Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Europejska norma jakości EN15838 dla infolinii Plusa

Europejska norma jakości EN15838 dla infolinii Plusa

LuiN 23 Września 2011 11:19

0 0

Polkomtel otrzymał certyfikat zgodności zasad funkcjonowania struktur call center w oparciu o europejską normę EN 15838. Certyfikat potwierdza, że pracownicy infolinii sieci Plus obsługują klientów na poziomie standardów europejskich.

Plus jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który uzyskał certyfikat EN15838. Norma potwierdza zgodne ze standardami obowiązującymi w Unii Europejskiej funkcjonowanie infolinii operatora.

Norma EN15838 została opracowana na zlecenie Komisji Europejskiej przez Austrian Standards plus Certification (AS+) oraz European Confederation of Contact Centre Organisations (ECCCO) i zatwierdzona w 2009 roku przez Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN).




Norma obejmuje obszary kompetencji konsultantów, a także kryteria ilościowe i jakościowe wpływające na poziom zadowolenia konsumentów, takie jak poziom obsługi klienta mierzony czasem oczekiwania na połączenie, rozwiązywanie problemów klienta w pierwszym kontakcie czy średni czas obsługi kontaktu.

W Polsce partnerem AS+ i ECCCO w zakresie standaryzacji działania call center jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, które na mocy umowy z AS+ odpowiada za organizację procesów certyfikacji w naszym kraju.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1. ~nikifora  2011-09-23 11:28:55  host: gw.mesart.com.pl

    ta ;] infolinia ta wlasnie zostaje zawieszona, przydatnawiadomosc na mile zakonczenie....

  • -1

    2. ~  2011-09-23 12:00:10  host: public-gprs49164.centertel.pl

    Ciekawe czym się może pochwalić infolinia Play... Poza wkurzonymi "petentami" :-). Pan z Ery zbytnio nie pomógł, jest lepiej, ale nadal - gigantyczny dystans do W3. Pisemne zgłoszenia przez Play24 to już w ogóle komedia jest.

  • 0

    3. ~  2011-09-23 14:20:30  host: z48-15.opera-mini.net

    Jestem w Plusie od 4lat i jestem zadowolona z infolini jest rzetelna i szybka . Dobry standard europejski . Tak trzymac !

  • 0

    4. ~Maniak  2011-09-23 15:23:17  host: 80.48.17.122

    Zgadzam się! Plus- tak trzymać!

  • 0

    5. ~  2011-09-23 20:15:49  host: 178-37-215-49.adsl.inetia.pl

    Nie sądziłem że ta norma jest na tak niskim poziomie. Pewnie ustalono w ten sposób żeby operatorzy bez specjalnych wysiłków ją spełniali.

  • -1

    6. ~  2011-09-24 08:57:34  host: host-89-229-132-150.chelm.mm.pl

    Kilka lat temu miałem doczynienia z infolinią jako użytkownik Simplusa - to pewnie ta sama infolinia. Wrażenia raczej pozytywne, ale czas oczekiwania kilkuminutowy. Denerwowało mnie, że zaraz po rozmowie oddzwaniał automat z ankietą :P Niby w dbałości o dobro klienta oraz samej infolinii, ale jednak dodatkowo zawracali du.pę.

  • 0

    7. ~ekspert normy  2011-09-27 16:01:47  host: 194.246.124.200

    jakbys nie miał simplusa tylko abonament, nie czekałbys tyle. Coś za coś, placisz abonament, korzystasz z roznych benefitów, w tym lepszej obsługi klienta

  • 0

    8. ~Malwina  2011-09-30 16:49:40  host: 80.48.17.122

    Dokładnie - zawsze lepiej mieć abonament, korzysta się z różnych dobrodziejstw :) Ale na kartę też nie jest zły :) zwłaszcza w Plusie :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-75-83.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.