DAJ CYNK

Dwaj operatorzy w TOP5 reklamodawców telewizyjnych w 2007 roku

WitekT

Wydarzenia

W 2007 roku na reklamy telewizyjne, w tym sponsoring programów, teleshopping czy ogłoszenia, pięć największych podmiotów wydało w sumie 1,48 mld zł, czyli 15,5% wszystkich wydatków reklamowych. Wśród czołowej piątki, dwa miejsca zajmują operatorzy komórkowi.

W 2007 roku na reklamy telewizyjne, w tym sponsoring programów, teleshopping czy ogłoszenia, pięć największych podmiotów wydało w sumie 1,48 mld zł, czyli 15,5% wszystkich wydatków reklamowych. Wśród czołowej piątki, dwa miejsca zajmują operatorzy komórkowi.

Podmiot

Wydatki w 2007 roku (bez uwzględnienia rabatów)

Unilever-Bestfoods

423,6 mln zł

Procter&Gamble

291,5 mln zł

Polkomtel

269,2 mln zł

Nestle

255,8 mln zł

PTC

242,5 mln zł



Porównanie za 2005 i 2006 rok, pokazujące wydatki samych operatorów komórkowych, publikowaliśmy w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: TNS OBOP