DAJ CYNK

Ericsson otworzył w Polsce Global Service Delivery

sirmark

Wydarzenia

Ericsson otworzył w Polsce Global Service Delivery Center (GSDC). Polski GSDC jest jednym z 23 takich centrów na świecie, które prowadzą szeroką obsługę sieci operatorów stacjonarnych, mobilnych oraz przedsiębiorstw.

Ericsson otworzył w Polsce Global Service Delivery Center (GSDC). Polski GSDC jest jednym z 23 takich centrów na świecie, które prowadzą szeroką obsługę sieci operatorów stacjonarnych, mobilnych oraz przedsiębiorstw.

Centrum wykorzystuje rozwiązanie firmy Ericsson Managed Service Delivery Platform (MSDP), dzięki któremu możliwe jest zarządzanie sieciami klientów.

Polsce centrum operuje w Warszawie i Katowicach. Specjalizuje się w zarządzaniu sieciami operatorów stacjonarnych. Jest jednym z dziewięciu centrów firmy Ericsson o takiej specjalności na całym świecie. W Polsce obsługuje firmę Netia, a także sieci klientów krajowych i zagranicznych.

115 inżynierów zatrudnionych do pracy w polskim GSDC pracuje według tych samych procesów, narzędzi i metod, którymi posługuje się 8 tysięcy pracujących w innych 23 centrach GSDC na całym świecie. Do końca roku Ericsson planuje zatrudnić w centrum kolejnych 50 pracowników.

Fredrik Strand, Vice President and General Manager Service Delivery & Operations powiedział: Ericsson ma bogate, piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu sieciami operatorów. Operatorom stacjonarnym, wśród których wzrasta zainteresowanie naszymi usługami, możemy zaoferować wiedzę i współpracę. Przykłady takiej współpracy znaleźć można także poza branżą telekomunikacyjną, np. w branży elektrycznej lub transportowej..

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Ericsson