Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Fast50Club: oferta Virgin Mobile z ekstra doładowaniem oraz 15 zł

Fast50Club: oferta Virgin Mobile z ekstra doładowaniem oraz 15 zł

WitekT 23 Lutego 2016 13:20

15 17

W ramach oferty Fast50Club, do której niedawno wprowadzono oferty TELEPOLIS.PL poleca, promowana jest oferta Virgin Mobile. Osoba polecana dostanie gratis doładowanie za 29 zł, a polecająca - 15 zł możliwe do wypłaty w gotówce. Zamawiając starter dla siebie można zgarnąć obie rzeczy naraz.






Gratisowe doładowanie 29 zł dotyczy numeru, który się zamówiło (dla siebie lub znajomego). Zamówiony numer zostaje przesłany Pocztą Polską na wskazany adres. Numer należy aktywować według instrukcji. Od momentu aktywacji dodatkowe doładowanie można wykorzystywać przez kolejne 30 dni. Doładowanie można wykorzystać na usługi niedostępne w ofercie #BEZLIMITU, czyli na: MMS-y, dodatkowy internet, połączenia poza Polskę, połączenia na numery stacjonarne.

Więcej szczegółów na stronie Fast50Club. Wkrótce w klubie znajdą się kolejne oferty telekomunikacyjne, które zostaną wprowadzone po dyskusji z Wami. O tym, co jeszcze chcielibyście wprowadzić w klubie porozmawiamy już wkrótce w oddzielnym newsie.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: fast50club | virgin mobile

w sumie: 42
  • 1

    23.  2016-02-23 20:50:06

    Oferta tylko dla nowych użytkowników - kupujących starter? A co z tymi co chcą przenieść swój numer do VM?
    Przecież ludzie nie chcą zmieniać swojego numeru. Pozostaje wybranie Programu, który wynagradza także za wnioski za przeniesienie numeru.

  • 1

    24. ~rrrr  2016-02-23 21:04:19  host: host-89-230-177-101.gdynia-laczpol.mm.pl

    cóż trzeba się przyzwyczajać że newsy ze świata telekomunikacji będą już niedługo tylko dodatkiem do wciskania nam członkostwa w klubach, pożyczek , kart kredytowych, ubezpieczeń i innych "dobrodziejstw", w końcu po to są czytelnicy telepolis aby przynosić dochód Comperii. Nieprawdaż ?

  • 1

    25.  2016-02-23 21:19:37

    rrrr: nie przesadzasz aby? Przecież news jest 100% o telko. a oferta, jak przyznasz, jest niezła.

  • 0

    26. ~Gość nie dzielny  2016-02-23 23:23:04  host: 188.146.6.1.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @23. To może zareklamujesz jakiś program, bo chyba po to tu wlazłeś!?!

  • 0

    27. ~Gość nie dzielny  2016-02-23 23:30:25  host: 188.146.6.1.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    WitekT jak to można zamówić starter dla siebie i zgarnąć obie rzeczy naraz?
    Przecież z tego co tak pobieżnie sprawdzałem nie można polecić oferty samemu sobie.

  • 1

    28.  2016-02-23 23:36:59

    27: oczywiście, że można. Zła opcja? :-)

  • 1

    29.  2016-02-23 23:37:00

    27: oczywiście, że można. Zła opcja? :-)

  • 1

    30. ~Gość nie dzielny  2016-02-24 00:31:17  host: n16-01-01.opera-mini.net

    @28. To chyba muszę sprawdzić to dokładniej, bo taka opcja nie jest zła :-)

  • -1

    31. ~Piotrek  2016-02-24 00:35:52  host: apn-77-114-81-199.dynamic.gprs.plus.pl

    Witek czy te 29 Zl jest na konto bonusowe (tylko na MMSY i polaczenia stacjonarne) czy na SMS premium/roaming też ?

  • 1

    32.  2016-02-24 02:42:33

    Piotrek: jak przeczytasz opis w klubie, to wszystko stanie się jasne. :-)

  • -1

    33. ~  2016-02-24 04:11:13  host: aeal8.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zrzuty ekranu porobione, w ciągu dnia znajdę chwilę, żeby wyslać zgłoszenie do Komisji Etyki Reklamy.

  • 0

    34. ~  2016-02-24 05:32:31  host: user-94-254-193-243.play-internet.pl

    Sukces na pewno odnieśli jednak do mnie korzystniejszą ofertę na konkurencja i dlatego po 5latach odchodzę z Play.

  • 0

    35. ~VeryVerySlow50Club  2016-03-05 14:28:26  host: user-94-254-145-70.play-internet.pl

    Minęły już prawie kolejne 2 tygodnie.

    Czekam już w sumie 103 dni na przyznanie punktów za 5 skutecznych poleceń (osoby polecone dalej posiadają polecony produkt).

    Reklamacja trwa już 5 tygodni.

    Zastanawiam się czy nie zmienić nicka na VeryVeryVeySlow50Club.

    Jak dobiją do 120 dni / 4 miesięcy (a sama reklamacja do 60 dni) to pomyślę...

    I'll be back.

  • 1

    36.  2016-03-10 14:43:25

    @VeryVerySlow50Club, poczytaj na forach (np. PiO) - wydawcy nadal czekają na rozliczenia za styczeń w ComperiaLead (wlasciciel fast50club), a mamy niedługo połowę marca już!

  • 0

    37. ~VeryVerySlow50Club  2016-03-10 17:38:41  host: user-94-254-145-63.play-internet.pl

    @Logan, czekam dokładnie od 24 listopada 2015 roku, wg Comperii/Slow50Club'u wszystko zapewne jest OK i zgodnie z terminami.

    U mnie prawie każda promocja (3 na 4) kończy się nie przyznaniem punktów (pieniędzy) i pisaniem reklamacji i oczekiwaniem mniej więcej po te 100-150 dni.

    Zniechęcony jestem bardzo choć mógłbym masie ludzi (dziesiątki) ich oferty polecić czy wręcz wcisnąć (czego nie robię) ale staram się na razie tylko w gronie najbliższej rodziny, bo te ciągłe pytania o numery umów, daty itp. (aby je przekazać Clubowi bo tego żądają podczas składania reklamacji) są dla mnie nie do pomyślenia jeśli miałbym o te dane pytać w zasadzie obcych mi ludzi (po prostu byłoby mi wstyd i wolę im w ogóle nic nie polecać poprzez Slow50Club)

  • 0

    38. ~VeryVerySlow50Club  2016-03-10 17:51:35  host: user-94-254-145-63.play-internet.pl

    ...ale nawet po podaniu numeru umowy, numeru klienta i podobnych danych, które Slow50Club wymaga, przez 40 dni (od dnia przekazania tych danych) nie są w stanie uznać mojego konta punktami - zwalają winę na partnera, że on ma 60 dni na sprawdzenie, czy klient faktycznie zawarł z nimi umowę (a partner ten fakt "przeoczył" wysyłając do Slow50Clubu raport) - i ja to rozumiem, bo porównanie 10-cyfrowego numeru klienta (który podałem w reklamacji) z bazą danych zawartych faktycznie umów w jednym z największych banków na świecie, z bardzo szybkim systemem informatycznym, tyle przecież trwa...

  • 0

    39. ~BardzoBardzoAleToBardzoWolny50K  2016-04-03 21:56:07  host: user-94-254-145-72.play-internet.pl

    Minęło ponad 130 dni od skutecznego podpisania umów przez osoby polecone i ponad 60 dni od złożenia reklamacji (podane zostały numery umów i numery klienta) - mimo tak długiego okresu, mimo przekroczenia okresu regulaminowego wciąż NIE otrzymałem punktów/złotówek za skuteczne polecenie 5 ofert.

    Mułu50Metrów lub Klub50Cwaniaków - tak się powinien nazywać ten "klub" a nie Fast50Club.

  • 0

    40. ~Klubowicz  2016-04-11 15:15:41  host: 80.50.127.94

    No ostatnio znowu zamuliło obsługę, to chyba po niewypale z Comperia Bonus 6 http://tlp.is/9lr

  • 0

    41. ~  2016-07-04 00:20:21  host: host-89-228-72-246.olsztyn.mm.pl

    Ten fast50 lub to jedna wielka ściema obiecują dużo a później i tak oszukają. Powodzenia

  • 0

    42. ~Antyfast  2016-07-19 11:47:46  host: 77-255-69-9.adsl.inetia.pl

    Potwierdzam fast50club to oszuści i naciągacze. Nie ujawniajcie swoich danych osobowych oszustom. Nie polecajcie, bo będziecie się wstydzić przed znajomymi.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-48-3.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet