DAJ CYNK

Ericsson: stacjonarny ma się dobrze

LuiN

Wydarzenia

Telenor z użyciem technologii Ericssona oferuje Norwegom spersonalizowane, zróżnicowane usługi telefoniczne w sieci stacjonarnej, takie jak czat, kontrola obecności i komunikacja wideo.

Telenor z użyciem technologii Ericssona oferuje Norwegom spersonalizowane, zróżnicowane usługi telefoniczne w sieci stacjonarnej, takie jak czat, kontrola obecności i komunikacja wideo.

Wyobraźmy sobie usługę telekomunikacyjną, która automatycznie śledzi użytkownika wszędzie, gdzie on się znajdzie i pozwala mu widzieć status znajomych i kontaktów na wszystkich jego telefonach i urządzeniach oraz łatwo komunikować się z nimi przez połączenie głosowe, wideo lub czat. Usługę, dzięki której każdy w domu wie, czy połączenie przychodzące jest skierowane właśnie do niego.

Dla abonentów firmy Telenor w Norwegii wizja ta może stać się rzeczywistością dzięki nowemu rozwiązaniu opartemu na platformie IMS, Multimedia Telephony (MMTel) Ericssona.

Przez przekształcanie swojej sieci stacjonarnej w opartą na protokole IP sieć konwergentną (IMS) oraz stopniowe przenoszenie wszystkich abonentów na wspólną platformę usługową IP Telenor przygotowuje się do przyszłej oferty obejmującej wysokiej jakości usługi głosowe i multimedialne. Platforma ta jest także przygotowana do wprowadzenia technologii głosowej 4G.

Ponadto w ramach umowy Ericsson skonsoliduje wszystkie dane abonentów sieci komórkowej i stacjonarnej w jednej, centralnej bazie danych użytkowników, opartej na warstwowej architekturze danych (Data Layered Architecture — DLA). Pozwoli to firmie Telenor zintegrować ofertę usług stacjonarnych i mobilnych oraz oferować elastyczne pakiety usług dostosowanych do specyficznych potrzeb poszczególnych gospodarstw domowych i firm.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Ericsson