Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Elektrim chce rozmów w sprawie PTC

Elektrim chce rozmów w sprawie PTC

WitekT 11 Maja 2006 10:10

0 0

Elektrim liczy na wznowienie negocjacji z Deutsche Telekom i Vivendi, które mogłyby doprowadzić do rozwiązania konfliktu w sprawie własności PTC i pozwoliłyby Elektrimowi na spłacenie wierzytelności wobec obligatariuszy.



Obecnie nie ma rozmów między stronami konfliktu, choć trwały w lutym i marcu i o mało nie skończyły się podpisaniem porozumienia. Więcej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.




W sporze o PTC toczy się jeszcze kilka innych postępowań przed sądami w Polsce i za granicą. Pod koniec maja sąd ma się zająć rozpatrzeniem odwołania od decyzji o wpisie do KRS, w którym jako udziałowcy PTC figurują obecnie spółki zależne od Elektrimu Telekomunikacji i T-Mobile.

Co ciekawe, banki najprawdopodobniej uznały wyrok sądu jeszcze przed zmianą wpisu w KRS i honorują podpisy członków zarządu popieranego przez Deutsche Telekom i Elektrim. Wcześniejsze wypłaty szły niemieckich z kont bankowych Deutsche Telekom, a po uznaniu wiedeńskiego arbitrażu na terenie naszego kraju – z kont PTC.

Ponadto toczy się jeszcze m.in. postępowanie przed austriackim sądem handlowym, który anulował wyrok wiedeńskiego arbitrażu, od czego odwołał się Elektrim.

Źródło tekstu: gazeta.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-241-171.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.