Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Finał akcji "Pomoc Mierzona Kilometrami"

Finał akcji "Pomoc Mierzona Kilometrami"

WitekT 30 Września 2013 09:02

4 1

Ponad 200 mln minut aktywności, 2 mld spalonych kalorii, 40 mln kilometrów i 1 mln zł dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo. To rezultaty trwającej przez ostatnie miesiące akcji zorganizowanej przez T-Mobile - Pomoc Mierzona Kilometrami.



Ta ogólnopolska inicjatywa zjednoczyła wokół wspólnego celu nie tylko uczestników akcji, zaangażowanych gwiazd i sportowców ale również partnerów, bez których nie mogłaby się odbyć: telewizji TVN, Radia ZET, Grupy Onet, Endomondo oraz Samsunga.

29. września podczas 35. Maratonu Warszawskiego zakończyła się ogólnopolska akcja społeczna Pomoc Mierzona KilometramiNie jesteś sam. Co dwa tygodnie realizowali kilometrowe wyzwania, uzyskując tym samym kolejne kwoty dodawane do puli na rzecz potrzebujących dzieci. Z końcem akcji udało im się łącznie przebyć imponujący dystans ponad 40 mln kmbiegając, spacerując, jeżdżąc na rolkach, na rowerach, a także uprawiając sport na wózkach inwalidzkich. Ta ogromna odległość równa się tysiąckrotnemu okrążeniu Ziemi. Podczas jej przemierzania uczestnicy akcji spalili ponad 2 mld kalorii, czyli odpowiednik ponad 3,5 mln hamburgerów. Dzięki ogromnej popularności akcji, wielkiemu zaangażowaniu uczestników i wsparciu ze strony T-Mobile, aż milion złotych przeznaczono na protezy i rehabilitację niepełnosprawnych dzieci.




Akcja T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami dobiegła końca. Mam głęboką nadzieję, że to nie oznacza, iż teraz wszyscy zwolnią tempo. Chcielibyśmy aby aktywność wszystkich Polaków pozostała na niezmienionym poziomie. Ta akcja pokazała że robiąc coś dla innych w dużej mierze robimy coś dla siebie. To tak, jakby zwyciężyć podwójnie. Cieszy nas również fakt, że tak wielu Polaków zaufało nam, firmie technologicznej i bez względu na sieć przyłączyło się do naszej akcji. Sama myśl, że wszyscy mogliśmy pomóc niepełnosprawnym dzieciom daje nam ogromny powód do dumy i motywuje nas, aby akcję kontynuować w przyszłym roku - podkreśla Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile.

Do walki o cenne kilometry zagrzewały Polaków gwiazdy świata sportu, ekranu oraz mody. Między innymi dzięki ich wsparciu wokół tej wielkiej idei zgromadziło się ponad 200 tys. aktywnych uczestników akcji. Specjalne strefy Pomocy Mierzonej Kilometrami pojawiały się w wakacyjnych miejscowościach, a także przy okazji ważnych wydarzeń sportowych gdzie, m.in. ambasadorka akcji Joasia Jabłczyńska, Dawid Woliński, Ola Kwaśniewska, Ania Dereszowska, Przemek Cypryański, Edyta Herbuś, Beata Sadowska, Kamila Szczawińska, Paulina Krupińska, Dorota Gardias oraz sportowcy: kolarka górska Maja Włoszczowska i olimpijczyk w kategorii handbike Rafał Wilk, inspirowali ludzi do udziału w akcji. Akcja nie powstałaby również bez zaangażowania partnerów. Jedną z głównych ról odegra Samsung Galaxy S 4 - "osobisty trener" i "towarzysz życia".

Przyłączyliśmy się do akcji bo dla naszej firmy filozofia aktywnego trybu życia nie jest obca. W tym roku Samsung był obecny w całej Polsce i mobilizował do aktywności, do ruchu, do pasji jaką jest sport w różnych wydaniach. Akcja Pomoc Mierzona Kilometrami to połączenie technologii i chęci pomocy innym. To wspaniały mariaż - mówi Maciej Filipkowski, wiceprezes polskiego oddziału Samsunga.

Pomoc Mierzoną Kilometrami aktywnie wspierali partnerzy: Telewizja TVN, Radio ZET, Grupa Onet, Endomondo oraz Samsung Galaxy S4. Szczegóły na temat inicjatywy dostępne są na stronie kilometrami.pl.

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: samsung | t-mobile

w sumie: 15
  • 2

    1. ~  2013-09-30 09:06:42  host: v57-10.opera-mini.net

    Dobrze ze telekomy wlaczaja sie w promowanie zdrowego trybu zycia i w pomoc innym

  • 1

    2. ~Red  2013-09-30 09:12:56  host: staticline-31-182-78-110.toya.net.pl

    Rewelacja, promował się Samsung i T-Mobie, promowało się TVN i Radio Zet, kilku tzw. "celebrytów" też się poprowmowało i co dalej? Milion złotych ładna kasa, ale skoro robi się wokół tego taki szum to T-Mobile powinno rozliczyć się z każdej złotówki i pokazać na co dokładnie zostały wydane te pieniądze i za czyim pośrednictwem. Sporo jest w Polsce naprawdę fajnych fundacji które odwalają kawał ciężkiej roboty, na nich leży obowiązek sprawozdawczy i rozliczenia się z zebranych środków. Mam nadzieję że to nie będzie jakiś medialny wałek i faktycznie dzieci skorzystają z tej pomocy.

  • 0

    3. ~ola  2013-09-30 09:14:50  host: ip-78-30-110-51.free.aero2.net.pl

    @2 może ten milion to po kosztach?

  • 0

    4. ~  2013-09-30 09:21:38  host: 37.31.193.210.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @2 oczywiście, ale akcję organizował op z odpowiednim zapleczem technologicznym, potrzebnym w tej specyficznej akcji. Oczywiście są tysiące pożytecznych fundacji i chwała im także za pomoc. Jedno nie wyklucza drugiego.

  • 0

    5.  2013-09-30 09:26:55

    @4 od kiedy to potrzebne jest zaplecze technologiczne do wspierania niepełnosprawnych dzieci?

  • 0

    6.  2013-09-30 09:39:17

    Paweł: do pomagania nie jest. Do zorganizowania ciekawej akcji, która do wsparcia zachęci dodatkowe osoby wcześniej o tym nie myślące - jest.

  • 1

    7.  2013-09-30 09:41:54

    Cieszy że marketing w polskich telekomach dojrzał do tego że takie akcje mają lepszy skutej niż miliony utopione w idiotyczne reklamy. Na zachodzie Europy to już standard, u nas wciąż robią to nieśmiało.

  • 0

    8. ~Optymista^2  2013-09-30 10:07:21  host: 83-144-103-131.static.chello.pl

    Ta kasa (1 mln PLN) zostanie przekazana w gotówce fundacji TVN a ta już je dalej rozdysponuje.

  • 0

    9. ~rosołek  2013-09-30 10:23:44  host: v59-14.opera-mini.net

    Fajna akcja różowego operatora ! Zatem T-Mobile wspiera Ekstraklasę i teraz (raz w roku) dzieci niepełnosprawne, Orange naszą 11. w reprezentacji, Plus siatkarzy, a Play nic nie wspiera ?

  • 0

    10. ~kuba  2013-09-30 10:32:55  host: ecy59.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Play wspiera biednych, polskich celebrytów LOL :D

  • 0

    11. ~Fundacja  2013-09-30 10:48:53  host: apn-5-60-172-130.dynamic.gprs.plus.pl

    nie negując ostatecznego efektu, czyli pomocy potrzebującym, pamiętajmy że to są przede wszystkim akcje reklamowe, a nie pomocowe. dali 1 mln zł, a cała akcja - produkcja spotów reklamowych, czas antenowy, produkcja bilboardów, miejsce w prasie itd. kosztowały zapewne kilka milionów. zresztą TMobile stać na trochę większy wydatek - kilka miesięcy i 1 mln to niewiele. lepszy rydz niż nic, ale to przede wszystkim skuteczna akcja reklamowa, a nie pomocowa.

  • 0

    12. ~Sives  2013-09-30 13:35:18  host: user-5-173-249-152.play-internet.pl

    ~11 mieć milion, a nie mieć miliona to jest subtelna różnica, to że promowali się przy okazji to co w tym złego? Jeśli pomagają to powinno się doceniać takie inicjatywy, tym bardziej, że było trochę ruchu z Endomondo, nie było ograniczeń co do uczestników- każdy mógł brać udział niezależnie od sieci. Mam nadzieje, że za rok zorganizują drugą edycję.

  • 0

    13.  2013-09-30 20:44:10

    czemu nie było np. Sports Tracker'a tylko to badziewne endomondo...

  • 0

    14. ~Lister  2013-10-02 13:20:00  host: user-5-173-34-123.play-internet.pl

    ~13 pewnie dlatego, że z endomondo najwięcej osób korzysta, może nie jestem specjalnie wymagający, ale dla mnie aplikacja bardzo intuicyjna i nie narzekam. Co do samej akcji to ładna mobilizacja.

  • 0

    15. ~  2013-10-02 18:56:54  host: ip-78-30-107-152.free.aero2.net.pl

    zamiast samemu dać forse zmuszaja ludzi do biegania a sami robia sobie reklamy

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-218-90.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.