Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Fitbit liderem rynku prostej elektroniki noszonej w 2Q2016

Fitbit liderem rynku prostej elektroniki noszonej w 2Q2016

orson_dzi 9 Sierpnia 2016 11:38

0 0

W II kwartale 2016 roku na rynek trafiło 9 mln urządzeń z nurtu prostej elektroniki noszonej, które służą głównie do monitorowania aktywności fizycznej użytkownika.






Liderem rynku w II kwartale był Fitbit. Firma sprzedała w tym czasie 3,7 mln urządzeń, o 36% wiececj niż w analogicznym okresie 2015 roku. Na drugim miejscu uplasowało się Xiaomi z, co warto zauważyć, tylko jedną serią urządzeń. Opaski sportowe Mi band rozeszły się w 3 mln egzemplarzy. Trzecie miejsce przypadło Garminowi z 700 tys. urządzeń.

Rynek prostej elektroniki noszonej stale rośnie, w przeciwieństwie do rynku inteligentnych zegarków. Tutaj widoczny jest pewien zastój. Widoczne jest to na przykładzie najpopularniejszego ze smartwatchy - Apple Watch. Od kwietnia, do końca 2015 roku rozszedł się on w 11,6 mln egzemplarzy, podczas gdy przez pierwsze dwa kwartały 2016 roku były to już tylko 3 mln.

Źródło tekstu: cellular-news; wł     

Dodaj do:

Tagi: elektronika noszona | fitbit | xiaomi | 2q2016 | garmin

w sumie: 1
  • 0

    1. ~Master Chief  2016-08-09 14:16:20  host: h-78-11-51-226.nowarehabilitacja.pl

    Te pseudozegarki mają na tą chwilę beznadziejne bateria. Dlatego wygrywają wytrzymałe opaski takie, jak Mi Band, FitBit itp.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-189-139.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.