Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Erajednostki w Era FUN

Erajednostki w Era FUN

WitekT 11 Kwietnia 2006 13:51

0 0
Od 13. kwietnia użytkownicy Era FUN mogą kupować Erajednostki – na takich samych zasadach jak w TakTaku.

Promocja trwa do 30. czerwca. Więcej o Erajednostkach i sposobie ich zakupu pisaliśmy w tej wiadomości. Wszelkie kody aktywacyjne i zasady użytkowania są takie same jak w TakTaku.

Erajednostki to pakiet 25 minut do sieci Era, Heyah i stacjonarnych, wymiennych na 100 SMS-ów do sieci Era i Heyah, który kosztuje 7,32 zł brutto.

Aktualne ceny telefonów w ofercie na 24, 30 oraz 36 miesięcy można znaleźć w dziale Promocje.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 31
  • 0

    12. ~ja  2006-04-11 19:28:37  host: nat-gts-1.tcz.vectranet.pl

    Frugooo zgadzam się z tobą!! MIXplus jest lepszy!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    13. ~tf  2006-04-11 20:52:54  host: 213-192-115-50.softlab.gda.pl

    Panie Witku. Te minuty sa tez do sieci Heyah.
    Piko: w innych mixach nie ma pakietow ;-(((

  • 0

    14. ~LOL  2006-04-11 21:05:33  host: pa233.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    Ej to zaraz, zaraz! Jak to jest w tym Fanie, podpisujesz umowę na 24 miesiące, to musisz być chyba 24 miesiące? nawet jeśli przedłużysz o 36 miesięcy? Czy można być rok, a przedlużyc o 2 lata i wtedy finito?

  • 0

    15.  2006-04-11 21:37:12

    wydaje mi sie ze jest tak :umowe masz podpisana na 24 miechy ale mozesz sobie doladowywac tak konto jak w taktaku i waznosc konta moze przedłuzyc sie do 1 roku czyli po roku w erze fun moge miec nastepny rok na wychodzace! co oznacza ze nr bedzie aktywny przez 24 miesiace :)) tak czy nie ? wydaje sie ze tak:)

  • 0

    16.  2006-04-11 21:48:17

    SPROSTOWANIE!!!! umowe podpisujemy na 24 mc i po 24 mc trzeba dac wypowiedzenie!!! BO AUTOMATYCZNIE PRZEDŁUZA SIE NA CZAS NIEOKREŚLONY:(( ALE NIEZMIENIA TO TEGO ZE MOZNA PO 1 ROKU POZOSTAWIC NR NA ROK W KONCIE NIEZAPOMINAJAC ZE UMOWE TRZEBA WYPOWIEDZIEC!

  • 0

    17. ~  2006-04-11 21:59:00  host: 80.48.175.10

    *gumisk: a jak nie wypowiesz to co? Bedziesz miał prepaida na czas nieokreslony?

  • 0

    18. ~gumisk9(L)  2006-04-11 22:07:55  host: dvk242.internetdsl.tpnet.pl

    jesli niechcesz nie musisz wypowiadac umowy i bedziesz mial era fun do momentu kiedy wypowiesz umowe z miesiecznym wyprzedzeniem To jest tak jak w abonamecie ze po 24 miechach musisz wypowiedziec umowe lub przedluza sie sama na czas nieoznaczony:((

  • 0

    19. ~maxo  2006-04-12 13:16:08  host: 64.t6.ds.pwr.wroc.pl

    Dobre posunięcie..żeby jeszcze dołączyli mmsy do erajednostek w TT i FUNie, np 1EJ=1min/2mms/4sms do Era/Heyah/stacjonarne, to już byłoby super!

  • 0

    20. ~  2006-04-12 13:52:05  host: 80.48.175.10

    *gumisk: nie chce mi się czytac regulaminu tej oferty, ale to się trochę kupy nie trzyma z tym przedłużaniem umowy na czas nieokreślony - do czego niby miałaby mnie ta umowa zobowiązywać? Utrzymywania aktywnego konta? A gdybym nie doładował to co?

  • 0

    21. ~gumisk9(L)  2006-04-12 16:01:43  host: 80.51.180.17

    to jest tak jak w abonamecie tylko płacisz kartami. i po 24 jesl chcesz to trzeba rozwiazac umowe sama nie wygasa:((( chyba ze nie chcesz to masz dalej fun!

  • 0

    22.  2006-04-12 16:20:04

    to jest tak jak w abonamencie tylko nie placisz rachunków jak zwykle tylko karta i po 24 masz przedłuzenie ałtomatycznie :( ale miesiac przed mozna wypowiedziec umowe :)i po ptakach :)Pozdrawiam hej

  • 0

    23. ~tf  2006-04-12 21:02:36  host: 213-192-115-50.softlab.gda.pl

    po terminie, jezeli sie nie wypowie.. to fun dziala dalej na czas nieokreslony i nie ma juz obowiazku doladowywania go.

  • 0

    24. ~ks  2006-04-12 21:27:20  host: dvk242.internetdsl.tpnet.pl

    tf gdzie to wyczytałes?

  • 0

    25. ~mario  2006-04-12 23:36:57  host: 82.160.81.50

    jeszcze tylko niech zmienia sposób naliczania w TakTaku, że jesli mam tani numerek (19gr/min) i na niego dzwonię to zabieraja mi Erajednostki (warte 29gr/min)jesli je wykupiłem, a za numerek też 5zł! Poza tym TT ok

  • 0

    26. ~Disney  2006-04-13 18:29:44  host: dss46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jezeli erajednostki beda przedluzane w nieskonczonosc to bedzie to najlepsza operta na rynu.

  • 0

    27. ~pueblos  2006-04-14 10:31:42  host: b1b7.krak.tke.pl

    Wszystko fajnie , tylko dlaczego teraz kiedy FUN zrobil sie naprawde atrakcyjny , nie mozna juz przeniesc numeru z TT.

  • 0

    28. ~tf  2006-04-15 18:02:41  host: 213-192-115-50.softlab.gda.pl

    ks wiesz.. naprawde nie pamietam skad to wiem. Moze sam to sobie wyliczylem, moze sie tego domyslilem, niepamietam. Wiem jedno. To co pisze jest pewne ;-)

  • 0

    29. ~m@Ti+)  2006-04-20 22:21:07  host: nat-gts-1.tcz.vectranet.pl

    Nie no takie rzeczy tylko w erze. Moja mama która jest w fun dostała esa z możliwością wykupu pakietu za 7,25zł w którym ma 25min darmowych do sieci i na stacjonarne a 1 min to 4 sms-y. Ja jestem w mixplusie i mam za 5zł:60min darmowych do sieci i na stacjonarne!!! (wiecz/wek.) Co 60 min to nie to co 25min!!!Ale
    TAKIE RZECZY TYLKO W ERZE!!!!

  • 0

    30. ~badenov  2006-05-02 14:12:48  host: 82.160.255.199

    Na era jednostki w erowym mixie nie ma mocnych! Jeśli mixplus szybko nie odpowie to mumio będzie musiało zmienić pracodawce

  • 0

    31. ~gorgon internetowy  2009-03-01 17:41:07  host: public52823.cdma.centertel.pl

    jakie są kody aktywujące

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-245-10.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.