DAJ CYNK

Drugie urodziny Orange

sirmark

Wydarzenia

Stabilna pozycja lidera telefonii komórkowej w Polsce, wprowadzenie wielu innowacyjnych, przyjaznych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych - to najważniejsze osiągnięcia Orange w dwa lata po wprowadzeniu marki na rynek - napisała firma w komunikacie.

Stabilna pozycja lidera telefonii komórkowej w Polsce, wprowadzenie wielu innowacyjnych, przyjaznych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych - to najważniejsze osiągnięcia Orange w dwa lata po wprowadzeniu marki na rynek - napisała firma w komunikacie.

Jesteśmy dumni z tego, co udało się nam już osiągnąć. Dwa lata marki Orange na polskim rynku to okres dynamicznego rozwoju PTK Centertel, zostaliśmy liderem mobilnej telefonii i Internetu. Firma wprowadziła pionierską filozofię komunikacji z klientem połączoną z nowatorską wizualizacją. W ofercie pojawiły się nowe plany taryfowe i usługi, które zyskały uznanie użytkowników. Kolejne ciekawe propozycje wprowadzimy już w IV kwartale tego roku - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PTK Centertel.

Debiut pierwszej światowej marki na polskim rynku telefonii mobilnej wiązał się szeregiem nowatorskich rozwiązań dla klientów. Dzięki nim Orange jest obecnie jedną z najbardziej lubianych marek w Polsce, a klienci postrzegają ją, jako dynamiczną, innowacyjną i oferującą zrozumiałe usługi. W efekcie po niecałym roku firma została liderem na polskim rynku. Obecnie Orange ma 13,056 mln użytkowników (koniec czerwca 2007).

W najbliższych latach celem Orange jest utrzymanie pozycji lidera, m.in. dzięki rozwojowi ofert prepaid i postpaid, dalszej ekspansji w sektorze mobilnego Internetu w technologiach HSDPA i HSUPA oraz tworzeniu mobilnego kontentu dla Orange World. Nowe zastosowanie znajdzie także częstotliwość 450 MHz, która dzięki cyfrowej technologii CDMA pozwoli dostarczyć Internet użytkownikom na terenach słabo zurbanizowanych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange