DAJ CYNK

Era wprowadza usługę Bezpieczny telefon

LuiN

Wydarzenia

Telefon uległ zniszczeniu, nie da się go naprawić, został skradziony - co zrobić? Era wprowadza usługę, która oferuje rozszerzoną gwarancję telefonu.

Telefon uległ zniszczeniu, nie da się go naprawić, został skradziony - co zrobić? Era wprowadza usługę, która oferuje rozszerzoną gwarancję telefonu.

Dzięki usłudze Bezpieczny telefon klient będzie mógł wymienić aparat nieprzydatny do użycia z powodu nieprzewidzianych zdarzeń. Usługa gwarantuje klientom natychmiastową pomoc w przypadku:

zniszczenia aparatu niemożliwego do naprawienia - klient może otrzymać nowy aparat w cenie specjalnej od 1 zł,
uszkodzenia mechanicznego karty SIM - natychmiastowa wymiana karty SIM za 1 zł,
naprawy telefonu w przypadku uszkodzeń oprogramowania oraz mechanicznych nieobjętych gwarancją producenta lub po wygaśnięciu gwarancji - klient zapłaci jedynie 10% wartości kosztów naprawy (minimum 35 zł),
zgłoszonej na policji kradzieży telefonu wraz z kartą SIM - klient może kupić nowy telefon od 1 zł oraz otrzyma nową kartę SIM za 1 zł,
nieuprawnionego użycia - w przypadku kradzieży aparatu zwrot kosztów nieuprawnionego użycia na terenie kraju.

Usługa Bezpieczny telefon została przygotowana z myślą o klientach prywatnych, którzy będą podpisywać umowę z siecią Era lub aneks do trwającej już umowy z taryfą Nowa Era, Nowa Jedyna i Era Relaks. W ramach usługi abonenci mają prawo do skorzystania z oferty rozszerzonej gwarancji po 4 miesiącach od aktywacji usługi.

Miesięczny koszt usługi wynosi 5 zł w taryfie Nowa Era 20, 10 zł w taryfach Nowa Era 40, 60, 80 i Nowa Jedyna, 15 zł w taryfach Nowa Era 100, 120, 200 i Era Relaks.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Era