DAJ CYNK

Dzienna sprzedaż Apple Watch spadła o 90%

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

Sprzedaż zegarka Apple Watch spadła o 90% w porównaniu do pierwszego tygodnia, w którym był na rynku - wynika z raportu opublikowanego przez MarketWatch.

Sprzedaż zegarka Apple Watch spadła o 90% w porównaniu do pierwszego tygodnia, w którym był na rynku - wynika z raportu opublikowanego przez MarketWatch. Dane zostały zebrane przez badającą rynek firmę Slice Intelligence.

Z danych wynika, że firma z Cupertino sprzedaje obecnie dziennie mniej niż 20 tys. Apple Watch. Za to w pierwszym tygodniu dostępności (od 10 kwietnia) nabywców znalazło 1,5 mln smart zegarków

Dwie trzecie sprzedawanych do tej pory zegarków było najtańszą wersją Sport z paskami z tworzyw sztucznych - kosztuje ona 349 dolarów za wariant 38 mm i 399 dolarów za wersję z większą kopertą. Za wersje lepiej wykonane - koperty wykonane są ze stali nierdzewnej - w zależności od dobranego przez klienta paska zapłacić trzeba przynajmniej 549 dolarów. Jest tez specjalna złota edycja na rynek dóbr luksusowych wyceniana na przynajmniej 10 tys. dolarów, ale jak wynika z podanych danych sprzedano ich mniej niż 2000 sztuk.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: MarketWatch, wł