DAJ CYNK

Eurotel chce mocno rozbudować sieć sprzedaży

WitekT

Wydarzenia

Eurotel, dystrybutor produktów i usług sieci Era, zamierza zwiększyć sieć sprzedaży do końca tego roku do 100, a w roku 2007 do 150-200 punktów. W tej chwili ma ich 50. Pieniądze na ten cel mają być pozyskane z emisji na giełdzie.

Eurotel, dystrybutor produktów i usług sieci Era, zamierza zwiększyć sieć sprzedaży do końca tego roku do 100, a w roku 2007 do 150-200 punktów. W tej chwili ma ich 50. Pieniądze na ten cel mają być pozyskane z emisji na giełdzie.

W ciągu dwóch tygodni złożymy prospekt emisyjny. Naszym oferującym jest BDM PKO BP. Wielkość emisji to kilkanaście milionów zł. Z uwagi na to, że trwają prace nad prospektem, nie możemy podać dalszych szczegółów - poinformował Tomasz Basiński, członek zarządu Eurotela. Wcześniej w wywiadzie dla PAP Basiński oszacował wartość emisji na 14-17 mln zł.

Eurotel w 2005 roku osiągnął ok. 1,4 mln złotych zysku netto wobec 1,22 mln złotych w roku 2004 przy przychodach ze sprzedaży odpowiednio 37,1 mln złotych wobec 39,8 mln zł. Basiński powiedział, że zysk netto spółki rósł do tej pory o 20% rocznie. Mam nadzieję, że nadal tak będzie, a może nawet lepiej - dodał.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAP