4,2 tys klientów w pierwszych godzinach sprzedaży iPhone’a w sieci Era to dobry wynik. Ale analitycy wieszczą, że przełomu nie będzie - pisze Puls Biznesu.
Mamy już ponad 4,2 tys podpisanych umów. Dotyczy to przedsprzedaży i pierwszych godzin sprzedaży w salonach. To dobry wynik, zwłaszcza, że nie jest to tani telefon i że nie prowadziliśmy kampanii reklamowej. Liczymy, że klienci przejdą do nas z powodu iPhone’a od innych operatorów - mówi Zbigniew Lazar, rzecznik PTC.
Nie podajemy liczby pozyskanych abonentów. Zresztą, po tak krótkim okresie czasu nie można wyciągać żadnych wniosków - mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.
Na pewno nie będzie to przełom - w żadnym państwie europejskim nie zanotowano rewolucyjnej zmiany z tego tytułu - komentuje Marcin Gruszka, rzecznik P4.
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.
Źródło tekstu: Puls Biznesu