Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ericsson ma kontrakt z siecią Finnet

Ericsson ma kontrakt z siecią Finnet

WitekT 1 Lipca 2005 15:11

0 0

Fiński operator telefonii komórkowej Finnet wybrał firmę Ericsson na jedynego dostawcę sieci 3G, włączając w to HSDPA. Ericsson rozbuduje także istniejącą sieć GSM operatora.

Ericsson dostarczy pierwszą fazę gotowej sieci 3G Finnet w 2005 roku. Jej rozbudowa będzie kontynuowana do 2007 roku. Ericsson dostarczy infrastrukturę, włączając w to całkowite projektowanie i uruchomienie sieci oraz usługi integracyjne.

W ramach kontraktu, który będzie ważny do końca 2007 roku, Ericsson rozbuduje oraz unowocześni sieć GSM/GPRS/EDGE operatora Finnet.




Cieszymy się, że Finnet wchodzi do rodziny 3G. Ta strategiczna decyzja pozwoli operatorowi podnieść poziom telefonii komórkowej oraz wprowadzić nowe usługi, takie jak dostęp szerokopasmowe przez sieć telefonii komórkowej oraz aplikacje multimedialne - powiedział Kjell Forsen, prezes firmy Ericsson w Finlandii.

Ritta Tiuraniemi, Dyrektor Zarządzający Finnet Networks powiedziała: Uważamy, że obecnie jest właściwy moment na inwestycje w technologie 3G i HSDPA. Naszym celem jest wprowadzenie wysokiej jakości usług 3G, które wprowadzimy przy współpracy z firmą Ericsson do końca tego roku.

Źródło tekstu: Ericsson     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-88-93.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.