Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ekscytujące reklamy Sony Ericssona Xperia PLAY

Ekscytujące reklamy Sony Ericssona Xperia PLAY

LuiN 24 Marca 2011 09:04

0 0
sonyericsson xperia play Sony Ericsson przygotował pakiet reklam swojego nowego smartfonu Xperia PLAY. Krótkie spoty prezentują podwójną naturę urządzenia - z jednej strony dostajemy wydajny smartfon, a z drugiej - wygodną konsolę do gier.











Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.




Źródło tekstu: Sony Ericsson, wł     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1.  2011-03-24 09:34:05

    szkoda, że ta kobieta w ostatnim video ma czerwony oczy :P

  • 0

    2.  2011-03-24 09:34:32

    Kłamczyśki powiedziałby pewnie, że to są "wilcze oczy" :P

  • -2

    3. ~SeT  2011-03-24 09:36:07  host: dll220.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Słodka ta niunia z reklam :)

  • 0

    5.  2011-03-24 09:39:29

    niezle :D

  • 1

    6.  2011-03-24 11:56:06

    fajne reklamy...:]...a telefonik też niczego sobie ;)

  • 2

    7. ~Pulok  2011-03-24 12:37:01  host: z29-02.opera-mini.net

    do 3: slodka IDIOTKA

  • -1

    8. ~tobasek  2011-03-24 13:09:43  host: host-195-74-69-18.mbnet.pl

    świetne reklamy :) naprawdę niezłe :) trafia w serce gracza :)

  • 1

    9. ~  2011-03-24 21:30:18  host: 178-37-216-246.adsl.inetia.pl

    Co za idiotyzm. Bardziej byłoby przekonywujące gdyby grała w sims a nie strzelankę.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.