Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Energis, Netia i Tele2 razem do przetargu

Energis, Netia i Tele2 razem do przetargu

WitekT 1 Lutego 2005 10:24

0 0

Trzej operatorzy stacjonarni rozważają wspólny start po wolne częstotliwości. Ale najpierw muszą zmienić się warunki.

Najpóźniej dziś na biurko szefa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty ma trafić stanowisko Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji w sprawie warunków przetargu na ostatnie wolne częstotliwości GSM 1800 i UMTS. Izba ogłosiła je wczoraj.




Nie ma wątpliwości, że należącym do izby operatorom, Energisowi, Netii i Tele2, bardzo zależy na zmianie zasad konkursu. Za podstawowy problem kandydaci na czwartego operatora uważają brak gwarancji ze strony regulatora wprowadzenia tzw. roamingu krajowego, który pozwoliłby nowemu graczowi obsługiwać swoich klientów przy wykorzystaniu istniejących sieci komórkowych. Energis, Netia i Tele2 domagają się też, by regulator zapewnił nowemu graczowi asymetryczne, preferujące go, stawki w rozliczeniach z obecnymi operatorami. Oczekują też zmiany kryteriów oceny ofert przetargowych.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~psia  2005-02-01 21:51:00  host: 213.199.218.2

    jak juz to stawki takie jak teraz po miedzy nimi sa to OK. i roming wewnetrzny wszedzie ale tylko dla rozmow i sms i tyle i gitara

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-137-168.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.