Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości E-internets nie zapłacił za częstotliwości

E-internets nie zapłacił za częstotliwości

WitekT 30 Maja 2005 11:46

0 0

E-internets, zwycięzca przetargu na kanały pod szerokopasmowy Internet, dotąd nie uregulował płatności.

URTiP chce mu odebrać rezerwację. Zwycięzca konkursu, wówczas częstochowska, a teraz poznańska spółka E-internets, której finansową wiarygodność podawali w wątpliwość przetargowi konkurenci, do tej pory nie zapłacił regulatorowi ani za rezerwację częstotliwości, ani za jej użytkowanie.




Regulator chce cofnąć rezerwację dla E-internets. W zasadzie już to zrobił, ale decyzja nie może się uprawomocnić, bo nie wiadomo, czy ostatnie wezwanie do zapłaty zostało doręczone zainteresowanemu. Prezes URTiP wydał decyzję 31. marca. Wcześniej wysłaliśmy do E-internets wezwanie do zapłaty, a następnie zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie cofnięcia rezerwacji. 20. kwietnia spółka wniosła o powtórne rozpatrzenie sprawy, nie podając żadnego uzasadnienia. 25. kwietnia ponownie wezwaliśmy ją do uregulowania zaległych opłat z odsetkami. Niestety, nie wiemy, czy pismo zostało doręczone adresatowi. Reklamujemy usługę w Poczcie Polskiej. W razie czego dostarczymy pismo osobiście — zapewnia Stanisław Wilkowski.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-145-68.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.