Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Dwudniowe utrudnienia dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe

Dwudniowe utrudnienia dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe

orson_dzi 16 Października 2015 16:57

3 8

W związku z planowanym połączeniem Meritum Banku i Alior Banku w dniach 24-26 października klienci T-Mobile Usługi Bankowe napotkają trudności w dostępie do swoich finansów.






W czasie przerwy trwającej od północy 24 października, do 6 rano 26 października klienci usług bankowych T-Mobile nie będą mogli realizować przelewów, płatności internetowej oraz korzystać z bankowości elektronicznej. Nie będą też przyjmowanie wnioski dotyczące sprzedaży produktów. Punkty obsługi klienta w salonach T-Mobile będą w weekend nieczynne, a infolinia będzie działać tylko w trybie informacyjnym, jedynym wyjątkiem będzie zastrzeganie kart.

Klienci nadal będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi oraz wypłacać środki z bankomatów.

Źródło tekstu: wł     

w sumie: 17
  • 3

    1. ~  2015-10-16 17:01:34  host: user-94-254-128-7.play-internet.pl

    "Prosimy, nie blokuj reklam na TELEPOLIS.PL . To nasze źródło utrzymania" Co za różnica czy blokuję czy nie skoro i tak nie klikam w reklamy?

  • 1

    2.  2015-10-16 17:06:27

    No i OK, jest news także o TMUB, jest w porządku : )

  • 1

    3.  2015-10-16 18:25:15

    szykuja sie podwyzki hehehe

  • 0

    4. ~Endrjiu  2015-10-16 19:22:47  host: public-gprs517042.centertel.pl

    Poki co wygląda to tak: http://tlp.is/7w9

  • 0

    5. ~mirekb  2015-10-16 20:55:07  host: apn-77-112-8-246.dynamic.gprs.plus.pl

    mbank z orange finanse i alior z meritum..ciekawe te przerwy w bankowaniu internetowym w pazdzierniku

  • -1

    6. ~  2015-10-17 08:40:17  host: acyj108.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Napisz, cencjusz, jeszcze o nowej lodówce Samsunga. Samsung produkuje też telefony, więc umieszczenie takiej informacji miałoby tyle samo sensu, co pisanie o banku mającym w nazwie "T-Mobile".

  • 1

    7.  2015-10-17 09:15:22

    Bank internetowy w którym przez 3 dni nie działają usługi internetowe :)

  • 1

    8. ~Braymer  2015-10-17 10:47:54  host: 148.81.117.77

    Jak ktoś planuje otwierać konto w banku, a nie chce klnąć, że coś nie działa, to najlepiej wybierać bank, który został już sprzedany/raczej nie będzie nigdy sprzedany i sam nie przejmie innego banku.
    Wtedy jest większa szansa na stały dostęp do usług.
    Dawni klienci Meritum Banku będą mieli ZMIENIONE NUMERY KONT; dawne numery będą działać jako dodatkowe tylko do odbioru przelewów; podpięte do nowego aliorowego numeru konta.

  • 1

    9. ~Krzysiek  2015-10-17 12:58:36  host: user-109-243-221-7.play-internet.pl

    Praktycznie mam u nich konto od początku jeszcze za czasów Sync`a. Z tą tylko różnicą kiedy był Sync to przelew natychmiastowy był praktycznie zawsze, obecnie jest to rarytas nie zawsze działa bo coś tam wyskoczy nie tak. Swoją drogą dostałem 2 powiadomienia na moją pocztę o przerwie jedną od T-M a drugą od Aliora jako on świadczy dla niech usługi. Do pełni szczęścia mogliby przysłać jeszcze SMSa.

  • 0

    10.  2015-10-17 13:09:40

    przejdźmy do Meritum :)

  • 0

    11. ~  2015-10-17 14:15:52  host: user-46-112-197-16.play-internet.pl

    @8: Dziwne z tymi zmianami numerów. Kiedy PKOBP przejmowało Nordeę, BZWBK Kredyt Bank, BRE Bank łączył swoje marki (mBank, Multi, BRE) numery rachunków pozostawały bez zmian.
    Widać, jaki bank, takie procedury...

  • -1

    12.  2015-10-17 14:26:14

    11 - nie całkiem. W przypadku Kredyt Banku, zmienili bardzo szybko numery rachunków kart kredytowych. Numery rachunków zostały, ale klientów starych rachunków zachęcają do zmiany na ofertę aktualną - już z numerem z wyróżnikiem 109 - czyli "natywnym" wyróżnikiem BZ WBK ;-)

  • 0

    13.  2015-10-17 21:14:36

    W mBanku też i jakoś o tym nie piszecie. WIem, że to bank brandowany marką T-Mobile, ale to w dalszym ciągu bank. O innych bankach nie piszecie, więc po co o tym banku piszecie?

  • 0

    14.  2015-10-17 23:08:07

    @13 Pisali :)

  • 0

    15. ~Viber  2015-10-19 09:29:42  host: user-94-254-145-82.play-internet.pl

    Fajnie że informują tyle czasu wcześniej, a nie tego samego dnia i koniec jak u mnie. Słyszałem już dużo dobrych opinii na temat tego banku i to jest kolejny plus w moim postrzeganiu.

  • 0

    16. ~  2015-10-19 10:58:37  host: diu173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    15, a ja słyszałem dużo złych opinii, a i sam mam kiepskie doświadczenia - twoja kryptoreklama jest zbędna.

  • 0

    17. ~  2015-10-19 11:39:13  host: user-46-112-96-211.play-internet.pl

    @15: Wszystkie banki informują z kilkudniowym wyprzedzeniem o przerwach w działaniu usług. Ale każdy sposób na kryptoreklamę jest dobry...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-129-169.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet