DAJ CYNK

Dwie trzecie Amerykanów posiada produkty firmy Apple

msnet

Prawo, finanse, statystyki

Dla Amerykanów liczy się przede wszystkim Apple i chętnie stają się właścicielami urządzeń sygnowanych nadgryzionym jabłkiem.



Dla Amerykanów liczy się przede wszystkim Apple i chętnie stają się właścicielami urządzeń sygnowanych nadgryzionym jabłkiem.

Amerykańska sieć telewizyjna CNBC przeprowadziła badanie All-America Economic Survey, z którego wynika, że produkty najbogatszej firmy świata są wszechobecne w Stanach Zjednoczonych. 64% Amerykanów posiada przynajmniej jeden produkt Apple'a, a przeciętne gospodarstwo domowe w USA ma ich 2,6. Liczba ta jest ogromna i ciągle wzrasta - według podobnego badania przeprowadzonego w 2012 roku, urządzenia producenta iPhone'ów posiadało 50% obywateli Stanów Zjednoczonych (1,6 urządzenia na gospodarstwo domowe).



Produkt jest wszechobecny niezależnie od przynależności do grupy dochodowej, wieku, rasy, płci i regionu w kraju - ponad połowa prawie wszystkich grup demograficznych zgłasza posiadanie co najmniej jednego produktu firmy Apple. Odsetek właścicieli gospodarstw domowych wynosi mniej niż 50% tylko dla kilku grup, w tym dla osób o dochodach poniżej 30000 dolarów (rocznie - przyp. red.), emerytów i kobiet powyżej 50 roku życia. Natomiast 87% Amerykanów z dochodami powyżej 100000 dolarów posiada co najmniej jeden produkt firmy Apple - podaje CNBC.

Dodajmy, że w grupie najbogatszych Amerykanów (ponad 100 tys. dochodów rocznie) przeciętna liczba urządzeń Apple'a wynosi 4,7. Biorąc pod uwagę wszystkich Amerykanów, po produkty z nadgryzionym jabłkiem na obudowie sięgają częściej mieszkańcy zachodniej części kraju (3,7 urządzeń Apple'a na jedno gospodarstwo domowe), natomiast mieszkańcy południa mają średnio "tylko" 2,2 urządzenia.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: CNBC, wł