W 2007 roku na reklamy telewizyjne, w tym sponsoring programów, teleshopping czy ogłoszenia, pięć największych podmiotów wydało w sumie 1,48 mld zł, czyli 15,5% wszystkich wydatków reklamowych. Wśród czołowej piątki, dwa miejsca zajmują operatorzy komórkowi.
Podmiot |
Wydatki w 2007 roku (bez uwzględnienia rabatów) |
Unilever-Bestfoods |
423,6 mln zł |
Procter&Gamble |
291,5 mln zł |
Polkomtel |
269,2 mln zł |
Nestle |
255,8 mln zł |
PTC |
242,5 mln zł |
Źródło tekstu: TNS OBOP
Mam gdzieś potoczność a takie tytuły krytykuję bo wiem że są dla klików.
Też używam Duckduckgo.
Moja babcia nie umie wysyłać wiadomości SMS. Czyżby była starsza od dinozaurów?
Ciemna masa nie używa internetu nie to co jaśnie oświeceni którzy uważają że im więcej emitują wokół ...
Sądząc po ochłodzeniu o 35 stopni to mogą być żarty