Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Era "Super Marką"

Era "Super Marką"

WitekT 26 Stycznia 2005 12:58

0 0

Sieć Era zwyciężyła w badaniach Super Marka 2004 w kategorii Telekomunikacja.

Wygrana jest szczególnym powodem do satysfakcji, ponieważ badania przeprowadzone zostały wyłącznie wśród konsumentów. Tym samym, jako jedyna firma telekomunikacyjna Era otrzymała dyplom za zdobycie sympatii klientów i zbudowanie silnej pozycji na polskim rynku.

Super Marka polskiego rynku to wspólna inicjatywa firmy badawczej Target Group Badania i Doradztwo oraz magazynu Brief. Celem projektu jest opisanie sytuacji na polskim rynku marek w 15 lat po transformacji systemowej oraz wyróżnienie tych, którym udaje się skutecznie zdobyć sympatię konsumentów. Jest to jedyny na polskim rynku projekt badawczy, w którym o przyznaniu tytułu nie decydują eksperci – specjaliści od marketingu czy wyceny wartości marki – lecz sami konsumenci.




Zdaniem organizatorów badań: Siłę SuperMarki buduje jej wyjątkowa relacja racjonalna i emocjonalna, jaką tworzy z odbiorcą. SuperMarki są kochane przez konsumenta, stają się obiektem pożądania i często niezbędnym elementem życia.

Po ponad 8-letniej obecności na rynku, marka Era stała się najbliższa konsumentom spośród wszystkich firm telekomunikacyjnych w kraju. Postrzegana jest przez nich jako marka najbardziej przyjazna i najbardziej rozpoznawalna.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-168-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.