Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Dwa tablety do Amazon.com

Dwa tablety do Amazon.com

Ringu 17 Maja 2011 11:24

0 0
Jeden z największych na świecie sklepów internetowych - Amazon.com przygotowuje nie jeden, a aż dwa tablety - będą to modele Coyote i Hollywood.

Coyote zostanie wyposażony w dwurdzeniowy procesor Nvidia Tegra 2, natomiast sercem modelu Hollywood będzie aż czterordzeniowy chip Nvidia T30 Kal-El, który ma być ponad pięciokrotnie bardziej wydajny niż Tegra 2.

Wiadomo, że oba urządzenia mają się pojawić na rynku jeszcze w tym roku, a współtworzyć je będzie firma Samsung.

Więcej o tabletach Amazona pisaliśmy w tej wiadomości.


Źródło tekstu: BGR, wł     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • -2

    1. ~Konsultant  2011-05-17 11:38:44  host: 178.180.87.245.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Może i wydajniej bardziej ale ten sprzęt nie jest wart swojej ceny...znam lepsze tablety i to nie renomowanych marek.

  • 2

    2. ~seidhe  2011-05-17 11:48:29  host: host217-43-182-247.range217-43.btcentralplus.com

    @1 a cena jaka bedzie? bom ciekaw :)

  • 2

    3.  2011-05-17 14:22:58

    @2 No jak to? Gość jasno napisał, że za wysoka, powinno Ci wystarczyć:P @1 a to podaj przykład tych lepszych, bo chętnie bym coś kupił taniego i dobrego.

  • 0

    4.  2011-05-17 20:52:11

    @1: zwłaszcza z dostępem do zasobów Amazon, rzuć modelem, z chęcią kupię

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-143-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.