Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Europejska norma jakości EN15838 dla infolinii Plusa

Europejska norma jakości EN15838 dla infolinii Plusa

LuiN 23 Września 2011 11:19

0 0

Polkomtel otrzymał certyfikat zgodności zasad funkcjonowania struktur call center w oparciu o europejską normę EN 15838. Certyfikat potwierdza, że pracownicy infolinii sieci Plus obsługują klientów na poziomie standardów europejskich.

Plus jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który uzyskał certyfikat EN15838. Norma potwierdza zgodne ze standardami obowiązującymi w Unii Europejskiej funkcjonowanie infolinii operatora.

Norma EN15838 została opracowana na zlecenie Komisji Europejskiej przez Austrian Standards plus Certification (AS+) oraz European Confederation of Contact Centre Organisations (ECCCO) i zatwierdzona w 2009 roku przez Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN).




Norma obejmuje obszary kompetencji konsultantów, a także kryteria ilościowe i jakościowe wpływające na poziom zadowolenia konsumentów, takie jak poziom obsługi klienta mierzony czasem oczekiwania na połączenie, rozwiązywanie problemów klienta w pierwszym kontakcie czy średni czas obsługi kontaktu.

W Polsce partnerem AS+ i ECCCO w zakresie standaryzacji działania call center jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, które na mocy umowy z AS+ odpowiada za organizację procesów certyfikacji w naszym kraju.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1. ~nikifora  2011-09-23 11:28:55  host: gw.mesart.com.pl

    ta ;] infolinia ta wlasnie zostaje zawieszona, przydatnawiadomosc na mile zakonczenie....

  • -1

    2. ~  2011-09-23 12:00:10  host: public-gprs49164.centertel.pl

    Ciekawe czym się może pochwalić infolinia Play... Poza wkurzonymi "petentami" :-). Pan z Ery zbytnio nie pomógł, jest lepiej, ale nadal - gigantyczny dystans do W3. Pisemne zgłoszenia przez Play24 to już w ogóle komedia jest.

  • 0

    3. ~  2011-09-23 14:20:30  host: z48-15.opera-mini.net

    Jestem w Plusie od 4lat i jestem zadowolona z infolini jest rzetelna i szybka . Dobry standard europejski . Tak trzymac !

  • 0

    4. ~Maniak  2011-09-23 15:23:17  host: 80.48.17.122

    Zgadzam się! Plus- tak trzymać!

  • 0

    5. ~  2011-09-23 20:15:49  host: 178-37-215-49.adsl.inetia.pl

    Nie sądziłem że ta norma jest na tak niskim poziomie. Pewnie ustalono w ten sposób żeby operatorzy bez specjalnych wysiłków ją spełniali.

  • -1

    6. ~  2011-09-24 08:57:34  host: host-89-229-132-150.chelm.mm.pl

    Kilka lat temu miałem doczynienia z infolinią jako użytkownik Simplusa - to pewnie ta sama infolinia. Wrażenia raczej pozytywne, ale czas oczekiwania kilkuminutowy. Denerwowało mnie, że zaraz po rozmowie oddzwaniał automat z ankietą :P Niby w dbałości o dobro klienta oraz samej infolinii, ale jednak dodatkowo zawracali du.pę.

  • 0

    7. ~ekspert normy  2011-09-27 16:01:47  host: 194.246.124.200

    jakbys nie miał simplusa tylko abonament, nie czekałbys tyle. Coś za coś, placisz abonament, korzystasz z roznych benefitów, w tym lepszej obsługi klienta

  • 0

    8. ~Malwina  2011-09-30 16:49:40  host: 80.48.17.122

    Dokładnie - zawsze lepiej mieć abonament, korzysta się z różnych dobrodziejstw :) Ale na kartę też nie jest zły :) zwłaszcza w Plusie :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-105-205.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy uważasz, że Play zdąży pokryć własnym zasięgiem całą Polskę do 2020 roku?

Play ma 6000 stacji BTS

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet