Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Dziś zmienia się z Orange

Dziś zmienia się z Orange

Ringu 31 Stycznia 2011 12:37

0 0
Orange wystratował z nową kampanią reklamową, w której informuje o korzyściach związanych z przedłużeniem umowy. Klienci prolongujący kontrakt w taryfach Delfin, Pelikan i Pantera mogą otrzymać do 40% minut więcej, niż nowi abonenci.

Oprócz tego operator zmienił slogan reklamowy - do tej pory było to together we can do more, teraz: dziś zmienia się z Orange.





Źródło tekstu: blog.tp.pl     

Dodaj do:
w sumie: 42
  • 0

    24.  2011-01-31 14:02:12

    @7: gdzie, gdzie te tańsze telefony w Orange niż w np. Play? Chyba w alternatywnej rzeczywistości, z tym się zgodzę. Pojedyńcze modele i owszem, bywają taniej, ale niestety większość telefonów Orange wycenia sporo wyżej niż wspomiany przez Ciebie Play. A na pewno te, którymi jestem zainteresowany..

  • 0

    25. ~luka  2011-01-31 14:12:07  host: 87-205-158-5.adsl.inetia.pl

    To dobrze tylko ciekawe jak to w rzeczywistości wyjdzie. Ja w październiku w Play przedłużam umowę po raz drugi, tzn właśnie nie wiem czy przedłużę umowę ze względu na to że Oni tak nie bardzo chętnie coś dodają aby utrzymać klienta abo. Więc pewnie im podziękuje, przejdę na prepaid i będę sknerą :D Zamiast placic co miesiąc 100 zloty, 50 na trzy miesiace jak kiedys w Idei.

  • 0

    26.  2011-01-31 14:16:15

    #24" a np. Galaxy S... kupiłem w Orange Taniej i w lepszej ofercie (dla mnie) niż u każdego operatora....

  • 0

    27.  2011-01-31 14:17:51

    *19 - po za negocjowanie ważnym czynnikiem jest też umiejętność liczenia. Negocjowałem wielokrotnie dla siebie i dla żony, brata i mamy. Mamy nry w Orange od 1999/90 roku, ja swój przeniosłem na kartę 3 lata temu, już wtedy nie potrafili dać mi tego co chciałem. A aż tak wymagający nie byłem, bo miałem także tel. służbowy w plusie, ale idioty z siebie nie dam zrobić. Propozycja z klientami takimi jak ja ma problem, bo znam taryfy, usługi i ceny, no i tak jak wspomniałem liczę swoje pieniądze te wydane i te które mogę zaoszczędzić.

  • 0

    29. ~  2011-01-31 14:24:40  host: 77-253-86-55.adsl.inetia.pl

    ta promocja jest od 6 grudnia a Orangutany pokazują następnym małpkom co mają małpować .

  • 0

    30. ~jack  2011-01-31 14:41:30  host: dpt213.neoplus.adsl.tpnet.pl

    #27, widzisz, trudno generalizowac, bo jednak kazdy ma inny profil dzwonienia i uzywania telefonu. Jednemu bedzie lepiej w orange, innemu w innej sieci. Prawo rynku. Wazne, zeby sieci nad swoja oferta pracowaly.

  • 0

    31. ~  2011-01-31 14:49:37  host: ip-89-174-119-137.multimo.pl

    Ale głupkowate te reklamy...

  • 0

    32. ~pomaranczowy  2011-01-31 14:56:51  host: 212.160.172.70

    #16 Atlan, klient przedłużający umowę przez internet ma taką samą cenę jak nowy klient na internecie, a dzwoniąc na *400 MOŻE mieć o wiele tańsze niż na orange.pl ale to już zależy od konkretnego numeru, który doradca przedłuża.

  • 0

    33.  2011-01-31 15:14:40

    Reklama ok, przekazali co mieli przekazać. Natomiast jeśli chodzi o nowe hasło, może być, wprowadzają hspa+ dają zniżki więc w sumie pasuje. Ciekawe jak zareagują klienci.

  • 0

    34.  2011-01-31 16:45:30

    Podobna reklama do Playowych, marketingowcy widocznie nie mają weny twórczej.

  • 0

    35. ~  2011-01-31 17:08:11  host: 095160033201.warszawa.vectranet.pl

    @34 to raczej reklamy pleja stały się ostatnio orange'owe ;)

  • 0

    36. ~kolox  2011-01-31 17:34:59  host: apn-95-41-159-103.dynamic.gprs.plus.pl

    @27 vs 30. Generalne zasady: 1. liczyć swoją kasę, 2. walczyć o nią w negocjacjach, 3. wybrać najkorzystniejszą ofertę (i operatora) dla siebie (bo jest w czym wybierać). Od kilku lat nie jestem już w Orange, bo znalazłem korzystniejsze warunki od proponowanych mi na przedłużenie umowy. Ale jak sieć sygnalizuje (nie wiem jak będzie w praniu), że oferuje 40% więcej dla dotychczasowych klientów, to sygnał, że może rynek GSM nam w końcu znormalnieje. W niewielu już branżach stałego klienta, który co miesiąc płaci kasę traktuje się jak ciemniaka i dojną krowę, co w W3+P4 jest, póki co, zjawiskiem dość powszechnym. Jeszcze trochę realizmu w ofertach Orange i pewnie wrócę, bo w P4 mam już dość ściemniania.

  • 0

    38.  2011-01-31 21:58:25

    Szkoda, że cały czas widzą i mile witają abonamentów gdy po dwóch latach wracają do salonu podpisać nową umowę, a nie widzą użytkowników na kartę korzystających z ich oferty już ponad 10 lat. Im też się przecież coś należy chociażby nowy telefon.

  • 2

    39. ~nowak  2011-02-01 10:28:58  host: public-gprs50229.centertel.pl

    *38 - nalezy im sie zetafon

  • 0

    40.  2011-02-01 11:50:38

    @Michal1983 - 39 dobrze mówi. A Ty uważasz, że za coś, co i tak będziesz robił (bo jest Ci niezbędne) dostaniesz jakieś ekstra benefity. To tak, jakbym po 5 latach zakupów w tym samym sklepie chciał co roku np. paczkę słodyczy na święta.

  • 0

    41.  2011-02-01 13:18:18

    @38 nie wariuj bo o prepaidach też się pamięta. Wszystkie oferty są odświeżane, cały czas w ofertach pre-paidowych masz nowe pakiety, promocje. W Data jest wprowadzane HSPA+ a w abonamentach wspomniane zniżki.

  • 0

    42.  2011-02-01 16:24:58

    @39. A widziałeś ceny w Zetafonie? Chciałbyś zapłacić za Samsunga Avilę z GPS-em 579 złotych, kiedy taka sama i przy takiej samej umowie (24 mies.) jest w Tak Tak Fonie za 299 złotych?

  • 0

    43. ~pePESZKA  2011-02-01 16:36:25  host: dsc73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WIDZĘ ŻE ORANGE SIĘ ROZWIJA USŁUGOWO, ALE INFRASTRUKTURALNIE NADAL DO KITU- MAŁO NADAJNIKÓW UMTS, MARNE CELL INFO, CZĘSTE PROBLEMY ZE STABILNOŚCIĄ INTERNETU FREEDOM I NAJKRÓTSZA Z WSZYSTKICH OFERT NA KARTĘ WAŻNOŚĆ KONTA NA WYCHODZĄCE. JAK ZMIENIĄ TE PROBLEMY TO DO NICH WRÓCĘ, A PÓKI CO KORZYSTAM Z PLAY FRESH I ERY BIZNES.

  • 0

    44.  2011-02-02 13:54:45

    @43 Czy wprowadzenie HSPA+ to słaby krok w stronę rozwoju infrastruktury?

  • 0

    45. ~Gość  2011-03-05 08:52:36  host: public25861.xdsl.centertel.pl

    Polityka sieci Orange nastawiona na niewiedzę i pochopność decyzji klienta.Oferty naciągające,bardzo drogie,nie korzystne bonusy,akcje promocyjne ograniczają klienta do weekendów,a w tygodnie dostajemy szoku sprawdzając stan konta-liczy się zysk a nie klient-jak najdalej od tej sieci...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-234-247-118.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.