Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Era wyróżniona za sponsoring

Era wyróżniona za sponsoring

WitekT 25 Listopada 2004 15:37

0 0

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, dostała wyróżnienie za swoje działania w dziedzinie sponsoringu i marketingu sportowego w roku 2004.

Głosowanie miało dwuetapowy charakter. Internauci głosujący na internetowej stronie Dnia Marketingu Sportowego zdecydowali ponad 10% przewagą głosów, że sportowym sponsorem roku jest Era i jako zwycięzca głosowania weszła do drugiego etapu, w którym oceny dokonywała komisja DMS.

Sieć cyfrowej telefonii komórkowej Era, od początku istnienia wspiera dyscypliny zgodne z hasłem Możesz więcej. Dla sponsora obok meczów, statystyk i tabel - a więc czysto sportowej rywalizacji - ważne jest także tworzenie społeczności kibiców i entuzjastów, towarzyskie spotkania, emocje, pasja.




Era przez wiele lat popularyzowała tenis wśród dzieci i młodzieży, wykreowała cykl imprez pod nazwą Windsurfing Era Cup, które na stałe weszły do kalendarza najważniejszych zawodów windsurfingowych na świecie. Sponsorowana przez sieć Era reprezentacja Polski w piłce nożnej osiągnęła ogromny sukces uczestnicząc po wielu latach przerwy w Mistrzostwach Świata. Sieć Era w ostatnim roku była również sponsorem tytularnym koszykarskiej ligi - Era Basket Liga oraz przeprowadziła autorski program popularyzacji koszykówki wśród młodzieży - Era Liga Szkolna, w którym wzięło udział ponad 9 tys. zawodników.

Miniony rok, to dla sponsorowanych przez Erę piłkarzy Wisły Kraków 9 tytuł Mistrza Polski, jak również tytuł mistrza rundy jesiennej i zdobycie miana niepokonanego zespołu.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-11-57.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.