Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ericsson i Cisco: wspólne rozwiązania dla operatorów telefonii stacjonarnej.

Ericsson i Cisco: wspólne rozwiązania dla operatorów telefonii stacjonarnej.

sirmark 29 Kwietnia 2004 02:06

0 0

Ericsson oraz Cisco Systems podpisały strategiczne porozumienie o współpracy w zakresie dostarczania rozwiązań dla rynku komunikacji przewodowej. W ramach porozumienia firmy Ericsson i Cisco będą wspólnie dostarczać rozwiązania klasy operatorskiej oparte na protokole IP, profesjonalne usługi dla operatorów oraz pomogą przyspieszyć wdrożenie bardziej wydajnych i dochodowych sieci wielousługowych. Obie firmy będą również wspólnie definiować, integrować i oferować rozwiązania dla sieci wielousługowych. Świat telefonów, komunikacji multimedialnej zmierza ku konwergencji a od operatorów telefonii przewodowej oczekuje się dostarczania szerokiego zakresu usług i aplikacji przy jednoczesnej minimalizacji kosztów utrzymania sieci, powiedział Carl-Henric Svanberg, prezes i CEO firmy Ericsson. Generowanie nowych źródeł dochodu dla klientów przy jednoczesnym zabezpieczeniu inwestycji telekomunikacyjnych i IT obie firmy już osiągnęły. Teraz Cisco Systems i Ericsson mają wspólną wizję budowy dochodowych sieci wielousługowych o największych możliwościach w branży.

Źródło tekstu: Ericsson     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-90-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.