Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Felieton: Głowa w piasek

Felieton: Głowa w piasek

WitekT 29 Stycznia 2006 19:45

0 0
Awaria może zdarzyć się w każdej z sieci komórkowych – w końcu jest to skomplikowana architektura złożona z wielu elementów sprzętowych i programowych. Nie jest to nic dziwnego i z pewnością zdarza się często. Dziwne jest jednak, jeżeli awaria jest duża, trwa ponad tydzień, a operator praktycznie nie informuje o niej pozostawiając klientów samych sobie. A właściwie nie jest to dziwne, tylko absolutnie niedopuszczalne.

Dalszą część felietonu można przeczytać w dziale Artykuły / Felietony, bądź klikając tutaj.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 26
  • 0

    7. ~st_luk  2006-01-30 12:14:21  host: pc193a5.interpc.pl

    Dziś zadzwoniłem do BOKu SIM+ (po raz 4 w przeciągu ponad tygodnia) i bez problemu konsultant przyjął moje zgłoszenie i żądanie zwrotu pieniędzy za darmowe wieczory i weekendy z którymi zalegali od ponad półtora tygodnia. Nie trwało to dłużej niż 5 minut i pieniądze miałem na koncie. Dla mnie wszystko wróciło do normy :-) Jak jest u Was? Dodam, że problem pojawił się na jednym mixPLUSie (w rodzinie są 2 mixy i 2 SIM+)zaś pozostałe chodziły prawie bezproblemowo. Prawie bo dłużej czekaliśmy na zwrot za połączenia w swojakach (około 4 dni). Wszystkie numery "chodzą" na starej platformie i póki co tak zostanie! Nie zamierzamy zmieniać na nową dopóki nie będzie pewności co do jej jakości i bezawaryjności. No chyba, że Plus sam w końcu nas przełączy? Jak to z tym jest? Będą wszyscy - przymusowo - przeniesieni na nową platformę? Pozdrawiam

  • 0

    8.  2006-01-30 12:39:14

    u mnie się nic nie zmieniło więc przed chwilą zadzwoniłem do salonu + i przytaknęli mi niestety ,ze u nich też się nic nie zmieniło. nadal walczą (ale chyba z wiatrakami).Nawet dziecko to wie,że jak się je za dużą łyżką to można się zachłysnąć.Kurcze! a już w piątek twierdzili ,że jest ok.Zachowują się dokładnie jak rząd komunistyczny w latach 80-tych. -Uśmiech od uch do ucha i udawać ,że się nic nie stało.

  • 0

    9. ~mlody  2006-01-30 14:32:56  host: acqx219.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja w piatek przeszedłem do orange i mam + w d*****. Teraz tylko czekam na rozwiazanie umowy. Jestem w super sytulacji poniewarz + wyłączył całkowicie mój numer i jak dzwonie słyszę "niema takiego numeru" wieć poszedłem do konkurencji wziolem tela i napisałem do plusa wymówienie. Tylko że oni chyba zrobili to wczesniej wyłanczajac mój numer bez porozumienia ze mną :/. Ja niechce od nich ani grosza niech tylko rozwiąrzą umowe dziady, złodzieje itp. W skrócie mają klienta w d*****, zobaczymy jak długo uda sie im utrzymać na rynku z takim nstawieniem do klientów.

  • 0

    10.  2006-01-30 15:48:40

    ech...bez komentarza...

  • 0

    11. ~W  2006-01-30 16:58:26  host: host-81-190-143-69.olsztyn.mm.pl

    Powinni WYNAGRODZIĆ swym urzytkownikom w jakiś sposób.tak nie może być ,że się coś kopie wszyscy nażekają (no 2/3 prawie),a Polkomtel nic...Przykre słyszeć takie rzeczy bo jestem w Plusie już od 6 lat...

  • 0

    12. ~  2006-01-30 17:01:09  host: host-81-190-143-69.olsztyn.mm.pl

    ...6 lat i wydawałoby się iż Plus ma najnowocześniejszą infrastukture.Bo pewnie i tak jest ,ale powinni PRZEPROSIĆ i dac jakies promo dlka SIMplusowców,SamychSwoich i MIXplusa...Nie ładnie.Zapraszam na www.mvno.fora.pl można sobie porozmawiać o nadchodzącym wielkimi krokami BOOMEM na MVNO w Polsce.

  • 0

    13. ~Slawko  2006-01-30 20:02:22  host: achu221.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ponoć awaria jest już naprawiona, ale jak źle naliczało tak dalej nalicza nie mówiąc już o aktualizacji kont. Rozumiem awaria może się kazdemu zdarzyć tym bardziej, że wiele modułów, programów musi ze sobą współpracować. Nie mniej jednak trzeba wyjść do ludzi i powiedzieć prawde a nie mamić zdawkowymi informacjami. W BOK-u każą czekać, teraz nie mówią już dzień, ale tydzień. Ja i tak zostanę z Plusem, bo ufam, że wszystko będzie ok mimo tej wpadki

  • 0

    14. ~gizmo  2006-01-30 20:37:03  host: abfb60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jedyne co nam zostaje{ mowie tu o tych ktorzy nie opuszcza za nic +} to czekac. problem tylko w tym ze niewiadomo ile. dzwonilem wysylalem maile w odpowiedzi tylko tyle ze musimy uzbroic sie w cierpliwosc! sadze ze plus jeszcze pokaze co potrafi wynagrodzi to nam z nawiazka dajac zajefajne promocje. wierze w to i pozdrawiam wszystkich uzytkownikow plusa.

  • 0

    15. ~Marek.  2006-01-30 22:58:59  host: aaln240.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do nowej platformy sim+ -a, to dzwonić można, tylko po 78 gr, nie zchodzi z pakietu easy gadka, nowego też nie nabiję, bo wykazuje że jest 3:49 min na pakiecie, więc jak działa?... skoro nie działa, już Mi brak sił do tych debili

  • 0

    16. ~  2006-01-31 00:19:19  host: abnu131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Problemy są nie tylko z nową platwormą,posypał się cały system informatyczny Polkomtela.Ja mam SS ze starą platformą i przez kilka dni miałem zablokowaną kartę SIM.Dzisiaj zaczeła działać ale kolega nadal ma zablokowaną kartę SIM w SS ze starą platformą!!!!

  • 0

    17. ~slayne  2006-01-31 08:07:43  host: xdsl-908.lubin.dialog.net.pl

    Albo mnie wzrok myli albo mamy juz wtorek i dalej nic nie dziala.

  • 0

    18. ~issa  2006-01-31 08:53:46  host: gprs5.plusgsm.pl

    Śmiechu warte są wyjaśnienia Polkomtela , DALEJ ŹLE NALICZA , był u mnie rano kuzyn z Mixa , pojechał do Salonu złożyć reklamację pisemną. Robienie głupców z klentów trwa w najlepsze , smsych przeprosin jak nie było tak nie ma , na stronie www też ani be , ani me. Kiedy w końcu z pełną odpowiedzialnością Polkomtel powie , że okrada klienta , czy teraz jest już to UMYŚŁNIE (CELOWO) , czy jeszcze nie? Bo moim zdaniem aktualnie robią to już w pełni świadomie , przez swoje DZIAŁAJĄCE (jako rzecze gsm.biz.pl) według nich systemy billingowe.

  • 0

    19. ~issa  2006-01-31 08:55:34  host: gprs5.plusgsm.pl

    "smsowych przeprosin" oczywiście.

  • 0

    20.  2006-01-31 09:00:50

    Niestety nadal nie jest dobrze z działaniem mojego telefonu w Simplusie. Co więcej mam wrażenie, że jest gorzej. Operator nadal nie zalicza rozmów z PlusGsm i sieciami stacjonarnymi do pakietu Easy Gadka. Natomiast z konta zdejmuje ok. 90 gr. za minutę zamiast 78. No i na dokładkę to, co zdejmuje z konta jest większe niż to, o czym system informuję w sms-ie po rozmowie. Najgorsze w tym jest to, że nic się w tej kwestii nie dzieje. Nie ma też informacji, kiedy problem może być rozwiązany, czy system będzie kiedykolwiek działał prawidłowo i jak operator zamierza zrekompensować klientom straty finansowe. Po prostu od strony PlusGsm zapadła grobowa cisza. Ja po ponad rocznych problemach z tzn. nową platformą mam wątpliwości, czy kiedykolwiek uda się ten system naprawić. We wszystkich reklamacjach domagam się przeniesienia na powrót na starą platformę, ponieważ uważam, że jest to jedyne sensowne rozwiązanie tego problemu. Niestety Polkomtel wcale nie odnosi się do mojego żądania. Zapis regulaminowy o niemożliwości powrotu do starej platformy jest mi znany, ale uważam, że w zaistniałej sytuacji operator powinien wyjść naprzeciw moim oczekiwaniom. To dla niego jedyna szansa na jakieś wyjście z tej niezbyt przyjemnej dla obu stron sytuacji.

  • 0

    21. ~www  2006-01-31 09:09:15  host: host-81-190-143-69.olsztyn.mm.pl

    ...jak widać polkomtel staje się "mniej lojalny" w stosunku do swych klientów czyli tedz i do mnie...ehhh

  • 0

    22.  2006-01-31 09:54:41

    Do tych wszystkich problemów można jeszcze dodać rozłączanie podczas rozmowy, dziś mnie trzy razy wywaliło po około trzech minutach mimo iż dzwoniłem na stacjonarny i miałem uruchomiony pakiet Easy gadka (nowa platforma) to mnie skasowało z konta głównego po około 85gr/min.

  • 0

    23.  2006-01-31 11:34:00

    chyba naprawde cos robia, bo zadzwonil dzis do mnie przedstawiciel Polkomtela (chyba tych moich setkach maili) i zwrocili mi kase i dostalam o 30 zl wiecej:) mam nadzieje ze taka sytuacja juz sie wiecej nie powtorzy:) Pozdro!

  • 0

    24.  2006-01-31 12:34:40

    juz wiem czemu simplus i wszystkie pre-paidy plusa nie dzialaja! plus szykuje sie do wprowadzenia nowej uslugi w swoich pre-paid'ach! bedzie sie nazywala.. PLUS NIESKONCZONOSC i bedzie polegac na nieskonczonych klopotach w uslugach na karte! :-P

  • 0

    25. ~szafa  2006-01-31 13:00:37  host: admin.vdns.pl

    a ja dzisiaj sie zalogowałem do i-boku i niespodzianka:

    Aktualny status Możliwe wykonywanie i odbieranie połączeń
    Bieżące saldo 21,777.00

    niestety telefon pokazuje normalnie ale może sie zaktualizuje :-)

  • 0

    26. ~viki  2006-01-31 15:32:54  host: aaxe178.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WitekT: dziś podczas rozmowy sim+ włączył mi na linię faceta dzwoniącego do jednostki wojskowej !!! nie słyszałam jego rozmówcy ani swojego, ten człowiek mnie nie słyszał! jeszcze z czymś takim przez kilka lat się nie spotkałam. technicznie to chyba możliwe, co??? gratulacje dla polkomtela - można podsłuchiwać niechcący czyjeś rozmowy (a dokładnie jednego rozmówcę)!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.