Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Fitbit kupuje Pebble

Fitbit kupuje Pebble

orson_dzi 1 Grudnia 2016 08:34

0 0

Wiele źródeł informuje o ciekawej transakcji na rynku elektroniki noszonej. Fitbit jest bliski zakupu Pebble.

Fitbit, to jeden z największych producentów elektroniki noszonej na świecie. Pebble nie może się z nią równać pod tym względem, ale jest jedną z lepiej rozpoznawalnych marek. Jeśli doszłoby to transakcji, która jest już podobno bardzo bliska sfinalizowania, Fitbit zyskałby głownie zasoby intelektualne Pebble (z systemem operacyjnym na czele) i podobno to jest właśnie głównym powodem zakupu.




Sama kwota transakcji ma wynosić 34-40 mln dolarów, choć pierwotnie mówiło się o 70 mln dolarów. To niewielka kwota patrząc choćby na zakup marki Citizen przez Intela, który w 2015 roku wydał na nią 740 mln dolarów.

Źródło tekstu: 9to5mac; wł     

Dodaj do:

Tagi: fitbit | pebble

w sumie: 2
  • 0

    1. ~Jamessz  2016-12-01 11:29:13  host: apn-95-40-205-199.dynamic.gprs.plus.pl

    Pebble robi całkiem niezłe smartwatche, a fitbit średnie pulsometry i elektronikę okolosportowa - moze z ich połączenia wyjdzie coś, co bedzie konkurencyjne dla np. Polara m600 albo garmina fenixa3

  • 0

    2.  2016-12-01 19:16:20

    W polar m600 brakowało kilku funkcji które znalazłem w modelu m400. Ta marka produkuje faktycznie profesjonalne urządzenia.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-124-106.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.