Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Falstart 1069

Falstart 1069

WitekT 7 Grudnia 2004 10:48

0 0

Abonenci Telekomunikacji Polskiej, którzy chcą skorzystać z prefiksu 1069 Polkomtela (do połączeń międzystrefowych, międzynarodowych i na komórki), mogą mieć problem z jego zamówieniem.

Dilerzy operatora zostali przeszkoleni, a system informatyczny przygotowany do sprzedaży prefiksu. Problem w tym, że Polkomtel nie poinformował partnerów o sposobie wynagrodzania za sprzedaż usługi. Znaczna część dilerów odsyła więc z kwitkiem potencjalnych klientów. Polkomtel musi więc postawić na razie na własny kanał sprzedaży, głównie salony firmowe i przedstawicieli.




Sprzedaż prefiksu w sieci Plus GSM rozpocznie się w praktyce w pierwszym kwartale przyszłego roku. Wówczas operator chce wesprzeć ją również działaniami reklamowymi. Usługa, która wystartowała w połowie listopada, do końca roku pozostanie niszową.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1.  2007-05-05 16:19:26

    Tak sobie przeglądam starocie... Nie jest prawdą, że są jakieś problemy. Ja mam umowę z 19.11.2004 r. (czyli dzień po oficjalnym wprowadzeniu usługi) i jedyny problem jaki był to taki, że tepsa twierdziła, że prefiks 1069 nie istnieje ;-) Oczywiście wysłałem oficjalną skargę, a sprawę załatwiłem przez naszą centralę i jednego z tych normalnych pracowników tepsy ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-82-122.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.