Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Duża dynamika wzrostu łącz szerokopasmowych w Polsce

Duża dynamika wzrostu łącz szerokopasmowych w Polsce

WitekT 29 Września 2004 11:19

0 0

W ostatnich 12 miesiącach przybyło na świecie 30 mln nowych użytkowników DSL. To wzrost o 62 proc. Najbardziej dynamicznym rynkiem była Polska. Tak wynika z raportu firmy badawczej Point Topic.

Nasz kraj zajął pierwsze miejsce wśród dziesiątki państw o najwyższej dynamice wzrostu w dziedzinie szerokopasmowego dostępu do Internetu. Od grudnia 2003 r. do 30 czerwca 2004 r. wyniósł on 80% Na drugim miejscu znalazł się Meksyk (ok. 78%), który podwoił liczbę linii szerokopasmowych osiągając poziom prawie 340 tys. Trzecie miejsce zajęły Chiny (około 58%).




Sztandarowym produktem szerokopasmowym w Polsce jest neostrada tp. W pierwszym półroczu 2004 liczba korzystających z usługi wzrosła ze 108 tys. do 245 tys. Na koniec sierpnia TP miała już 375 tys. abonentów neostrady.

Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~ATOM  2004-09-29 13:21:00  host: 192.77.114.102

    a TPSA sobie ograniczyla predkosc. bo taka miala ochote. a wydaje mi sie ze lacze szerokopasmowe z samej definicji to NIEOGRANICZONY dostep do internetu poprzez szybkie lacze

    TPSA MUSI ODEJSC!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.