Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Emporia: Możdżyński odchodzi, Kostrzewski awansuje

Emporia: Możdżyński odchodzi, Kostrzewski awansuje

WitekT 1 Sierpnia 2012 16:54

0 0

1. sierpnia Artur Kostrzewski zastępuje na stanowisku dyrektora generalnego Emporii w Polsce Grzegorza Możdżyńskiego.

Kostrzewski ma 10 lat doświadczenia w budowaniu strategii sprzedaży i jakości obsługi klienta w polskich oddziałach międzynarodowych firm telekomunikacyjnych. Od 2009 roku pracuje dla firmy Emporia, czyli od początku jej istnienia w Polsce i odegrał bardzo ważną rolę zarówno we wprowadzeniu marki do Polski oraz w budowaniu kanałów sprzedaży. Wcześniej pracował w Netii na stanowisku dyrektora ds. rozwoju nowych kanałów sprzedaży, w Polkomtelu jako menedżer ds. jakości w departamencie sprzedaży, przez wiele lat w Centertelu na stanowiskach kierowniczych w obszarach zarządzania i wsparcia sprzedaży, ostatnio jako regionalny kierownik sprzedaży odpowiedzialny za budowę i zarządzanie kanałami dystrybucji B2C.




Możdżyński odpowiadał za rynkowy debiut Emporia TALK premium i Emporia ELEGANCE oraz za zapewnienie ich obecności u wszystkich operatorów. Po trzech latach współpracy z firmą, Możdżyński zdecydował się odejść z dotychczasowego stanowiska i realizować własne projekty biznesowe.

Źródło tekstu: Emporia     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~  2012-08-02 01:56:11  host: apn-46-169-60-187.dynamic.gprs.plus.pl

    I niby co te nazwiska mają wnieść do życia szarego użytkownika Internetu?

  • 0

    2. ~elwu  2012-08-02 08:25:31  host: 81-186-239-135.cityconnect.pl

    Nie znam ani jednego, ani drugiego? Czemu Telepolis tak gorliwie puszcza co tylko dostanie na skrzynkę do takiego niszowego producenta słuchawek, a nie puszcza niusów o zapowiedzi na przykład aplikacji dla inwestorów giełdowych? Inne serwisy nie mają takiego poziomu 'rzetelności'.

  • 0

    3.  2012-08-02 10:17:18

    1: jeżeli choć troszeczkę byś się wysilił, to wpisałbyś w naszą wyszukiwarkę oba nazwiska i zobaczył, co robiły wcześniej... I że Ci ludzie dużo potrafią...

  • 0

    4.  2012-08-02 10:19:18

    elwu: bardzo Cię proszę, abyś nie używał słów, których nie rozumiesz i nie mylił pojęć. Rzeteleność polega przede wszystkim na starannym przygotowaniu materiału, anei puszczaniu wszystkiego jak leci ze skrzynki z pressami. To, o czym mówisz, to linia redakcyjna - czyli to my decydujemy o czym piszemy. Wybieramy bardziej rynkowe rzeczy niż aplikacyjne. Nie jesteśmy "innymi serwisami" - i właśnie to spowodowało, że jesteśmy 3x więksi niż najbliższa konkurencja.

  • 0

    5. ~elwu  2012-08-02 12:59:41  host: 81-186-239-135.cityconnect.pl

    Dzięki czemu nie puszczacie niusa o produkcie, który dostępny jest w połowie biur maklerskich w Polsce (fakt, nikogo to nie interesuje), ale robicie kopiuj-wklej notatkę, która jak widać wzbudziła ooooogromne zainteresowani. Gratuluję szybkości :/

  • 0

    6. ~olikk  2012-08-02 14:51:02  host: 77-254-113-232.adsl.inetia.pl

    A cóż takiego pokazała Emporia pod kierownictwem jakiegoś dyrektora zarabiającego grubą kasę? W telefonach dla starszych osób nie ma organizera !! Osoby, które mają prawo o czymś zapomnieć są pozbawione PODSTAWOWEJ funkcjonalności jaką jest przypomnienie, że za 2 godziny masz iść do lekarza, jutro są urodziny wnuczki, weź tabletkę, itp itd.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.