Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Finał loterii urodzinowej Ery

Finał loterii urodzinowej Ery

WitekT 16 Listopada 2004 12:15

0 0

Codziennie samochód smart forfour, co 8 godzin telefon Sony Ericsson T630, mini radio Philips co 8 minut - takie atrakcyjne nagrody ufundowała sieć Era swoim klientom biorącym udział w loterii z okazji 8 urodzin.

Największą wygraną są samochody marki smart forfour. W tym tygodniu laureaci konkursu wyjadą nowymi smartami z salonów sieci Era w całej Polsce. Jeden z samochodów odbierze gracz, który wysłał największą liczbę SMS-ów – ponad 13 tysięcy!

Loteria trwała miesiąc. Aby wziąć w niej udział, użytkownicy sieci Era musieli wysłać SMS o treści Era na numer 7200, zadzwonić pod ten numer, bądź skorzystać z Era Omnix lub SIMEXTRA. Gracze z całej Polski mogli wysyłać dowolną liczbę SMSów. W loterii nikt nie przegrał – każdy, kto zgłosił swój udział w konkursie, wygrał darmową prenumeratę serwisu SMS "Dowcipy".




Konkurs cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. Wzięło w nim udział blisko milion uczestników, czyli niemal 13% użytkowników sieci Era (przeważnie w tego typu loteriach bierze udział ok. 5 %).

Loteria była jedną z atrakcji, przygotowanych z okazji obchodów urodzinowych sieci Era.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-232-99.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.