DAJ CYNK

Eurotel chce zwiększyć sieć do 150-170 punktów

sirmark

Wydarzenia

Eurotel, dystrybutor produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej, który zadebiutował w piątek na GPW, planuje zwiększyć sieć sprzedaży do 150-170 punktów do końca przyszłego roku ze 100 punktów w końcu tego roku, zapowiedział prezes spółki Krzysztof Płachta.

Eurotel, dystrybutor produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej, który zadebiutował w piątek na GPW, planuje zwiększyć sieć sprzedaży do 150-170 punktów do końca przyszłego roku ze 100 punktów w końcu tego roku, zapowiedział prezes spółki Krzysztof Płachta.

Podkreślił, że firma nie zamierza czekać z powiększeniem sieci do końca 2007 roku i będzie realizowała przejęcia w trakcie roku.

Prezes nie chciał powiedzieć, ile firma posiada obecnie wolnych środków. Stwierdził jedynie, że cena transakcji przejęcia ponad 50 punktów, przeprowadzonej w czwartek nie przekroczy zapowiadanej wcześniej kwoty 7,2 mln zł, a firma pozyskała z oferty publicznej ok. 20,0 mln zł.

"Praktycznie od 1 stycznia spółka będzie miała 100 punktów sprzedaży, jednak prognozy na 2007 rok będziemy chcieli podać w połowie stycznia" - powiedział prezes.

Według prognozy na 2006 rok, zysk netto w tym okresie wyniesie 2,14 mln zł. Płachta zapowiadał wcześniej, że zysk netto Eurotela ma wzrosnąć kilkakrotnie do końca 2008 roku. Na koniec 2005 roku zysk netto wyniósł 1,4 mln zł.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: ISB