Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Dwudniowa przerwa w Orange Finanse

Dwudniowa przerwa w Orange Finanse

orson_dzi 13 Października 2015 12:10

2 6

Klienci Orange Finanse muszą przygotować się na ograniczenia w dostępie do usług. Dwudniowa przerwa przypada na najbliższy weekend.



W dniach 17-19 października w związku pracami informatycznymi (w godzinach od 05:00 w dniu 17.10 do godz. 00:00 w dniu 19.10) zakres działania Orange Finanse będzie ograniczony.
W tym czasie nie będzie działać serwis transakcyjny banku oraz aplikacja mobilna, a także system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów oraz wpłat na rachunki. Infolinia banku oraz otwarte w weekend placówki Orange będą obsługiwać klientów Orange Finanse w trybie informacyjnym.




Niemal przez cały weekend bank będzie natomiast realizował transakcje kartami płatniczymi. Klienci będą mogli także swobodnie wypłacać pieniądze z bankomatów. W czasie przerwy karty będą wyłączone na krótki czas, w sobotę w godzinach 5:00-8:30 oraz w niedzielę między godziną 1:00 a 4:00.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: orange finanse | orange

w sumie: 13
  • 0

    1. ~  2015-10-13 12:14:02  host: host-81-190-237-111.wroclaw.mm.pl

    Warto wspomnieć, że to platforma mbanku ma przerwe, orange finanse to tylko nakładka na ową platforme.

  • 0

    2. ~ola  2015-10-13 12:50:43  host: ip-37-152-19-186.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @1 jednak mają plus w stosunku do mBąka - TOiP...

  • 0

    3.  2015-10-13 12:59:36

    W całym mBanku będzie przerwa, bo dawny Multibank przechodzi w końcu na system mBanku. Orange Finanse to mBank brandowany przez Orange.

  • 1

    4. ~pabloki  2015-10-13 13:47:58  host: user-46-112-48-44.play-internet.pl

    czuje ze bedzie hardkor

  • 1

    5.  2015-10-13 14:28:31

    orange finanse i mbank to *** tylko bzw!

  • 0

    6.  2015-10-13 14:29:37

    @5

    Masz na myśli Bank Zachodni W?

  • 0

    7. ~  2015-10-13 16:20:22  host: 91.222.58.84

    #3 i zupełnie niepotrzebnie Multibank przechodzi na system mBanku - niczego temu obecnemu systemowi nie brakowało.

  • 0

    8.  2015-10-13 16:27:09

    Gdyby nie to, że zmienia się serwis MultiBanku - o czym autor nie napisał, tylko przekleił info - to na takiej samej zasadzie powinny być informacje o przerwach w działaniu usług byłego Synca/aktualnego TMUB. I Plus Banku. I tak dalej...

  • 0

    9. ~amigo  2015-10-13 22:52:52  host: host-89-230-32-184.dynamic.mm.pl

    Spoko cały Alior też będzie miał przestuj i T-mobil Usługi Bankowe dawny Sync.pl też

  • 0

    10.  2015-10-14 08:05:06

    PLANET - jak Ci tego brakuje, to ja napiszę, ze Plus Bank też na dniach planuje przerwę w działaniu. O ile nawet nie dzisiaj - i to w ciągu dnia a nie w nocy!! Niestety szczegółów nie podam, bo usunąłem już wiadomość ze skrzynki ;)

  • 0

    11.  2015-10-14 09:31:26

    No, dobrze pamiętałem:

    Brak dostępu
    UWAGA
    Trwają prace techniczne, Serwis transakcyjny jest chwilowo niedostępny.
    Przepraszamy za utrudnienia.
    PLUS BANK S.A.

  • 0

    12. ~Adam  2015-10-14 19:43:16  host: 188.146.9.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Zwracałem się już z prośbą do mBanku o to by informował klientów SMS-em o zbliżających się przerwach w realizacji płatności kartami. Jestem gotów za taki "alert" dodatkowo zapłacić. Nie muszę chyba tłumaczyć jak "uziemiony" byłem tankując samochód, a przy kasie okazało się że transakcje odrzucono! Nie każdy regularnie korzysta z Internetu, tym bardziej zagląda na stronę banku.

  • 0

    13.  2015-10-14 19:56:09

    12 - ale wstrzymanie transakcji w aplikacji e-bankowości wcale nie oznacza wstrzymanie funkcjonowania płatności kartą?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-23-50-247.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet