DAJ CYNK

Felieton: Czy PTC wykorzysta swoją szansę?

WitekT

Wydarzenia

Przed PTC stoi nie lada wyzwanie. Wraz ze zmianą marki będzie musiała spełnić wielkie nadzieje klientów, że wraz z nowymi kolorami przyjdzie nowa, lepsza i atrakcyjniejsza oferta. Abonenci muszą poczuć namacalne, materialne korzyści ze zmiany, inaczej całe przedsięwzięcie może okazać się klapą.

Przed PTC stoi nie lada wyzwanie. Wraz ze zmianą marki będzie musiała spełnić wielkie nadzieje klientów, że wraz z nowymi kolorami przyjdzie nowa, lepsza i atrakcyjniejsza oferta. Abonenci muszą poczuć namacalne, materialne korzyści ze zmiany, inaczej całe przedsięwzięcie może okazać się klapą.

Dalszą część artykułu można przeczytać w dziale Artykuły / Felietony, bądź klikając tutaj.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł