Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Era: nowe taryfy dla średnich i dużych firm

Era: nowe taryfy dla średnich i dużych firm

LuiN 16 Września 2010 14:55

0 0

20. września Era Biznes obniży ceny minut do 18 groszy w nowych taryfach dla średnich i dużych firm.

Nowe Taryfy Pakiety dla Biznesu oferują pakiet wartościowy od 20 do 400 złotych netto, który można wykorzystać na rozmowy krajowe i międzynarodowe, roaming, SMS-y i MMS-y itp.

W cenniku nowych taryf minuta połączenia "do dużych sieci" (czyli do Ery, Plusa i Orange) została obniżona nawet do 18 groszy netto za minutę. Nowe taryfy można zakupić w promocjach z umową na 12, 24 lub 36 miesięcy i skorzystać z oferty pozwalającej na rozmowy z 10 numerami w sieci Era lub stacjonarnymi za grosz za minutę połączenia oraz na wykonywanie w tej samej cenie połączeń do numeru w sieci Orange lub Plus.

Dla klientów innych sieci Era Biznes przygotowała promocję i na powitanie otrzymają oni 10% upustu na abonament na 24 miesiące. Ponadto w ofertach będą dostępne nowoczesne telefony od złotówki np. Samsung Galaxy S, czy Nokia C6.




Klienci, którzy głównie przeglądają strony www, używają poczty elektronicznej oraz innych funkcji dostępnych w telefonie będą mogli aktywować w promocyjnej cenie 10 złotych netto usługę blueconnect 18 z pakietem 300 MB bez dodatkowych opłat po jego wykorzystaniu.

Użytkownicy wymagających dużych pakietów danych i korzystający z telefonu jak z modemu będą mieli do wyboru cztery warianty Ryczałtu blueconnect w cenie od 48 do 98 złotych netto z 1,5 GB, 2,5 GB, 10 GB i 15 GB limitem, po którego przekroczeniu może zostać zmieniona prędkość transferu danych.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 51
  • 0

    33.  2010-09-16 20:42:06

    @Simplusowiec - takie zabawy można mieć przy 4-5 osobach w firmie, ale często ludzie wolą mieć ten problem z głowy, zwłaszcza że jakaś firma nie może sobie pozwolić na to, że nagle w trakcie rozmowy się skończy kasa...

  • 0

    34.  2010-09-16 20:51:33

    @ Atlan, takie przypadki długich rozmów też można rozwiązać. Każdy z pracowników może w takim GA ładując co miesiąc za 30zł mieć całkowicie darmowe rozmowy wewnątrz sieci po ustawieniu promocji Wszechdostepni.No ale nauczyć pracowników dzwonienia na stacjonarki przez VOIPa w komórce za 5-10gr/min. -bezcenne;) Chyba otworzę biuro doradztwa telekomunikacyjnego dla firm. I szkolenia bede oferował;)

  • 0

    35. ~HEh  2010-09-16 21:17:38  host: aejj76.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Simplusowiec z jednej strony masz racje. Karta moze i dobra jak dajesz telefon jako bonus i z zalozenia zgadasz sie on bardziej sluzy do rozmow prywatnych niz biznes. Ale w firmach czesto sie duzo gada i nie moze byc opcji ze sie nagle kasa skonczy albo ze ludzie traca czas na sprawdzanie stanu konta. Poza tym oferty abo dla duzych firm wygladają tak: ze abo to 5zł, wew. firmy za darmo, minuta do innych sieci za 10-19gr. Wychodzi taniej niz kazdemu miesiac w miesiac ladowac za 30zl. Co nie zmienia faktu ze small bizes czyli szef ktory dzwonii do klientów i paru pracownikow ktorzy dzwonia tylko do szefa mogli by miec pre paid. (np. firma budowlana albo transportowa). Z drugiej strony - samochod sie zepsuje gdzies tam i dzwoni sie po pomoc a tu zero kasy na koncie :))

  • 0

    36. ~HEh  2010-09-16 21:19:09  host: aejj76.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oczywiscie faktem jest ze wiekszosc 1-2 osobowych firm bierze oferte ze sklepu i ona jest obiektywnie patrzac kiepska. Np. firmy potrafia dzwonic do EU z abo gdzie minuta jest 2zł zamiast kupic pre paid heyah gdzie jest stawka 60gr.

  • 0

    37.  2010-09-16 21:22:48

    @Simplusowiec - masz złe założenie, że pracownik dzwonić będzie tylko w sieci firmowej. Czasem będzie musiał i do Playa zadzwonić i rozmawiać 10-20 minut i po prostu nie może sobie na to firma pozwolić, by zerwało połączenie. Zresztą często rachunki łatwiej jest rozliczać skarbowo, to też jest zaleta. Jak firma ma zysku np. 20 000 miesięcznie to będzie szukać telefonicznej opcji 5zł tańszej? Nawet nie ma o czym gadać :) Taką zabawę to sobie możesz w domu urządzić dla żony, dzieci, rodziców, w firmie jest to już trudniejsze.

  • 0

    38. ~  2010-09-16 21:26:14  host: public1419.cdma.centertel.pl

    32- ciekawe jaką firmę byś założył i jak by prosperowała bo widzę że przy takim podejściu to ciężko by było. Obudź się, co to jest 30zł/msc, każda poważna firma nie będzie oszczędzała groszy na telefonie gdy np takie auto służbowe przedstawiciela kosztuje wiele razy więcej niż abonament a w wielu sprawach można zadzwonić zamiast jechać.....

  • 0

    39.  2010-09-16 21:40:30

    No ja w każdym razie gdybym był szefem małej czyśredniej firmy, zacząłbym zamiast gadania o oszczędnościach, od wręczenia każdemu prepaida i dobrego szkolenia telekomunikacyjnego. Do tego zainstalowałbym każdemu na biurku VOIPa (poza tym że korzystałby z VOIPa w GA:)

  • 0

    40.  2010-09-16 21:40:32

    Simplusowiec - takie kombinacje to sobie może biznesmen z zielonego rynku robić. A nawet właścicielka sklepu z bielicną albo i butami ;-) Koszty komórek w firmach to pikuś, więc nikt nie będzie się bawił w zaoszczędzenie 10 czy 20 albo i 50 zł na numerze. Ja sam wolałbym, żeby ceny licencji na oiprogramowanie mi sprzedawcy obniżyli, bo płacę za to kilka razy więcej niż za telefony w frmie i w rodzinie. Za pakiwo do samochodu płacę kilka razy więcej niż za wszystkie telefony...

  • 0

    41.  2010-09-16 21:47:18

    Po prostu Simplusowiec nie wie jak firma używa telefonu, nie wie że to jest jedna z tańszych części składowych, poza tym sieci często walczą o takiego klienta i mają oni naprawdę dobre oferty, więc możliwe nawet że takie abo będzie tańsze od tych zabaw z prepaidem, bo np. w abo będą darmowe jakieś tam połączenia, albo zostanie coś tam dodane. Nie wspomnę już, że z czegoś Ci ludzie muszą dzwonić, a nie wiem czy firmie się uśmiechałoby kupić raz na jakiś czas np. 200 telefonów ;)

  • 1

    42. ~  2010-09-16 21:47:27  host: public987.cdma.centertel.pl

    39- ja bym zainwestował w szkolenia pracowników ale np: sprzedażowe, żeby zarobili więcej a i na wyższe abonamenty by starczyło... a twoje podejście przypomina mi pewną firmę w której oszczędzali na wszystkim: na pracownikach, samochodach no i telefonach, nie będę mówił jak to się skończyło (niestety niezbyt dobrze dla tej pseudo firmy)

  • 0

    43.  2010-09-16 21:52:30

    No kolezanko zrobiłas przeboj z tymi taryfami teraz czekamy na zmiany taryf planów abonamentowych klientów pospaid a moze i tak taka jakas zmiana bedzie fajna...

  • 0

    44. ~raf  2010-09-16 22:03:53  host: public70272.cdma.centertel.pl

    w najniższej taryfie cena minuty 29 gr netto do Play 49 gr

  • 0

    45.  2010-09-16 22:31:46

    @39 - nawet nie chodzi o to, że braknie kasy na koncie, ale o nieustannie zmieniające się zasady prepaid. Tutaj zgadzam się z kolegami, którzy preferują abonament - przynajmniej w czasie trwania umowy warunki nie mogą ulec pogorszeniu, czy wręcz wywróceniu do góry nogami.

  • 0

    46.  2010-09-16 23:21:23

    Simplusowiec dobrze kombinuje ;) Na biurku nie trzeba VoIPa wystarczy w "centralce". Chodzi o to żeby użytkownik nie widział jak dzwoni i żeby robił to jak zwykle a wszystko i tak leci po VoIPie. Nie widzę sensu bawienia się w VoIPa jak jest cena poniżej 10 gr. i darmo w sieci Play i na stacjonarne. Może dzwoniąc za granicę. Ustawić w telefonie prefix jako numer dostępowy stacjonarny a później leci po VoIPie za grosze.

  • 0

    47.  2010-09-16 23:35:22

    TomekO - w firmach voip jest bardzo popularny. Mam wielu klientów, którzy mają wykupione numery u operatorów voip. Szczególnie większe firmy, mające wiele oddziałów czy filii. Oczywiście "na centrali" ;-) To widać kiedy dzwonią z prefiksu 22 (siedziba firmy jest w Warszawie) a faktycznie z filii gdzieś za Kaliszem czy pod Opolem ;-)

  • 0

    48.  2010-09-17 09:08:16

    No u mnie w firmie też jest voip. Laptopy są podłączone są do sieci poprzez telefon VoIP.bardzo fajne rozwiązanie.I tanie rozmowy stacjonarne.No ale telefon służbowy mam w Biznes Klasie w Plusie a to już punkt do wydawania większej kasy. Szef jeszcze nie wie gdzie oszczędzać.

  • 0

    49.  2010-09-17 09:56:27

    Wszystkie rozmowy idą przez VoIPa. Koszt przesłania minuty głosu dla operatora to tyle co 480 kB. Najtaniej to by wyszedł pewnie klient VoIP na komórce i pakiet danych. Rozbudowane virtualne centralki za darmo mają operatorzy VoIP np. freeconect. Pewnie przy 50 numerach to i w Play dostanie się rozmowy po 10 gr. i pakiet złotówek na wszystkie aktywacje ? Kiedyś VoIP był bardziej opłacalny a teraz to przegrywa z ofertami biznesowymi takiego Playa gdzie od 15 zł. są nielimitowane na stacjonarne i w sieci.

  • 0

    50. ~adol  2010-09-17 10:28:51  host: dpt11.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Promocja dla biznesu dobra z tego, co jest napisane w artykule. Chętnie jeszcze zobaczę regulamin i cenniki telefonów do tego.

  • 0

    51.  2010-09-17 11:08:07

    Znam takie firmy ktore biora drogie abonamenty dla swoich pracowników np. po 300zł z czego wykorzystane zostaje po 50-100zł. Reszta to czysty zysk dla opa. Są różne biznesy. Jeden musi wygadać po 2 tys minut na miesiac (są dla takiego odpowiednie abonamenty) ale wielu wystarczy 100 czy 200 minut (najlepszy pre-piad). Jak ktoś prowadzi np. warsztat samochodowy i mało dzwoni a dużo odbiera połączeń to tylko pre-paidy z gratisami za odebrane połaczenia. Pamiętajcie jedno - abonamenty są korzystne głownie dla operatora.

  • 0

    52.  2010-09-17 20:24:32

    Za 12zł 300mb to bardzo dobra oferta. Ogólnie te taryfy Ery są niezłe. Wprowadzili trochę zmian i zobaczymy jak to przyjmą klienci jak tak patrze zmienili ofertę na lepszą. @51 zawsze tak było i będzie. Może też firma chce sobie kosztów narobić i dlatego takie bierze abonamenty. tak czy owak, abonamentów jest całkiem sporo jest w czym wybierać.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.