Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Fitbit liderem na rynku elektroniki noszonej. Nie na długo

Fitbit liderem na rynku elektroniki noszonej. Nie na długo

LuiN 27 Maja 2015 12:00

1 0

W pierwszym kwartale 2015 roku na rynek trafiło ponad 7 mln urządzeń z segmentu elektroniki noszonej. Liderem nadal jest Fitbit.



Na drugim miejscu znalazł się nie Samsung czy Pebble, lecz Xiaomi, którego opaska sportowa Mi Band okazała się prawdziwym hitem - szczególnie w Chinach. Również Garmin miał dobry kwartał i zaprezentował dwa nowe urządzenia z linii vívo.




Zdaniem Canalys, już w II kwartale lider zestawienia może się zmienić. W tym roku trafić ma na rynek 20 mln sztuk zegarków Apple Watch. Sama ich prezentacja odcisnęła już swoje piętno na sprzedaży smartwatchy Samsunga.

Z drugiej strony, duże nakłady marketingowe Apple'a mogą pozytywnie odbić się na wielkości sprzedaży nie tylko amerykańskiej firmy, ale całego segmentu rynku. W końcu zaporowo drogi Apple Watch potrzebuje "tańszych, lepszych konkurentów".

Względem I kwartału 2014 roku, rynek elektroniki noszonej powiększył się o 150%. Uwzględniając estymowaną sprzedaż Apple'a, w przyszłym roku spodziewać należy się przynajmniej równie dużego wzrostu.

Źródło tekstu: Canalys, Cellular-News     

w sumie: 1
  • 0

    1. ~Darek  2015-05-27 13:21:03  host: user-164-127-247-249.play-internet.pl

    Apple to ma tylko świetne reklamy.
    Z resztą gdzie tam Apple (czyt. Skansen) do Xiaomi ...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-119-60.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.