Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ericsson otworzył w Polsce Global Service Delivery

Ericsson otworzył w Polsce Global Service Delivery

sirmark 23 Stycznia 2009 14:29

0 0

Ericsson otworzył w Polsce Global Service Delivery Center (GSDC). Polski GSDC jest jednym z 23 takich centrów na świecie, które prowadzą szeroką obsługę sieci operatorów stacjonarnych, mobilnych oraz przedsiębiorstw.

Centrum wykorzystuje rozwiązanie firmy Ericsson Managed Service Delivery Platform (MSDP), dzięki któremu możliwe jest zarządzanie sieciami klientów.

Polsce centrum operuje w Warszawie i Katowicach. Specjalizuje się w zarządzaniu sieciami operatorów stacjonarnych. Jest jednym z dziewięciu centrów firmy Ericsson o takiej specjalności na całym świecie. W Polsce obsługuje firmę Netia, a także sieci klientów krajowych i zagranicznych.




115 inżynierów zatrudnionych do pracy w polskim GSDC pracuje według tych samych procesów, narzędzi i metod, którymi posługuje się 8 tysięcy pracujących w innych 23 centrach GSDC na całym świecie. Do końca roku Ericsson planuje zatrudnić w centrum kolejnych 50 pracowników.

Fredrik Strand, Vice President and General Manager Service Delivery & Operations powiedział: Ericsson ma bogate, piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu sieciami operatorów. Operatorom stacjonarnym, wśród których wzrasta zainteresowanie naszymi usługami, możemy zaoferować wiedzę i współpracę. Przykłady takiej współpracy znaleźć można także poza branżą telekomunikacyjną, np. w branży elektrycznej lub transportowej..

Źródło tekstu: Ericsson     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~get  2009-01-25 14:55:15  host: host-81-190-124-62.szczecin.mm.pl

    ericsson szuka sposobu na jakiś zarobek, bo SE bankrutuje, przynosi olbrzymie straty, a sprzedaż leci na łeb na szyję - trzeba się jakoś ratować...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.