Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Dziura w MultiBoksie już usunięta

Dziura w MultiBoksie już usunięta

WitekT 25 Września 2006 14:51

0 0

Orange dość sprawnie poradził sobie z błedem w bezpieczeństwie usługi MutiBox – reakcja była zdecydowanie szybsza niż w poprzednim wypadku. Problem został już usuniętym, a operator przysłał nam stosowne oświadczenie w tej sprawie.

O wspomnianych problemach z bezpieczeństwem pisaliśmy w tej wiadomości. Oto treść oświadczenia:

Pragniemy poinformować naszych klientów i czytelników portalu TELEPOLIS.PL o calkowitym usunięciu błędu zasygnalizowanego przez redakcję. Bezpośrednio po zgłoszeniu nieprawidłowości, służby IT spółki zlokalizowały i permanentnie usunęły przyczynę awarii. System działa w tym momencie bez zakłóceń. Wszelkie ryzyko zostało wyeliminowane. Gwarantujemy, ze spółka dołoży wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie powtórzyła się.




Marcin Gruszka
Biuro prasowe Orange


Źródło tekstu: Orange, wł     

Dodaj do:
w sumie: 42
  • 0

    23. ~issa  2006-09-25 16:46:52  host: 212.2.99.33

    Tworzy sie jakas nowa jakość. Najpopularniejszy portal telekomunikacyjny w Polsce (bez wazeliny) wystepujacy wielokrotnie w roli adwokata tych z ktorymi operator raczej nigdy jednostkowo specjalnie sie nie liczy. Z drugiej strony szybka i konkretna odpowiedz Orange. Z wzajemnym szacunkiem i pozytkiem dla wszystkich. Ja ze swej strony dziekuje Witkowi za artykuly o Simplusie , Orange wogole mnie nie interesuje , aczkolwiek jak pisalem , oby dwie strony zachowaly sie z klasa.

  • 0

    24. ~ksad  2006-09-25 17:14:18  host: xdsl-7108.zgora.dialog.net.pl

    Zgadzam się. D z i ę k u j e m y WitkowiT.

  • 0

    25. ~aaaa  2006-09-25 17:53:32  host: cvn90.internetdsl.tpnet.pl

    Dokładnie ~issa. Nie chodzi o to żeby przekrzykiwać kto lepszy i kto ma lepiej zabezpieczony system. Wszystkim się zdarzają wpadki - to są tylko systemy teleinformatyczne. Natomiast liczy się sposób rozwiązania sytuacji. Telepolis wskazał dziurę, Orange potwierdziło ją, a nie udawało że wszytskow w porządku i poinformowało o uzunięciu. Tak powinno to wyglądać.

  • 0

    26. ~Ya  2006-09-25 18:10:50  host: vera.net.pl

    "Permamentnie" zabrakło mi podziękowań ze strony Orange za zwrócenie uwagi na problem. Bez zakłóceń pozdrawiam:)

  • 0

    27. ~Ya  2006-09-25 18:12:29  host: vera.net.pl

    I permanentnie chodziło mi o permanentość a nie "...metność" :D

  • 0

    28. ~  2006-09-25 19:23:43  host: abcy106.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ten "Muti" Box to jakaś nowość? Odkąd pamiętam był tylko MultiBox.

  • 0

    29. ~  2006-09-25 19:28:45  host: ip-193-239-80-120.merinet.pl

    Czyżby "permanentnie" wyłączyli MultiBoksa?

  • 0

    30. ~wlo  2006-09-25 19:46:29  host: anv57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    29. - wyłączyli? no to też metoda na usunięcie awarii ;-)

  • 0

    31. ~  2006-09-25 20:52:02  host: 212.2.99.33

    czyli wychodzi na to ze permamentna(stala)inwigilacja ma sens...z korzyscia dla klienta oczywiscie;-))wiele mądrych komentarzy.po tym poznaje sie prawdziwą niezaleznosc i profesjonalizm..pozdrowienia dla profesjonalistow z telepolis

  • 0

    32. ~  2006-09-25 21:44:42  host: dvr157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No kurde balans, a chciałem sobie jutro pohaxorzyć.

  • 0

    33. ~Dina  2006-09-26 00:39:56  host: p10-09.opera-mini.net

    A co to znaczy: pohaxorzyć? ;P

  • 0

    34. ~  2006-09-26 01:45:35  host: dvz235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To samo, co jeść kurczaka przez słomkę. :P

  • 0

    35. ~solus  2006-09-26 08:44:25  host: 80.54.238.18

    nie ma jak "permanentnie" działający informatycy orangutana i ich biuro wielce elokwentne ;)

  • 0

    36. ~bartoldoo  2006-09-26 10:56:32  host: aaoc63.neoplus.adsl.tpnet.pl

    poważny błąd ale naszczęsie dość szybka reakcja. brawa dla telepolis który tymn samym przyczynoił się do pobrawy bezpieczeństwa w orange

  • 0

    37. ~KimdzonG  2006-09-26 11:52:58  host: dpa221.neoplus.adsl.tpnet.pl

    (...)aby podobna sytuacja nie powtórzyła się. A jednak wczoraj się powtórzyła, po tym gdy jakiś czas temu po podobnej awarii to samo nam sprzedawano.

  • 0

    38. ~jupi  2006-09-26 16:05:59  host: abpg131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kolejna wpadka Orange!! Klienci w ramach oferty utrzymaniowej nie mogą dostać wybranych modeli telefonów!! Dotyczy klientów , których rachunki nie przekraczają 120złotych brutto. "WitkuT" Napisz coś o tym.

  • 0

    39.  2006-09-26 16:43:01

    czy takie zachowania są dopuszczalne, i to u jak się chwali największego oepratora w Polsce takie rzeczy?A czy któryś z pozostałych operatorów w naszym kraju miał takie wpadki jakie ma Orange?

  • 0

    40.  2006-09-27 13:25:34

    powinnien ktoś z zewnątrz dbać o interesy klienta, bo tak, to operatorzy są właściwie bezkarni!!!!!

  • 0

    41. ~  2006-09-28 12:59:54  host: dor203.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziury załatane:P to co dostało się w niewłaściwe rączki tam zostało:P

  • 0

    42.  2006-09-28 17:47:48

    dopiero dokopałem się do tego newsa. Nie wierze własnym oczom, że takie awarie moga się dziać u największego i co by nie było to trzeba powiedzieć-Najdroższego operatora. To może tą kase od klientów daliby na lepsze zabezpieczenia, hmmmm????!!!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.