DAJ CYNK

Druga edycja akcji Orange Fair Play rozstrzygnięta

WitekT

Wydarzenia

Po raz drugi trzy najaktywniejsze w rundzie jesiennej kluby kibica drużyn Orange Ekstraklasy zostały wyróżnione przez sponsora ligi - PTK Centertel oraz szacowne grono dziennikarzy sportowych.

Po raz drugi trzy najaktywniejsze w rundzie jesiennej kluby kibica drużyn Orange Ekstraklasy zostały wyróżnione przez sponsora ligi - PTK Centertel oraz szacowne grono dziennikarzy sportowych.

Tym razem w ramach akcji Orange Fair Play statuetki oraz nagrody pieniężne trafiły do kibiców Pogoni Szczecin, Lecha Poznań oraz GKS BOT Bełchatów. Podczas sobotniej Gali Piłki Nożnej, której głównym sponsorem był Orange, osobiście z rąk Iwony Kossmann (członka zarządu PTK Centertel) nagrody odebrali zwycięzcy akcji w rundzie jesiennej obecnego sezonu - kibice Pogoni Szczecin. Dodatkowo podczas Gali Piłki Nożnej nagrodę najlepszemu ligowcowi 2005 roku - Grzegorzowi Piechnie wręczył dyrektor generalny PTK Centertel Jean-Marc Vignolles.

Akcja Orange Fair Play (wcześniej funkcjonująca pod nazwą Idea Fair Play) została wymyślona i zapoczątkowana przez Sponsora polskiej ligi piłkarskiej firmę PTK Centertel wiosną tego roku. Od początku celem, który przyświecał jej wdrażaniu było promowanie w mediach dobrych wzorców kibicowania.

Dzięki tej akcji chcielibyśmy pokazać Orange Ekstraklasę od jak najbardziej barwnej, kolorowej i atrakcyjnej strony. Na polskich stadionach, wbrew wielu stereotypowym opiniom, ma miejsce wiele wartościowych i ciekawych inicjatyw. Przy współpracy z partnerami medialnymi chcemy je nagłośnić, pokazać szerszemu odbiorcy, tak, aby stały się wzorem do naśladowania dla innych - powiedziała podczas sobotniej Gali Piłki Nożnej Iwona Kossmann, członek zarządu firmy PTK Centertel ds. marketingu i sprzedaży.

Pierwsza wiosenna edycja akcji Orange Fair Play polegała na głosowaniu zorganizowanym wśród dziennikarzy sportowych. Wybrali oni w ten sposób trzy najaktywniejsze kluby kibica w sezonie 2004/2005. W czerwcu tego roku statuetki oraz nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł trafiły do kibiców Lecha Poznań, Legii Warszawa i Pogoni Szczecin. Druga edycja akcji dzięki zaangażowaniu grupy patronów medialnych akcji wyglądała inaczej. Od końca lipca po każdej kolejce ligowej jeden klub kibica był nagradzany za swoją oprawę stadionową nagłośnieniem medialnym w/w aktywności w mediach takich jak: TVN, Piłka Nożna, Przegląd Sportowy, Sport, Gazeta.pl, Interia.pl i Onet.pl.

17. grudnia podczas Gali Piłki Nożnej podsumowano rundę jesienną. W wyniku głosowania dziennikarzy sportowych zwycięzcami akcji zostali kibice Pogoni Szczecin, którzy otrzymali od firmy PTK Centertel z rąk Iwony Kossmann statuetkę oraz czek w wysokości 7,5 tys. zł. Ponadto sponsor Orange Ekstraklasy przyznał dwa wyróżnienia - dla fanów GKS BOT Bełchatów oraz Lecha Poznań (statuetki plus czeki w wysokości 5 tys. zł). Kibice z Poznania i Bełchatowa odbiorą nagrody podczas pierwszego wiosennego meczu swoich drużyn u siebie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange