Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Druga edycja akcji Orange Fair Play rozstrzygnięta

Druga edycja akcji Orange Fair Play rozstrzygnięta

WitekT 19 Grudnia 2005 12:54

0 0

Po raz drugi trzy najaktywniejsze w rundzie jesiennej kluby kibica drużyn Orange Ekstraklasy zostały wyróżnione przez sponsora ligi - PTK Centertel oraz szacowne grono dziennikarzy sportowych.

JeanMarcVignolles GrzegorzPiechna GalaPilkarska mTym razem w ramach akcji Orange Fair Play statuetki oraz nagrody pieniężne trafiły do kibiców Pogoni Szczecin, Lecha Poznań oraz GKS BOT Bełchatów. Podczas sobotniej Gali Piłki Nożnej, której głównym sponsorem był Orange, osobiście z rąk Iwony Kossmann (członka zarządu PTK Centertel) nagrody odebrali zwycięzcy akcji w rundzie jesiennej obecnego sezonu - kibice Pogoni Szczecin. Dodatkowo podczas Gali Piłki Nożnej nagrodę najlepszemu ligowcowi 2005 roku - Grzegorzowi Piechnie wręczył dyrektor generalny PTK Centertel Jean-Marc Vignolles.

Akcja Orange Fair Play (wcześniej funkcjonująca pod nazwą Idea Fair Play) została wymyślona i zapoczątkowana przez Sponsora polskiej ligi piłkarskiej firmę PTK Centertel wiosną tego roku. Od początku celem, który przyświecał jej wdrażaniu było promowanie w mediach dobrych wzorców kibicowania.




IwonaKossmann OrangeFairPlay mDzięki tej akcji chcielibyśmy pokazać Orange Ekstraklasę od jak najbardziej barwnej, kolorowej i atrakcyjnej strony. Na polskich stadionach, wbrew wielu stereotypowym opiniom, ma miejsce wiele wartościowych i ciekawych inicjatyw. Przy współpracy z partnerami medialnymi chcemy je nagłośnić, pokazać szerszemu odbiorcy, tak, aby stały się wzorem do naśladowania dla innych - powiedziała podczas sobotniej Gali Piłki Nożnej Iwona Kossmann, członek zarządu firmy PTK Centertel ds. marketingu i sprzedaży.

Pierwsza wiosenna edycja akcji Orange Fair Play polegała na głosowaniu zorganizowanym wśród dziennikarzy sportowych. Wybrali oni w ten sposób trzy najaktywniejsze kluby kibica w sezonie 2004/2005. W czerwcu tego roku statuetki oraz nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł trafiły do kibiców Lecha Poznań, Legii Warszawa i Pogoni Szczecin. Druga edycja akcji dzięki zaangażowaniu grupy patronów medialnych akcji wyglądała inaczej. Od końca lipca po każdej kolejce ligowej jeden klub kibica był nagradzany za swoją oprawę stadionową nagłośnieniem medialnym w/w aktywności w mediach takich jak: TVN, Piłka Nożna, Przegląd Sportowy, Sport, Gazeta.pl, Interia.pl i Onet.pl.

17. grudnia podczas Gali Piłki Nożnej podsumowano rundę jesienną. W wyniku głosowania dziennikarzy sportowych zwycięzcami akcji zostali kibice Pogoni Szczecin, którzy otrzymali od firmy PTK Centertel z rąk Iwony Kossmann statuetkę oraz czek w wysokości 7,5 tys. zł. Ponadto sponsor Orange Ekstraklasy przyznał dwa wyróżnienia - dla fanów GKS BOT Bełchatów oraz Lecha Poznań (statuetki plus czeki w wysokości 5 tys. zł). Kibice z Poznania i Bełchatowa odbiorą nagrody podczas pierwszego wiosennego meczu swoich drużyn u siebie.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~hamm  2005-12-19 16:07:25  host: dqj122.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kogo to interesuje? Ja czekam na wiadomość kiedy cena za minute i za smsa w orange będzie kosztować mniej lub chcociaż tyle samo co u konkurencji

  • 0

    2.  2005-12-19 19:20:10

    hehe..no fakt..smsy sa wciaz tak samo drogie....ja to bym chcial zeby jakies promocje na smsy byly znowu...bo mam mixa...i glownie smsuje...a orange jakos nic nieddziala w tym kierunku...;/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-168-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.