  • 1

    110.  2013-03-29 14:22:50

    wlo to może jakby dłużej gadał to jeszcze bardziej by wyszedł na idiotę !? Albo jakby rozłączyło po 1 zdaniu to by nie wyszedł heh.

  • 1

    111. ~@50  2013-03-29 17:39:59  host: ip-94-42-238-208.multimo.pl

    @50 - to nie faktury - to informacja o zmianie regulaminu. jak ktoś kiedyś był w play, zarejestrował kartę itp to to dostał. stąd fioletowo w torbach inpostowców chwilowo się zrobiło.

  • 0

    112. ~mms  2013-03-30 09:37:57  host: 213-241-41-101.ip.netia.com.pl

    wlo naprawde nie wiesz? to proste play +orange= prawie no limits

  • 0

    113. ~  2013-03-30 09:42:20  host: ip-78-30-111-13.free.aero2.net.pl

    @112, już niedługo Play zlikwiduje stare ZM i minuty przepadną.

  • 0

    114. ~Zibi  2013-03-30 10:13:08  host: 88-199-98-103.tktelekom.pl

    To zrobili nam niespodziankę na Święte S....ństwo !

  • 0

    115. ~  2013-03-30 23:41:52  host: cnn236.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja włączyłem w poniedziałek czyli w ostatni dzień mi się udało aktywować nolimit, we wtorek dostałem smsa że usługa jest aktywna i na play24 było to widoczne a w czwartek uzupełniłem konto i o dziwo nie nalicza mi opłat za połączenia chociaż w play24 zniknęła opcja formuła 4.0. Swoją drogą to zachowanie nie fair, nie dość że jak zwykle nie poinformowali że kasują usługę to wyłączyli ją przed swietami a pewnie wiele osób by skorzystało teraz...

  • 0

    116. ~kazik_  2013-04-08 16:43:32  host: 80.188.29.100

    Witam Tutaj sie własnie teraz o tym dowiedziałem, ze 4,0 zdechło. Dzwoniłem do biura obsługi 4 razy i nikt w ogóle nie wiedział o czym do nich gadam. tzn tłumacze ze po wpisaniu *111*333*1# i odczekaniu i po doładowaniu odpowiednio dostawałem za free jakieś dni dzwonienia. Tzn podyktowałem im całą tabelkę, a oni ze nic takiego nie było i nie ma. Pomyślałem że chyba jakiś nowy koleś do roboty przyszedł, wiec zadzwoniłem jeszcze parę razy tłumacząc ze kod dla mnie nie dostępny mi pisze. I co i ni .uja babka zrobiła zgłoszenie do pomocy technicznej o nie działającym kodzie, z czego 1 raz się rozłączyła. Paranoja jakaś, normalnie przez moment myślałem, że robię z siebie debila, a debile siedziały po drugiej stronie mi się wydaje i właśnie teraz czytam, że jednak ja miałem rację.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-97-96.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.