Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Era: jeżynowe taryfy dla klientów indywidualnych

Era: jeżynowe taryfy dla klientów indywidualnych

LuiN 22 Stycznia 2010 12:45

0 0

blackberry curve 8520 Od 26. stycznia Era zaoferuje dwie nowe taryfy dedykowane urządzeniom Blackberry. W ramach opłaty abonamentowej klient otrzyma minuty do wykorzystania na połączenia do wszystkich krajowych sieci i pakiet 500MB danych oraz usługę Era mail Blackberry.

era bb indywidualni

Koszt aktywacji wynosi 49 złotych brutto. W ofercie znajdą się dwa modele telefonów Blackberry dostępne w kontraktach na 24 i 36 miesięcy w cenie od 1 złotego. Obok wspomnianych wyżej usług, klienci uzyskują także nielimitowany dostęp do hotspotów Ery.




Klient, zainteresowany ofertą z telefonem Blackberry może również wybrać każdą inną dostępną taryfę dla klientów indywidualnych i wykupić, w ramach potrzeb, usługę Era mail Blackberry w cenie 23,18 brutto miesięcznie.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu BlackBerry 8520 w katalogu.
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu BlackBerry 8900 w katalogu.

Źródło tekstu: Era, wł     

Dodaj do:
w sumie: 57
  • 0

    39.  2010-01-22 20:31:46

    Dokładnie i zacznij czytać ze zrozumieniem. NIE KAŻDY MA OCHOTĘ biegać po kioskach i doładowywać i obawiać się że przy którejś ważniejszej rozmowie skończą się środki na koncie.

  • 0

    40.  2010-01-22 23:04:22

    Ad 39. Wchodzisz na swoje konto bankowe, robisz przelew zasilajacy swój telefon i masz spokój na kilka miesiecy. Prościej, łatwiej niż w abonamencie i do tego bez umowy i wszystko pod kontrolą. Ja już na żaden abonament nie dam się namówić, co najwyżej na jakiegos dobrego mixa ale to i tak z wielkimi oporami.

  • 0

    41. ~kwestia kalkulacji  2010-01-23 00:05:34  host: 109.243.20.69

    Odnośnie oferty abonamentowej. Wcale nie jest droższa niż pre-paid. Wystarczy wybrać dobrą promocję z dobrym(nie za 1 zł telefonem). Teraz policzcie ile zapłacicie za cały abonament w okresie umowy plus aktywacja, dodajcie cenę zakupu telefonu i na koniec odejmijcie od sumy cenę rynkową telefonu(na dzień zakupu). Teraz wystarczy podzielić róznicę przez ilośc miesięcy umowy. Ile Wam wyszło? Mnie 9,40 zł/miesiąc. Czy to dużo za 190 (3 godz. 20 min) minut do wszystkich sieci + 2000 (33 godz. 20 min.) do wszystkich w Play i na wszystkie numery stacjonarne w Polsce? Koszt połączenia nie do osiągnięcia w jakimkolwiek pre-paid. Zapomniałem dodać, że to oferta dla firm, więc odliczam sobie VAT i podatek dochodowy i tak wychodzi mi do zapłaty 6,32 zł/miesiąc. Pozdrawiam i liczie (na swoją wiedzę i rozsądek), a będziecie w końcu zadowoleni.

  • 0

    42.  2010-01-23 11:23:18

    @ 40 rcicho lubię Ciebie i niektóre Twoje wpisy były naprawdę dobre. Ale argumentacją w tym post trochę mnie rozbroiłeś.Wychodzi na to, że masz problemy z kontrolą kosztów w swoim telefonie i często przecholowujesz. Ja przy wyborze oferty kieruję się WYŁĄCZNIE rachunkiem ekonomicznym, a abonamenty w większości przypadków (choć nie zawsze) wychodzą najkorzystniej. Ale cóż zgadzam się, że nie są dla każdego gdyż trzeba umieć z nich korzystać.

  • 0

    43.  2010-01-23 12:47:37

    @35: w ofercie 19gr oprócz pakietu 50mb za free NIE MA dostępnych innych pakietów danych. Dla osób które mało korzystają z neta ta oferta jest ok, ale po wyczerpaniu tego pakietu stawki za transmisję są cennikowe.

  • 0

    44. ~  2010-01-23 13:19:53  host: chello087207247180.chello.pl

    @42: abonament jest ok. jeżeli systematycznie wykorzystujemy mniej więcej stałą liczbę minut w miesiącu. W innym wypadku minuty mogą przepadać a stałe zobowiązanie na 2-3lata to jest jednak długo. Prepaid ma dawać swobodę, że rozmawiamy kiedy i ile potrzebujemy i płacimy za to wtedy. W danym miesiącu pogadałem np. 100min. to zasilam np. 40zł ale w następnym dzwonie mało np. 30min. i nie mam gotówki, to zasilam za 15zł. Nie każdy chce wiązać się umową na 50-60zł/m-c na 2-3lata. U nas jest to trochę wypaczone i poza Fresh, wRodzinie w prepaidach jest ukryty abonament. Może mały, bo 16,6zł/m-c ale jest. Obecnie doładowanie nie stanowi już problemu, bo przy popularnej bankowości elektronicznej można szybko zasilić konto dowolną kwotą. Owszem osoby starsze nadal kupują kody w Ruchu czy punktach GSM ale tego też jest mnóstwo.Jeszcze w latach 90-tych istniał problem aparatów i często brało się abo dla aparatu ale teraz jest ogrom aparatów z "drugiej ręki"

  • 0

    45. ~nick  2010-01-23 20:56:35  host: 87-205-244-230.adsl.inetia.pl

    Dobrze powiedziane @42 dobrze powiedziane. Z abonamentu trzeba umieć korzystać. Ja mam abonament od 5 lat i nie zmienię tego na żadną ofertę na kartę. Hehehe @40, jasne pojadę gdzieś wydzwonię to co mam i bez internetu sobie nie doładuję. Z taką perspektywą krótkowzroczności może to w twoim wypadku najlepsze rozwiązanie. A co jeszcze warto było by dodać, że nie wszyscy mają konto w mbanku :D

  • 0

    46.  2010-01-24 00:00:24

    Ad 45. A kto ci każe chodzic z telefonem pre-paid i stanem konta rownym 4zł czy 6zł? Każdy rozsądny człowiek wie, że stan środków na koncie pre-paid trzeba co jakiś czas kontrolować. Jak spadnie poniżej jakiegoś poziomu np. 10zł to trzeba doładować. Abonament ma sens wtedy gdy się potrzebuje telefony za 1zł lub w innej promocyjnej cenie. Niestety obecnie coraz trudniej znalezc w ofertach operatorów dobre telefony w atrakcyjnych cenach (jednak są takie). Jedynym sensownym rodzajem abonamentu jest tzw. pakiet kwotowy (kiedyś był taki w Plusie a obecnie to chyba tylko w Orange, choć nie jestem pewien). Dość często dzwonie czy smsuje za granicę czy to do Angli czy do znajomych we Francji. W pre-paidzie wszystko idzie z konta zł a w abonamencie jest doliczane do rachunku nawet wtedy gdy nie wykorzystasz połowy tzw. darmowych minut. Pre-paid daje mozliwość oszczedzania gdy bieda przyciśnie natomiast abonament trzeba bulić czy się chce czy nie. Jeśli weźmie się obecnie proponowaną przez Erę i dosc atrakcyjną taryfę dedykowaną z internetem za którą trzeba minimum płacić co miesiąc 85zł a za kilka miesiecy okaże się ze pakiet intarnetowy już nie jest nam potrzebny to co - płacić trzeba. A jeśli zamiast 500mb potrzeba nam będzie powiedzmy 1,5Gb?? To samo z minutami, jesli weźmiemy taryfę z okreslonym pakietem "darmowych" minut to za 2 czy 3 miesiace moze okazać się, że tych minut potrzeba nam dwa razy więcej, albo że zamiast 190 darmowych w zupełności wystarczy nam 90. I co wtedy - przez prawie dwa lata przepłacamy. Stosunkowo niska cena za 1 minutę w abonamencie (choć w pre-paidach są już poniżej 20gr/min) jest nieco pozorna. Przeważnie wykorzystuje się albo nie wszystkie minuty albo przekracza się limit. I w jednym i drugim przypadku średnia cena minuty idzie w górę. Nie nie za bardzo jest to opłacalne dla rozsądnie myślacego człowieka.

  • 0

    47. ~tit  2010-01-24 08:21:51  host: 77-254-159-238.adsl.inetia.pl

    @35 porównam ofertę mbanku kontra PF.oczywiście musimy wziąć pod uwagę że dzwonimy na st i do play 300minut i że internet ma ograniczony zasięg.jak komuś te warunki nie przeszkadzają to mbank jest drogi. W PF można osiągnąć zniżki do około 30% poprzez program doładowań i doładowanie przez stronę playa.Jeżeli wykorzystamy 300min na st i play to po żnizkach zaplacimy 10zł.W mbanku będzie to 57zł. Jak widać różnica jest ogromna bo wynosi 47zł.za te pieniądze kupisz za 15 zł 500MB lub za 25 1GB i jeszcze ci zostanie. W mbanku jak ci braknie bajtów to zyczę powodzenia. Jak wydzwonisz tylko 100minut w play na st i play to koszty masz podobne ale masz więcej 10 razy danych. często jeżdżę na trasie Kraków - Zgorzelec i muszę przyznać że zasięg play jest coraz lepszy.Nie wiedzieć czemu zasięg playonline jest tylko na 3G a play na rozmowy korzysta z zasięgu 2G/3G i tam gdzie brak 3G karta głosowa przełącza się na 2G a karta data pozostaje bez zasięgu.Powinni to zmienić a wtedy mapka zasięgu play on line znacznie by się zwiększyła. trzeba również przyznać że play stawia nadajniki 3G również wokół Krakowa gdzie do tej pory W3 w ogóle brak. zobacz mapkę playa na północ od krakowa, są tam michałowice zielonki i miejscowości obok. U mnie do tej pory brak zasięgu Ery 3G a mieszkam w Krakowie na ulicy dozynkowej i tu ery juz brak na 3G.Oczywiście ja nie potrzebuję internetu mobilnego w domu ale ktoś może potrzebować i kilku moich znajomych nie znając tematu kupili blueconecta i są rozczarowani a era do tej pory nie potrafi postawic nadajnika. Moje ogólne stwierdzenie jest takie że zasięg ery na 3G jest słaby nawet w miastach. Często jest tak że wchodzisz do budynku z kartą ery i playa to zasięg ery przechodzi na 2G a play trzyma 3Ga

  • 0

    48. ~  2010-01-24 10:23:48  host: 109.243.163.115

    @ 47 Play Online działa tylko w sieci UMTS, dokładnie 3,5G (HSDPA 7,2MB/s ograniczona usługą do 1Mb/s), bo sieć GSM czyli 2G nie zapewnia tak dużgo transferu danych jak 3,5G. Natomiast połaczenia głosowe można wykonywać w obu sieciach GSM/UMTS.

  • 0

    49. ~cust  2010-01-24 10:39:40  host: 188.147.22.47.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    z tych pieniędzy co wyduszą ze swoich klientów powinni stawiać nowe BTSy

  • 0

    50.  2010-01-24 11:02:00

    Zauważyłem że niektórzy chcą na siłę przekonać do ofert na kartę wszystkich, zapodając czasem dziwne argumenty. Wiadomo że oferta na kartę nie jest i nie będzie dla wszystkich dobrą ofertą, a że jest czasem tańsza i co z tego ? abonament może jest trochę droższy ale niesie za sobą pewne udogodnienia, których nie ma oferta na kartę. W dzisiejszych czasach, abonamenty są coraz to ciekawsze i przystępne zaś telefony do nich coraz to bardziej przypominają kombajn niż zwykły telefon jak jeszcze z 5-6lat temu. Ta oferta Ery jest bardzo dobra połączyli 3 oferty w jedną ze świetnym telefonem. Minuty-internet-maila BB wszystko w jednej cenie.

  • 0

    51.  2010-01-24 12:12:15

    aD 50. Każdy swiadomy użytkownik bierze to co mu najbardziej odpowiada. W swoim komentarzu żadnej siły nie stosowałem tylko rzeczowe argumenty.

  • 0

    52. ~get  2010-01-24 14:12:33  host: host-81-190-116-164.gdynia.mm.pl

    powiem krótko - to jest żałosne, zbiegło się kilku akwizytorów i broni abonamentu... nie podajecie KONKRETÓW moi drodzy, ja wykazałem że @eski jest żałosny chwaląc ofertę która jest gorsza od oferty do kupienia w kiosku ruchu, od ręki, bez umowy, a w odpowiedzi co widzę ? nie WYKAZANIE że abonament jest lepszy, lub pod jakim względem jest leszy, nie wyliczenie... tylko płacz bezsilności :D @37 - "#35 nie masz racji mowiac ze nie oplaca sie brac umowy abonamentowej, podkresle tylko ze abonament to nie tylko podpisanie umowy na regularne placenie ale takze uslugi ktorych nie ma w ofertach prepaid" jakich usług ?!? KONKRETY ! @38 - mam 29 lat (choć nie wiem co to ma do rzeczy) ładuję przez konto internetowe, a jak wyliczyłem sobie różnicę między abonamentami wszystkich operatorów z telefonem (bo jakim bezmyślnym człowiekiem trzeba być żeby się wiązać umową bez telefonu, na gorszych warunkach niż w pre-paidzie, to już mówiłem wcześniej) a ofertą mbank mobile i kupnem tego samego telefonu na wolnym rynku to wyszło mi nie 6zł miesięcznie, tylko od ponad 1000zł do ponad 3000zł różnicy na niekorzyść abonamentu przez 24 miesiące, już nie mówiąc o innych korzyściach z braku umowy (możliwość zmiany operatora w każdej chwili w 24 godziny, bo tyle trwa przeniesienie numeru, możliwość elastycznego dostosowywania wydatków do potrzeb) więc kompromitujesz się swoim zaślepieniem, przy kompletnym BRAKU ARGUMENTÓW @39 - "NIE KAŻDY MA OCHOTĘ biegać po kioskach i doładowywać i obawiać się że przy którejś ważniejszej rozmowie skończą się środki na koncie." żartujesz sobie, czy na prawdę nie rozumiesz tak prostych rzeczy ? ja doładowuję konto przez mbank i powiedz mi czym to się różni od płacenia abonamentu, który jak miałem to też opłacałem przez mbank ?! ładuję jak mi środki spadną poniżej 20zł - nigdy nie zdarzyło mi się żeby mi się środki skończyły, a jak by było tego blisko, a byłbym na mieście, to przez telefon się loguję na swoim koncie w mbanku i ładuję - w

  • 0

    53. ~get  2010-01-24 14:13:30  host: host-81-190-116-164.gdynia.mm.pl

    cd. ...w czym problem ???

  • 0

    54. ~tit  2010-01-24 15:12:33  host: 77-254-159-238.adsl.inetia.pl

    @48 a W3 jak sobie daje radę? jak masz kartę głosowa i kupisz pakiet danych to jak będziesz w zasięgu 2G playa to co nie włączysz internetu?

  • 0

    55. ~@54  2010-01-24 22:01:04  host: 188.33.153.105

    Mówimy o Play Online w telefonie. W3 świadczy usługi dostępu do Internetu też poprzez GPRS, EDGE, 3G ale tu prędkości są żałosne, ale pokrywają większą część Polski.

  • 0

    56. ~@52  2010-01-24 22:30:29  host: 188.33.153.105

    Propozycja Play "specjalna promocja One Play Pro" z E52. Aktywacja 29 zł, telefon 149zł, abonament 60 zł na 24 miesiące, rabat 300%=180 zł, cena E52 z Allegro 764 zł. 24*60+149+29-180-764=674 zł. 674/24=28,80 zł/mc za 60zł pakietu złotówek na rozmowy, wideorozmowy, sms, mms. Poza abo: net, roaming, miedzynarodowe, numery specjalne. Minuta połączenia w abonamencie efektywnie 0,136 zł. Możliwość wykupienia dodatokwych pakietów (net, minuty). Pytanie czego i ile dany użytkownik potrzebuje. Nie bronię abonamentu. Każde rozwiązanie ma swoje "plusy dodatnie i plusy ujemne". Abonament trzeba zapłacić zawsze, wybierają go osoby, którym zależy na telefonie i stać je na stały wydatek. W karcie jest pełna kontrola wydatków i możliwość dzwonienia bardzo tanio dzięki pakietom ale w ograniczonym gronie. Każdy wybiera to, co jest lepsze dla niego. Więc nie oceniaj innych Swoją miarą, bo każdy ma inne potrzeby. Pozdro

  • 0

    57.  2010-01-26 14:12:40

    @52 Jakie uslugi ? Np Era numer stacjonarny, ktory prepaid pozwala miec numer stacjonarny na karcie sim ? Tylko prosze nie mow mi ze mozna sobie zalozyc telefon stacjonarny. Albo Era siec rodzinna. Podalem ci 2 uslugi ktorych nie ma w prepaid a sa dostepne tylko w abonamencie i np ja korzystam z tych uslug i dostep do nich byl jednym z powodow dla ktorych mam abonament. Nie chce mi sie tez przegladac ofert innych operatorow, ale tez pewnie maja w ofertach abonamentowych uslugi ktorych prepaid nie ma.

  • 0

    58. ~mucus  2010-02-01 11:30:42  host: 193.35.132.151

    Ja pier():/+!!! A ja myslalem ze rozmawia sie o ofercie Ery z Bberry a nie Sreju I innych opach!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.