Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Felieton: Netia się wypala

Felieton: Netia się wypala

WitekT 24 Sierpnia 2012 22:38

0 0
Kolejny kwartał z rzędu Netia ma poważne problemy z pozyskaniem nowych klientów w ujęciu netto. Wyniki finansowe są nienajgorsze, ale pochodzą one głównie z osiągania efektu synergii z przejętymi wcześniej Dialogiem i Crowleyem. Coś ewidentnie się w największym, alternatywnym operatorze wypaliło - albo strategia, albo umiejętność sprzedaży.

Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły / Felietony, bądź klikając tutaj.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 57
  • 0

    40. ~niemamnie  2012-08-26 00:42:38  host: efw196.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ucieklem z.netti, ich szpony trzymaly mnie 5 lat. nawet glupia zmiana 1mb na 2mb trwala dwa miesiace...a ile przekretow, tlumaczen, zabaw z umowami...nigdy wiecej. Netia na obcych kablach to porazka.

  • 0

    41. ~niezadowolony  2012-08-26 02:16:49  host: 81-219-203-200.adsl.inetia.pl

    ech... szkoda gadac. netii nie wroze sukcesow. infolinia to totalne dno - stado niekompetentnych baranow, ktorzy sami nie wiedza co mowic klintowi. maja tam kilkupoziomowa strukture helpdeska i im wyzej cie przenosza, tym masz mniejsze szanse na rozwiazanie problemu. za kazdym razem musisz opowiadac historie zycia. to jakas masakra. nastepna sprawa to serwis uslug - wlasciwie jego brak. netia nie roziwazuje problemu klientow. ich reakcja sprowadza sie w konsekwencji zglaszanych problemow do BMT (Brak Mozliwosci Technicznych), gdzie rozwiazanie sprawy czesto jest banalne. szkoda im kasy na zlecanie sprawdzania usterek linii. wola zmniejszac predkosc lub tracic abonenta. a opinia niestety idzie w swiat. takie dzialania tej firmy przynosza teraz efekty. nikt przy zdrowych zmyslach nie chce zostac abonentem netii. bo marka ta kojarzy sie z bardzo niska jakoscia, z zerowym serwisem. ja jeszcze jestem ich klientem, ale lada moment spieprzam spowrotem do tepsy (Orange). przy cenach jakie Orange zrobil nie ma lepszej alternatywy na ta chwile. przy tym maja jednak support i dosc szybko realizuja zgloszenia. w netii tak jak pisali przedmowcy wszystko trwalo miesiacami. samo przejscie do netii powinno dac mi do myslenia bo proces prowadzili 3 miesiace, z czego prawie 2 bylem bez internetu. netia = jakies nieporozumienie. nie polecam nikomu.

  • 0

    42. ~  2012-08-26 10:27:05  host: 77-253-0-5.adsl.inetia.pl

    @niezadowolony - ale belkot bokowców Musiscie mieć niezłe spadki sprzedaży, co mnie osobiscie cieszy.

  • 0

    43. ~rumcajs  2012-08-26 10:51:32  host: 87-205-54-136.adsl.inetia.pl

    #42: on przynajmniej podal przyklady, natomiast ty suche slowa. ja mu wierze, bo sam mialem podobne problemy. rozwoj przy braku inwestycji nie nazywa sie rozwojem, ale wegetacja i odcinaniem kuponow. adsl to jest juz norma, tymczasem w sporej czesci kraju, gdzie dziala netia jest to cos ekskluzywnego. to nie te czasy, swiat prze naprzod i nalezy przyspieszyc wdrazanie bdsl na centralach, nie mowiat juz o nowoczesniejszych technologiach.

  • 0

    44. ~rumcajs  2012-08-26 10:52:47  host: 87-205-54-136.adsl.inetia.pl

    #42: on przynajmniej podal przyklady, natomiast ty suche slowa. ja mu wierze, bo sam mialem podobne problemy. rozwoj przy braku inwestycji nie nazywa sie rozwojem, ale wegetacja i odcinaniem kuponow. adsl to jest juz norma, tymczasem w sporej czesci kraju, gdzie dziala netia jest to cos ekskluzywnego. to nie te czasy, swiat prze naprzod i nalezy przyspieszyc wdrazanie vdsl na centralach, nie mowiac juz o nowoczesniejszych technologiach.

  • 0

    45. ~  2012-08-26 13:53:00  host: adof40.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I niech Netia założy punkt obsługi klienta w każdym powiecie - jeśli zamierza być poważnym operatorem.

  • 0

    46. ~  2012-08-26 15:54:29  host: user-164-126-41-229.play-internet.pl

    Bez inwestycji nie będzie więcej klientów ja mam prosty pomysl niech podciągną światełko do każdej wioski i postawią nadajnik WiFimax lub LTE :)

  • 0

    47. ~wnerwiony user netii  2012-08-26 16:03:11  host: 77-255-30-102.adsl.inetia.pl

    Mnie netia tak wykiwała że umowa na internet 20mb miała być ważna od 8 sierpnia i wtedy szybszy internet miał zostać aktywowany, ale stwierdzili że włączą od "następnego okresu rozliczeniowego". Gdyby nie to że na moim osiedlu internet jest tylko od Orange i Netii, to już dawno uciekłbym do innego usługodawcy :)

  • 0

    49. ~  2012-08-26 17:09:35  host: gorz.torservers.net

    bzdury piszecie ja mam neta z netii i wszystko śmiga 13Mb mam a linia ma 1,9 km od centrali. ping 18 ms strony otwierają się szybko. aż się chce polecić komuś tę usługę.

  • 0

    50. ~Jazonx  2012-08-26 17:18:09  host: 167.rev.cc.edu.pl

    Szanowni przedmówcy się nieco zgalopowali. A jakąż to mamy alternatywę? TPSA obecnie Orange ? Nie rozśmieszajcie mnie. Jest to firma która nie radzi sobie z własną infrastrukturą. Netia na bazie LLU czyli kablach tepsy świadczy o klasę lepsze usługi Dslam'y Netii montowane w salach kolokacyjnych są o epokę nowocześniejsze od TP. Nie radzą sobie nawet z ADSL2+ który jest standardem na LLU Netii. Obsługa klienta w Netii jest tragiczna to fakt ale to wina, jak wcześniej napisałem, modelu biznesowego a'la teledwa. Ktoś napisał "wracam do TPSA" hehehe . . . życzę szczęścia jeśli ktokolwiek myśli że będzie miał lepiej, bo na pewno nie szybciej. Szkoda że w naszym pięknym kraju mamy managerów z mózgami ograniczonymi tabelami excel i dla których ważne jest tu i teraz. Ale jest nowy prezes UKE z którym może być .... tylko gorzej.

  • 0

    51. ~  2012-08-26 18:14:11  host: user-164-126-41-229.play-internet.pl

    @48 Taki model dostępu wprowadzają mniejsi "lokalni" dostawcy

  • 0

    52. ~gosc  2012-08-26 21:02:22  host: 87-205-71-112.adsl.inetia.pl

    #50 - mnie jako klienta modele biznesowe malo interesuja. liczy sie jakosc uslugi, ktora otrzymuje. a skoro ktos chce niskim kosztem osiagnac swoje cele biznesowe, to beze mnie. no ale prawda jest taka, ze model biznesowy Netii oparty o sieci dzierżawione (np. od Orange) raczej juz sie skończył. moze Netii blizej do modelu realizowanego np. przez UPC? i mysle, ze brak dialogu z Orange w temacie partycypacji w rozbudowie sieci o lacza światłowodowe to tylko zwykle mydlenie oczu.

  • 0

    53. ~  2012-08-26 23:04:22  host: user-46-112-185-13.play-internet.pl

    @52 z tymi łączami światłowodowymi jest problem bo unia karze je kłaść a zarazem ma prawo antymonopolowe które mocno blokuje rozwój "dużych" operatorów. Netia notorycznie skarży się iż nie może uzyskać dotacji na likwidacji problemu "ostatniej mili" np w rozwijaniu sieci Wimax wiem że to kiepskie tłumaczenie ale są na tyle zdeterminowani iż są wstanie udostępnić na danym terenie swoje pozwolenia radiowe.

  • 0

    54.  2012-08-27 08:38:07

    Ja również dostałem ofertę przedłużeniową "przygotowaną specjalnie dla mnie i uwzględniającą dotychczasową wieloletnią współpracę". O 10 złotych drożej niż mają nowi klienci z ulicy. Oczywiście umowa na 2 lata i kara za zerwanie jak za morderstwo prawie. Oj przeliczycie się Panowie/Panie z netii.

  • 0

    55. ~me  2012-08-27 08:49:13  host: 110-233.echostar.pl

    NIENAJGORSZE?????? Przymiotniki w stopniu najwyższym z NIE pisze się rozdzielnie, panie redaktorze!!!!!

  • 0

    56. ~jj  2012-08-27 09:00:25  host: 193.24.24.10

    Albo może jest to efekt synergi polegajacy na tym że klienci wpuszczani w kanał przez 2-3 ostatnie lata nie chcą tych marketingowych cudów od Netii. Też kiedyś z przymusu zostałem "ich" klientem (wykupili mojego dostawcę). Od tej pory wiem "Nigdy więcej Netii!".

  • 0

    57. ~  2012-08-27 13:38:56  host: 85.219.163.130

    I dobrze jak sie nie potrafi docenic ani klienta ani pracownika to nie powinno sie łap do interesów wyciagac i tylko zerowac na innych

  • 0

    58. ~  2012-08-28 17:10:28  host: 77-255-16-155.adsl.inetia.pl

    netia = zuo

  • 0

    59. ~Marcin  2012-10-23 15:44:17  host: 95-178-84-124.jeleniagora.hypnet.pl

    Sprawa jest banalnie prosta, żadna nawet najlepsza oferta nie zadzaiła jeśli nie docenia się ludzi. Każdą firmę tworzą ludzie. Jeśli wyrzuca się z firmy wszystkich, nawet sprzedawców to jaki ma być wynik sprzedażowy? Byli ludzie w Polsce co trzaskali wyniki sprzedażowe takie jak wszystkie razem wzięte do kupy BOKi i też zostali wywaleni. Teraz szukają do pracy jeleni na umowę zlecenie, bez żadnej podstawy gwarantowanej, do klienta muisz dojechać za własne paliwo, na telefon musisz wydać z własnej kieszeni. Podpisujesz umowe zlecenie i ile sprzedasz to tyle masz kasy. Stąd ten wynik...

  • 0

    60.  2013-01-23 22:30:41

    Jestem niedoszłym klientem Netii- naliczono mi opłaty i stworzono z nich fikcyjny dług przekazany do windykacji. Ponadto Netia SA zignorowała postanowienie Prokuratury w mojej sprawie. Bardzo szczegółowy opis tego przestępstwa, wraz ze skanami dokumentów, znajduje się pod adresem http://pokazywarka.pl/netia-sciagala-fikcyjny-dlug-i-zignorowala -postanowienie-prokuratury/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-162-138.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.