Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ericsson, POP i Kayah

Ericsson, POP i Kayah

WitekT 1 Lipca 2005 10:04

0 0

Kampania promocyjna nowego telefonu Sony Ericsson T290i w ofercie POP wykorzystuje wizerunek popularnej piosenkarki Kayah.

29. czerwca w Klubie Skarpa w Warszawie odbył się koncert Kayah podsumowujący wspólną akcję promocyjną Sony Ericsson i POP.




W ramach wspólnej kamapnii Sony Ericsson i POP zostały wyprodukowane reklamy prasowe i telewizyjne z udziałem Kayah. Sony Ericsson objął też patronatem najnowszą płytę Kayah The best & the rest. Została ona wydana przez wytwórnię Sony BMG, z którą Sony Ericsson działa na zasadzie umowy partnerskiej. 10 tys. płyt Kayah było w ramach kampanii promocyjnej rozdawanych w salonach sprzedaży wraz ze starterem POP oraz z zestawem Sony Ericsson T290i.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-73-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy dostępny na rynku smartfon to:

10 najlepszych smartfonów (październik 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (11)

Archiwum Ankiet